Aerow Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hei, jeg skulle se på en Video på Youtube med IE, men det som skjedde er at det ikke kom noe lyd. Jeg skrudde på lyden på fult men fortsatt ikke noe lyd. Har også prøvd å teste lyden, men problemet er der enda. Har prøvd å teste lyden på Firefox får å skjekke at det ikke er noe galt med maskinen min, men der er lyden perfekt. Såh... Hva skal jeg gjøre? Endret 5. februar 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kva du skal med IE i det heile tatt? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei, jeg skulle se på en Video på Youtube med IE, men det som skjedde er at det ikke kom noe lyd. Jeg skrudde på lyden på fult men fortsatt ikke noe lyd. Har også prøvd å teste lyden, men problemet er der enda. Har prøvd å teste lyden på Firefox får å skjekke at det ikke er noe galt med maskinen min, men der er lyden perfekt. Såh... Hva skal jeg gjøre? Det du skal gjøre min gode mann, er å BARE bruke Firefox og like godt glemme IE. Haiku taim IE er dårlig Firefox er bra og fett Bruk det istedet Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er mange som ikke liker Firefox av forskjellige grunner. Prøv nå heller å hjelp denne personen med den faktiske problemstillingen han har. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Kva du skal med IE i det heile tatt? Se på videoer og andre ting som jeg må ha Flash Player til. Det funker ikke å laste ned Flash Player til Opera eller Firefox <_< Hei, jeg skulle se på en Video på Youtube med IE, men det som skjedde er at det ikke kom noe lyd. Jeg skrudde på lyden på fult men fortsatt ikke noe lyd. Har også prøvd å teste lyden, men problemet er der enda. Har prøvd å teste lyden på Firefox får å skjekke at det ikke er noe galt med maskinen min, men der er lyden perfekt. Såh... Hva skal jeg gjøre? Det du skal gjøre min gode mann, er å BARE bruke Firefox og like godt glemme IE. Haiku taim IE er dårlig Firefox er bra og fett Bruk det istedet Jeg bruker aldri IE, den eneste gangen jeg bruker det er fordi jeg skal se på videoer på youtube og andre ting jeg må ha Flash Player for. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fungerer flott å installere Flashplayer på Firefox, har gjort det på 3 forskjellige pcer siste 14dagene... Utenom Firefox :wub: har man jo også Google Crome, lett, lykkelig og enkel nettleser... Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Funker ikke for meg, har prøvd mange ganger but nothing happened. Nja, har prøvd Google Chrome før og synes den er helt grei men jeg er ikke akkurat så veldig glad over at Google kan se alt jeg gjør hvis jeg bruker den. Lenke til kommentar
Ståle_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Opera også. Kan du ha slått av lyden i Flash i IE? Høyreklikk åp en Youtube ting, og se om du kan ha huket noe feil. ELler på Setting i IE. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kva du skal med IE i det heile tatt? Se på videoer og andre ting som jeg må ha Flash Player til. Det funker ikke å laste ned Flash Player til Opera eller Firefox <_< Hei, jeg skulle se på en Video på Youtube med IE, men det som skjedde er at det ikke kom noe lyd. Jeg skrudde på lyden på fult men fortsatt ikke noe lyd. Har også prøvd å teste lyden, men problemet er der enda. Har prøvd å teste lyden på Firefox får å skjekke at det ikke er noe galt med maskinen min, men der er lyden perfekt. Såh... Hva skal jeg gjøre? Det du skal gjøre min gode mann, er å BARE bruke Firefox og like godt glemme IE. Haiku taim IE er dårlig Firefox er bra og fett Bruk det istedet Jeg bruker aldri IE, den eneste gangen jeg bruker det er fordi jeg skal se på videoer på youtube og andre ting jeg må ha Flash Player for. Du kan ha flash player på Firefox. Jeg ser på youtube med firefox hver dag. Hvis ikke det var mulig hadde firefox vært ubrukelig. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Snakker vi foresten vista eller xp.? Viste er jo horribel på å opprette egne "lydprofiler" for alle aktiviteter, alle programmer får sin egen volumkontroll, og alle msn voice samtaler får egene volumkontroller... Jeg vet ikke da om Exploder får egen volumkontroll... ( "Høyttaleren" nede ved klokken på oppgavelinjen) Jeg har ikke Vista på pcene lengre, så jeg får ikke sjekket... 5% sjans... Endret 5. februar 2009 av Tore Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ståle: Prøvde men det sto ikke noe om lyden var på eller av :/ Wartom: Jeg har prøvd å installere det men det gikk ikke :/ Tore: Har vista, men hvor ligger den "Lydprofilen"? Men takk for hjelpen uansett Endret 7. februar 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ståle: Prøvde men det sto ikke noe om lyden var på eller av :/ Wartom: Jeg har prøvd å installere det men det gikk ikke :/ Men takk for hjelpen uansett Hør her: Søk Flash Player på google på Firefox. Bare installer det manuelt. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://get.adobe.com/flashplayer/ Firefox husket den etter installasjonen på denne pcn... Dette fungerer utmerket for alle andre, så det "må" jo fungere for deg også, eller så vil jeg legge skylden på OS, for Vista er ikke helt på nett....... Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Prøvde nå å installere fra den linken du ga meg. Jeg trykket på "Agree and install now". Deretter trykket jeg på "Lagre Fil" og den begynte og laste ned. Den ble ferdig med å laste ned men når jeg går på youtube så står det samme enda :o Har jeg gjort en feil? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Prøvde nå å installere fra den linken du ga meg. Jeg trykket på "Agree and install now". Deretter trykket jeg på "Lagre Fil" og den begynte og laste ned. Den ble ferdig med å laste ned men når jeg går på youtube så står det samme enda :o Har jeg gjort en feil? Ja, du har lastet ned filen men du har ikke installert filen. Gå dit den ble lastet ned og dobbel klikk på den. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Yay, det funka! Takk for hjelpen alle sammen ^_^ Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Yay, det funka! Takk for hjelpen alle sammen ^_^ Ikke noe problem og lykke til videre Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kjempeflott at det ordnet seg, dont blame firefox, blame the user.... Neida, det er lett å tro det installerer seg automatisk, som addons/utvidelser ol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå