stinkfoot Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Når kommer demonedlasting tilbake ? :-) Evt nytt opplegg for demoer.. Torrents er lurt .. Sida ser ellers veldig bra ut, liker hvordan dere har en clean layout der hvor artiklene står, selv om det kanskje ikke blir slik når reklamen kommer .. Endret 4. februar 2009 av Mr_DBUG Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette tror jeg vil ta langt tid. Da Gamer.no må få opp reklameinntektene og noen sterke servere. Dette koster dough. Birger Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Torrent er da vel ganske billig å drifte. Brukte aldri FTP'en etter at den kom. Men akk, selvsagt må man tenke på dagens situvasjon. De må helt klart komme på bena først. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De har starta omtrent på bar bakke nå og da kan ting ta tid. Var vel litt lettere å få til sånt når man var en del av et stort nettverk og hadde noen i ryggen. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Å lage en torrentfil skulle vel være mulig, da er det jo oss brukerne som må ta størsteparten av annsvaret. Endret 4. februar 2009 av KimS Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan har piratebay råd til og ha så mange torrenter? Kanskje teit spørsmål men jeg er nyskjerrig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan har piratebay råd til og ha så mange torrenter? Kanskje teit spørsmål men jeg er nyskjerrig. Da har sinnsykt med mange klikk om dagen, som genererer masse penger utbetalt. Pluss at de får donasjoner av brukerne. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå