Toten_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei! Jeg var å bestilte KZ2 her forrige uke, og så forleden at de averterte med at de ville gi ut en kode til demoen, og når jeg igår og i dag fartet ned i butikken å spurte, så fikk jeg først vite at det visste de ingenting om, men etter et par telefoner så fant de ut at det var sant ja, men inn hadde ingen kommet, ikke i heile kristiansand.. Noen som har fått de sin kode? De som bestiller via gamespot.com får det i mail, men hvordan vi som bestiller i butikk skal få det må jo være igjennom mail... Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Demoen kommer på PSN i Europa i morra. Bare i USA man må forhåndsbestille på Gamestop for å få tidlig demo Lenke til kommentar
Toten_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 w00ts! Trodde det var must med kode eller betale! haha har fått sjefen på Gamestop te å irritere seg da... :S men det burde han da vite *host* Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, jeg syntes han burde vite det da han tross alt er sjef i spillbutikk - og så vidt jeg har forstått er Killzone 2 PS3s store spill? Lenke til kommentar
Toten_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 er iallefall årets største FPS te PS3 etter det jeg har forstått.. hvis Uncharted 2 kommer i år blir det jo rivalisering om beste shooter menmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå