Gå til innhold

Den store commandos 1 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg slenger meg på Commandos jeg også, et utrolig bra spill.

Såpass vanskelig at det var en skikkelig utfordring til tider. Faktisk usikker på om jeg har klart et av de siste oppdragene. Husker i hvert fall at jeg brukte en kode til å midlertidig skippe et jeg slet veldig med. De påfølgende spillene var så latterlig enkle på den vanskeligste vanskelighetsgraden at det var ikke morsomt en gang.

En annen ting var at de baserte seg på virkelige steder og hendelser, og briefingen før oppdrag var en spennende historie-leksjon med virkelig film og bilder. Noe de dessverre gikk bort i fra i de senere spillene.

Commandos: Behind enemy lines står som et av de beste spillene jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Commandos ftw!

Prøvde å installere det her om dagen, men alt går så himla fort! Slik det ofte er med gamle spill.

Noen som har funnet en fiks til dette?

Jeg vet at man ialfall kan kjøpe det på steam for 5 euro eller noe slikt. Og da burde det jo funke

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Brukte mye tid på dette selv. Synes oppdragene var vanskelige i utgangspunktet, men det ble ikke lettere av at save-funksjonen ikke fungerte. Men så ble jo opplevelsen desto mer nervepirrende også, da. Likte godt det brettet der man skal kapre en ubåt. Det brettet med taubanen var også stilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...