kaaasen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vet ikke om det bare er jeg som er sær, men jeg takler ikke at lenker understrekes. Synes alt blir mye penere hvis det fjernes, så jeg håper at det i det minste blir valgfritt i det nye Gamer.no-skinnet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis de er understreket ser man ihvertfall hva som er en lenke og ikke. Liker det sånn som det er nå jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da må de få en annen farge, og da blir jo innlegget ødelagt. Kunne evt. legge til et lite pent symbol bak lenken. Alla Wikipedia. Birger Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg syntes den burde ha en slik lyseblå farge som vi er vandt med fra diskusjon. Men dette er vel skin relatert? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Joda, det fungerer fint uansett. Jeg har i alle fall aldri hatt noen som helst problemer med å finne lenker i HW-skinnet - og de har ikke hatt irriterende understreking =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg