Gå til innhold

Ny info om Mass Effect 2!

OpusNR1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Det er vel nesten et krav at ME1 portes hvis det skal gi noen mening å gi ut ME2 på PS3, men jeg ser ikke helt for meg at det skjer. PS3 er vel ikke kjent for å være den maskinen det er lettest å porte over til, og med alt Bioware holder på med nå skjønner jeg ikke hvordan de skal rekke å porte ME1 før ME2 kommer. Nå er det jo ikke sikkert ME2 kommer til PS3 da, jeg tror det er større sansynlighet for at multiplatform betyr xbox360 og PC. Godt mulig jeg tar feil, og jeg unner absolutt PS3 eierene å få prøvd dette fantastiske spillet, så lenge det ikke går ut over kvaliteten i ME2 eller at vi går glipp av DLC til ME1 :)

Mass Effect er jo lager på Unreal 3 motoren, og den fungerer jo utmerket på PS3 (Bare se på unreal tournament 3).

Lenke til kommentar
Mass Effect er jo lager på Unreal 3 motoren, og den fungerer jo utmerket på PS3 (Bare se på unreal tournament 3).

Det fungerer nok fint på PS3, problemet er bare at det krever mye tid å porte spillet og som nevnt tidligere har Bioware mye å henge fingrene i akkurat nå.

Gleder meg uansett til de porter det til PC, har ikke økonomi til å kjøpe en xbox bare for ME når de uansett porter storspillene etterhvert uansett, men satser såklart på at de bruker like mye tid på portingen som de gjorde med enern så vi får en like bra versjon som xbox får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...