Morten_H Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) etter å tenkt meg litt om så vet eg ikkje om eg ville tatt turen til jorden, kan jo sikkert ikkje lande i hagen alikevel eller noreg for den saks skyld Endret 20. februar 2009 av Morten_H Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Blir vel heller ødeleggende for historien om en kan skape galaksekrig ved å drepe noen, som ikke er tilknyttet plottet? Det blir heller som Oblivion det, Mass Effect er mer et storydrevet spill, spør du meg. Men mange bra forslag. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er ikke så mye, men Bioware har kastet oss et lite bein. Mass Effect 2 trailer! Vanskelig å si så mye om denne korte traileren, men den ser ut til å følge opp det Bioware har sagt om at det blir et mørkere spill. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er vel mer en teaser Lurer på hva den betydde, hva skjer med Shepard? :| Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_i...d=424024#anchor visstnok de to første screenshotsene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ser helt sykt ut jo, dette må skaffes. Men først må eg skaffe meg 1`ern, har ikkje spillt det enda Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Håper de får fikset hakkinga i Mass Effect 2 Ødela litt av spillet for meg det Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Det er vel nesten et krav at ME1 portes hvis det skal gi noen mening å gi ut ME2 på PS3, men jeg ser ikke helt for meg at det skjer. PS3 er vel ikke kjent for å være den maskinen det er lettest å porte over til, og med alt Bioware holder på med nå skjønner jeg ikke hvordan de skal rekke å porte ME1 før ME2 kommer. Nå er det jo ikke sikkert ME2 kommer til PS3 da, jeg tror det er større sansynlighet for at multiplatform betyr xbox360 og PC. Godt mulig jeg tar feil, og jeg unner absolutt PS3 eierene å få prøvd dette fantastiske spillet, så lenge det ikke går ut over kvaliteten i ME2 eller at vi går glipp av DLC til ME1 Mass Effect er jo lager på Unreal 3 motoren, og den fungerer jo utmerket på PS3 (Bare se på unreal tournament 3). Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Mass Effect er jo lager på Unreal 3 motoren, og den fungerer jo utmerket på PS3 (Bare se på unreal tournament 3). Det fungerer nok fint på PS3, problemet er bare at det krever mye tid å porte spillet og som nevnt tidligere har Bioware mye å henge fingrene i akkurat nå. Gleder meg uansett til de porter det til PC, har ikke økonomi til å kjøpe en xbox bare for ME når de uansett porter storspillene etterhvert uansett, men satser såklart på at de bruker like mye tid på portingen som de gjorde med enern så vi får en like bra versjon som xbox får. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Gleder meg. Endelig fått 100% på Mass Effect så jeg er klar =) Håper bare 2'ern ikke krever fullt så mye halvhjerta innsats eller "grind". Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_i...d=424024#anchor visstnok de to første screenshotsene. Det der er jo artwork... Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Flott at det er fleire som gledar seg. Mass Effect var ein episk rom-opera, og eg gledar meg heilt villt til fortsettjinga! Lenke til kommentar
Cic3ro Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Gleder meg villt og uhemmet til Mass Effect 2! Lurer bare på hvilken av de 3 lvl50+ characterene mine jeg skal fortsette med...... edit: tasteleif Endret 13. mars 2009 av Cicero Lenke til kommentar
Cic3ro Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 God idé Tror nok jeg kommer til å gjøre det ja. Dersom en kan lage seg sin egen Turian, så spøker det virkelig for de lvl50+ karakterene mine.. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Mass effect 2 gleder jeg meg til! greier bioware å koke sammen en like god historie som enern, blir spillet en sikker vinner. Endret 17. mars 2009 av Huffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå