Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gledar meg eg og. Men lurar framleis på kor all DLCen er?Me blei vel jamnt over linja lova mykje DLC til Mass Effect? Har komen ein 'episode' ut som gav oss ca 90 minutt ekstra? Dårleg. så ble bioware kjøpt opp av ea og dermed stopper all kunde service Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dette blir sikkert genialt, enern var en av de beste rollespillene på Xbox 360. Håper virkelig toeren lever opp til disse forventingene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gleder meg, ME1 var helt genialt. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gledar meg eg og. Men lurar framleis på kor all DLCen er?Me blei vel jamnt over linja lova mykje DLC til Mass Effect? Har komen ein 'episode' ut som gav oss ca 90 minutt ekstra? Dårleg. så ble bioware kjøpt opp av ea og dermed stopper all kunde service Ville tro at EA var tilhenger av å tjene litt ekstra penger på å gi ut små DLC pakker, tror ikke man skal skylde så mye på EA her. Jeg tror heller det har med å gjøre at Bioware har ganske mye på agendaen for tiden, med Dragon Age, Mass Effect 2 og et KOTOR MMO. Men det hadde absolutt gjort seg med en eller to DLC pakker i løpet av året for å bygge forventninger til ME2. Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 sier også jatakk til mer DLC, kanskje noe som bygger opp historien om Cerberus, men det kommer vel også mer om de i 2'eren. Ellers tror jeg også Bioware holder på med en port til PS3. Hvis det er noe i ryktene om å bruke den gamle karakteren i oppfølgeren er det naturlig at det kommer en PS3-versjon også. Dessuten er det en kjapp måte å tjene penger på når man er i pengeskvis. Så jeg tror heller vi ser en port før DLC Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er vel nesten et krav at ME1 portes hvis det skal gi noen mening å gi ut ME2 på PS3, men jeg ser ikke helt for meg at det skjer. PS3 er vel ikke kjent for å være den maskinen det er lettest å porte over til, og med alt Bioware holder på med nå skjønner jeg ikke hvordan de skal rekke å porte ME1 før ME2 kommer. Nå er det jo ikke sikkert ME2 kommer til PS3 da, jeg tror det er større sansynlighet for at multiplatform betyr xbox360 og PC. Godt mulig jeg tar feil, og jeg unner absolutt PS3 eierene å få prøvd dette fantastiske spillet, så lenge det ikke går ut over kvaliteten i ME2 eller at vi går glipp av DLC til ME1 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg fikk liksom aldri tid til å kjøpe Mass Effect med lekser, tentamener, andre gode spill og alt Men jeg har jo hørt mye bra om det så 2'ern skal helt sikkert kjøpes. Endret 8. februar 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Noen her som kan fortelle meg om spillet er best på PC eller Xbox 360? Endret 8. februar 2009 av Snake Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg likte det ihvertfall best på 360, men tror de er ganske så like. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ville tro at EA var tilhenger av å tjene litt ekstra penger på å gi ut små DLC pakker, tror ikke man skal skylde så mye på EA her. Jeg tror heller det har med å gjøre at Bioware har ganske mye på agendaen for tiden, med Dragon Age, Mass Effect 2 og et KOTOR MMO. Men det hadde absolutt gjort seg med en eller to DLC pakker i løpet av året for å bygge forventninger til ME2. Du glemmer det andre spillet som ikke er annonsert. Det er vel nesten et krav at ME1 portes hvis det skal gi noen mening å gi ut ME2 på PS3, men jeg ser ikke helt for meg at det skjer. PS3 er vel ikke kjent for å være den maskinen det er lettest å porte over til, og med alt Bioware holder på med nå skjønner jeg ikke hvordan de skal rekke å porte ME1 før ME2 kommer. Nå er det jo ikke sikkert ME2 kommer til PS3 da, jeg tror det er større sansynlighet for at multiplatform betyr xbox360 og PC. Godt mulig jeg tar feil, og jeg unner absolutt PS3 eierene å få prøvd dette fantastiske spillet, så lenge det ikke går ut over kvaliteten i ME2 eller at vi går glipp av DLC til ME1 De får andre til å porte spillene. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Meh. Kan ikke si at jeg gleder meg til 2ern. Mass Effect var ikke så bra, skjønner ikke hva folk syns var så bra med det. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg fikk liksom aldri tid til å kjøpe Mass Effect med lekser, tentamener, andre gode spill og alt Men jeg har jo hørt mye bra om det så 2'ern skal helt sikkert kjøpes. Kjøp 1'ern også, du kommer ikke til å angre. Har runna det 5 ganger nå.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Likte det første masse. Så jeg håper de skaper 2rn noe mere free-roaming. Og litt mere variert de planetene. Birger Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Personlig så har jeg ikke noe behov for mer free-roaming. Variasjon på de alternative planetene derimot! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 1ern var jo bare helt fantastisk, mest dialog systemet og characterne rundt deg. Altså Normandy teamet, håper egentlig på en fortsettelse av historien på en måte, så man kan bygge videre på de personlige forholdene man hadde med dem rundt seg. Forøvrig er det noen som vet om Dragon's age, vil bruke samme dialogsystem. Litt off topic, pytt pytt. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Mass Effect er det beste Sci-Fi spillet jeg noensinne har spilt. Det er helt ekstremt bra, anbefales sterkt. (Jeg fullfører aldri spill, men GTA IV og Mass Effect er de eneste spillene de siste 6 åra jeg har fullført). Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 litt mer variasjon på alternative planeter er selvsagt noe dei fleste har lyst på, men i 1ern er det små pluk som at enkelte plasser så får du noen valg i dialog systemmet og uansett vilke av dei du velger så får du det samme resultatet eller setningen. og noe lengre main story takker eg ikkje nei til. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Mass Effect er uten tvil mitt favorittspill denne generasjonen. Historien og karakterene var fantastiske. Jeg håper virkelig jeg kan bruke mine karakterer videre i 2'ern. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gleder meg veldig til 2'eren. Det de må rette på er sidequestene, som var latterlig dårlige. Synes også hovedhistorien var altfor kort til å være et Bioware-spill. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Mass Effect 1 var utrolig bra. Men jeg håper 2'rn fikser opp litt små vesentlige feil, sånn som inventaren. Synes også de planetene man kunne besøke ble litt for like. Dem kunne godt hatt litt mer variasjoner på planetene, og du kunne velge hvor på planeten du ville lande. Gjerne ha noen åpne planeter ala starwars. Savnet litt den følelsen du får av miljøet. Den følelsen der du har fått vann over hode, tenke deg hvis du lander på en fiendtlig planet langt fra noen byer, plutselig ser du en hel haug av kjøretøy og aliens som kommer mot deg for å ta deg. Du har ikke noen sjanse og ta dem og du har ikke mulighet og reise tilbake til romskipet med en gang. Så du må enten prøve og gjemme deg, eller stikke av som f***. Dem skulle hatt med mer allierte civilizationer. og mer fiendtlige civilizationer, og nøytrale civilizationer. (tenk deg at du kunne sette i gang en stjernekrig dersom du drepte f.eks presidenten på en nøytral planet). Muligheten til å besøke Jordkloden. hadde vært fett hvis man kunne kjøpe litt mer, f.eks kjøpe et eget romskip, der man kan bygge på med forskjellige ting, som våpen på skipet, farten på skipet (raskere loadinger), gjerne fikse opp litt inni romskipet også. Kjøper forskjellige biler. der du kan bestemme selv om du vill satse på fart på bilen, armor, våpen div. At spillet ble mer custom, der du kunne velge litt mer selv med tanke på units, romskip, dialoger, biler. hadde jeg bare vært en spill produsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå