Gå til innhold

Ny info om Mass Effect 2!


OpusNR1

Anbefalte innlegg

Kom over dette

Mass Effect 2 i 2010

Mass Effect 2 will blow people away

 

Jeg holder fortsatt Mass Effect som et av de gjeveste spillene noen sinne. Mildt sagt gleder jeg meg til oppfølgeren.

For dere som ikke har spilt Mass Effect 1, hva venter dere på!?

 

Flere lenker:

Mass Effect 2 at wikipedia

GDC 2009 (Mars)

http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_i...d=424024#anchor

 

visstnok de to første screenshotsene.

Det er ikke så mye, men Bioware har kastet oss et lite bein. Mass Effect 2 trailer! Vanskelig å si så mye om denne korte traileren, men den ser ut til å følge opp det Bioware har sagt om at det blir et mørkere spill.
Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ditto, ser veldig fram til oppfølgeren selv.

 

Håper det blir mulig å fly rundt selv.. :p Men det er vel kanskje litt mye å håpe på hehe. Ellers så håper jeg det blir enda mer variasjon i planetmissions og bedre inventory (dette er garantert tenker jeg.)

 

Ahhh, good times:)

Lenke til kommentar

MF2 blir gromt! Har gått en del timer med på første spillet.

Inventory trenger en overhaling som nevnt ovenfor. Det ble veldig fort mye scroling fram og tilbake når du begynte å få litt items etc.

 

Main story line kan godt også være litt lengre. Ble ganske raskt ferdig med den. Samt litt mer variert side oppdrag. Uansett et garantert kjøp fra min side.

Lenke til kommentar

Mulig jeg har blitt for gammel og for kravstor til å skille episke spill fra ikke-episke spill, men Mass Effect var da ikke bra? Greit nok, detaljert og fin historie, men jeg tror jeg har blitt for gammel til å bli sugd opp i og totalt bortkommen i spill slik som jeg ble i Final Fantasy 7.

Men Mass Effect 2 skal selvfølgelig kjøpes.

Lenke til kommentar
Mulig jeg har blitt for gammel og for kravstor til å skille episke spill fra ikke-episke spill, men Mass Effect var da ikke bra? Greit nok, detaljert og fin historie, men jeg tror jeg har blitt for gammel til å bli sugd opp i og totalt bortkommen i spill slik som jeg ble i Final Fantasy 7.

Men Mass Effect 2 skal selvfølgelig kjøpes.

 

Hehe, jeg er eldre enn deg og har ingen problemer med å la meg suge inn i en fantasiverden.

You just have to let go! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

ser fram til me2. første spill var fantastisk, men når det er sagt så hadde det sine feil og mangler også. håper på et bredere våpen valg istedet for de 4 samme våpene med samme skins, bare annerledes stats. håper på å kunne styre skpet selv i en stor galakse istedet for det teite kartet. god framerate er heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...