OpusNR1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kom over dette Mass Effect 2 i 2010 Mass Effect 2 will blow people away Jeg holder fortsatt Mass Effect som et av de gjeveste spillene noen sinne. Mildt sagt gleder jeg meg til oppfølgeren. For dere som ikke har spilt Mass Effect 1, hva venter dere på!? Flere lenker: Mass Effect 2 at wikipedia GDC 2009 (Mars) http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_i...d=424024#anchor visstnok de to første screenshotsene. Det er ikke så mye, men Bioware har kastet oss et lite bein. Mass Effect 2 trailer! Vanskelig å si så mye om denne korte traileren, men den ser ut til å følge opp det Bioware har sagt om at det blir et mørkere spill. Endret 12. mars 2009 av OpusNR1 Lenke til kommentar
nems Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ditto, ser veldig fram til oppfølgeren selv. Håper det blir mulig å fly rundt selv.. Men det er vel kanskje litt mye å håpe på hehe. Ellers så håper jeg det blir enda mer variasjon i planetmissions og bedre inventory (dette er garantert tenker jeg.) Ahhh, good times:) Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 MF2 blir gromt! Har gått en del timer med på første spillet. Inventory trenger en overhaling som nevnt ovenfor. Det ble veldig fort mye scroling fram og tilbake når du begynte å få litt items etc. Main story line kan godt også være litt lengre. Ble ganske raskt ferdig med den. Samt litt mer variert side oppdrag. Uansett et garantert kjøp fra min side. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mass Effect er et av de beste spillene jeg har opplevd, jeg ble helt slukt over den latterlige fyldige historien. Alt var perfekt for min del, og jeg gleder meg ekstremt mye til oppfølgeren min. Jeg har faktisk et uåpnet Mass Effect, just in case. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ah. Dette var et spill jeg gledet meg til, men på releasedatoen hadde jeg glemt av det. Stikker å kjøper dette nå Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Automatisk kjøp dagen det kommer ut for min del. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg klarte å slette alle savene mine på xboxen, så jeg håper at man kan velge utgangspunkt når man starter i toeren slik at historien stemmer med "min" hstorie. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mulig jeg har blitt for gammel og for kravstor til å skille episke spill fra ikke-episke spill, men Mass Effect var da ikke så bra? Greit nok, detaljert og fin historie, men jeg tror jeg har blitt for gammel til å bli sugd opp i og totalt bortkommen i spill slik som jeg ble i Final Fantasy 7. Men Mass Effect 2 skal selvfølgelig kjøpes. Lenke til kommentar
WestSlesk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde håpet på en 09 release. Digget ME utrolig mye. Grafikken, historien og inlevelsen var helt fantastisk, så ME2 blir et garantert kjøp 1. dag. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mulig jeg har blitt for gammel og for kravstor til å skille episke spill fra ikke-episke spill, men Mass Effect var da ikke så bra? Greit nok, detaljert og fin historie, men jeg tror jeg har blitt for gammel til å bli sugd opp i og totalt bortkommen i spill slik som jeg ble i Final Fantasy 7. Men Mass Effect 2 skal selvfølgelig kjøpes. Hehe, jeg er eldre enn deg og har ingen problemer med å la meg suge inn i en fantasiverden. You just have to let go! Lenke til kommentar
Materie Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 *Gledepå* Mass Effect var et spill jeg visste kom til å bli episk helt fra jeg startet det, og innså at "loadingskjermen" faktisk var et "program" for å velge spillerinfo^^ Lenke til kommentar
Instict_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mass Effect va sinnsykt bra. Gleder meg som en unge! Håper det blir litt mindre kjøring, og enda mer vittige dialoger! Og aliensex! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ser fram til me2. første spill var fantastisk, men når det er sagt så hadde det sine feil og mangler også. håper på et bredere våpen valg istedet for de 4 samme våpene med samme skins, bare annerledes stats. håper på å kunne styre skpet selv i en stor galakse istedet for det teite kartet. god framerate er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg hadde heller ingen problemer med innlevelsen. Særlig ikke etter at jeg tok meg tid til å lese litt i Galactic Codec. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må kommer meg igjennom ME igjen! Elsket den første gjennomspillingen, men rushet meg igjennom main-questet veldig fort. Savner spill som lar deg holde på etter at du er ferdig med hovedhistorien! Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det noe info om du kan fortsette med samme karakter som du spilte i første spillet? Kan ikke finne noe info om det. Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hoppet nesten av glede da eg såg at dei holder på med 2ern. mass effect er en av dei beste sci-fi spillene eg har spilt. Lurer veldig på ka ending som blir valgt for oppfølgeren, mislikte council. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lurer på det jeg å, hvis man kan fortsette med den gamle karakteren sin, så er vel det lagret i karakteren (Eller noe). Mener de sa at man kunne gjøre det, eller var det Too Human? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 De har vel sagt noe om å flytte over karakterene dine men er ikke bekreftet. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gledar meg eg og. Men lurar framleis på kor all DLCen er? Me blei vel jamnt over linja lova mykje DLC til Mass Effect? Har komen ein 'episode' ut som gav oss ca 90 minutt ekstra? Dårleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå