Gå til innhold

Spill for Laptop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emulatorer er alltid klassiker. Spørst om det var ulovlig då, litt kjipt for spela er jo ikkje i produksjon enda? Akuratt det burde da være eit argument for at det burde være lov. men anyway, eg oppfordrer "ivertfall" ikkje til det. Earthbound :)

Lenke til kommentar

Her er jo Commandos: Behind Enemy Lines, perfekt! Tror de selger det på Steam nå. Kanskje like greit å handle det der for det er sikkert modda om til å passe for pcer med dagens prosessorer. Originalspillet går altfor fort på dagens pcer.

Forøvrig selger de også en gedigen Eidos-pakke på Steam, mange klassikere der som passer på laptop B)

Lenke til kommentar

Alltid digg å ha en retro-pc! Her er noen perler du burde kunne klare uten nevneverdige problemer:

- Fallout 1 & 2

- Europa 1400 / The Guild

- Samtlige LucasArts-klassikere

- Majesty

- Deus Ex

- Blizzardspill pre-World Of Warcraft

- Neverwinter Nights og andre schlagers fra Bioware

- Star Wars: Rebellion

- C&C/RA-serien t.o.m Red Alert 2

- Dungeon Siege

Som nevnt i tråden er emulatorer din venn, men det er jo litt problematikk rundt lovligheten der.

Endret av Bunad
Lenke til kommentar

Prøv Robokill. Det beste flashspillet jeg har sett til nå, og i tillegg helt gratis. Gameplay-messig snakker vi en krysning av Diablo og Mechwarrior. Du oppgraderer kamproboten din med kraftigere våpen og annet snacks etter hvert som du nedkjemper fiendene. Legger ved en liten videosnutt som kanskje kan friste deg...

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb

hmm.. Mye jeg vile anbefat som er sagt allerede...

Clonk Endeavour har jeg akkurat blitt hekta på :)

Også kan jeg jo anbefale N, som er ganske kjent hvis du liker Ninja-action og platform-spill :)

Clonk

N

Lenke til kommentar

Gitt at det faktisk er abandonware - selvfølgelig. Dessverre virker det som om mange tror at spill automatisk blir gratis fordi de begynner å dra litt på årene, noe som ikke er sant. Er spillet fortsatt til salgs er all diskusjon rundt ulovlig tilgang til det selvfølgelig ikke tillatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...