Dr. Mobius Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Defender of the crown Nå er det også weekend-salg på det http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=746 Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Emulatorer er alltid klassiker. Spørst om det var ulovlig då, litt kjipt for spela er jo ikkje i produksjon enda? Akuratt det burde da være eit argument for at det burde være lov. men anyway, eg oppfordrer "ivertfall" ikkje til det. Earthbound Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kan jo kanskje legge til Quake 3 Arena Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kanskje også Ports of Call Lenke til kommentar
Butch_LeToy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Her er jo Commandos: Behind Enemy Lines, perfekt! Tror de selger det på Steam nå. Kanskje like greit å handle det der for det er sikkert modda om til å passe for pcer med dagens prosessorer. Originalspillet går altfor fort på dagens pcer. Forøvrig selger de også en gedigen Eidos-pakke på Steam, mange klassikere der som passer på laptop B) Lenke til kommentar
virulence Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Alltid digg å ha en retro-pc! Her er noen perler du burde kunne klare uten nevneverdige problemer: - Fallout 1 & 2 - Europa 1400 / The Guild - Samtlige LucasArts-klassikere - Majesty - Deus Ex - Blizzardspill pre-World Of Warcraft - Neverwinter Nights og andre schlagers fra Bioware - Star Wars: Rebellion - C&C/RA-serien t.o.m Red Alert 2 - Dungeon Siege Som nevnt i tråden er emulatorer din venn, men det er jo litt problematikk rundt lovligheten der. Endret 10. februar 2009 av Bunad Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Støttar Melfacion med Gog.com. Det meste på den sida burde gå greit på laptopen. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Prøv Robokill. Det beste flashspillet jeg har sett til nå, og i tillegg helt gratis. Gameplay-messig snakker vi en krysning av Diablo og Mechwarrior. Du oppgraderer kamproboten din med kraftigere våpen og annet snacks etter hvert som du nedkjemper fiendene. Legger ved en liten videosnutt som kanskje kan friste deg... Endret 10. februar 2009 av Penneknekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 hmm.. Mye jeg vile anbefat som er sagt allerede... Clonk Endeavour har jeg akkurat blitt hekta på Også kan jeg jo anbefale N, som er ganske kjent hvis du liker Ninja-action og platform-spill Clonk N Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Worms spillet på modifikasjon grenen her på forumet, evig fett Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Her er timesvis med moro: Ski stunt extreme Om det henger seg prøv å kjør som administrator og i win 98-modus. Edit: anbefales å spille med mus Endret 11. februar 2009 av Greve Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 hva er foresten reglene rundt abandonware? er det lov å snakke om det? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gitt at det faktisk er abandonware - selvfølgelig. Dessverre virker det som om mange tror at spill automatisk blir gratis fordi de begynner å dra litt på årene, noe som ikke er sant. Er spillet fortsatt til salgs er all diskusjon rundt ulovlig tilgang til det selvfølgelig ikke tillatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå