PC-sigurd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Theme Hospital ;D '' Lenke til kommentar
Blate Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Du har jo også de gamle adventure spillene hvis du liker de: Sam&Max: Hit the road, Day of the tentacle, Monkey Island spillene, Indiana Jones and the fate of Atlantis er alle tidløse klassikere. I strategisjangeren anbefaler jeg Dungeon Keeper :wub: du er vel kanskje også i stand til å kjøre Space Rangers 2 som er utrolig vanedannende. Endret 5. februar 2009 av Tryph Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hoho.... Day of the tentacle, gamle minner. Husker godt det spillet der, mye merkelige greier hehe. Tror aldri jeg gikk igjennom det da, var ganske ung, kunne ikke engelsk så dialogene ble litt vanskelig å følge med på. Nesumar Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 bare skummde fort igjønå, og trur ikkje eg såg Settlers 2.. anbefaler det på det sterkeste.. samt warcraft 2 i stedet for warcraft 3.. og for å runde det av, så tipse eg om dune 2.. Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 StarCraft + expansion; koster 99,- Beneath a Steel Sky; gratis Og en masse andre spill man finner på www.abandonia.com Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du har jo også de gamle adventure spillene hvis du liker de: Sam&Max: Hit the road, Day of the tentacle, Monkey Island spillene, Indiana Jones and the fate of Atlantis er alle tidløse klassikere. Hadde også tenkt til å anbefale denslags, hehe. Mye god underholdning i adventure-spill. Særlig hvis det er så lenge siden man spilte dem sist at man må løse gåtene på nytt også Ikke dum tråd, det her! Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Age of empires: "90mhz CPU or faster, 16mb RAM" Litt ytelseskrevende spill, men ellers er det mye morro med AoE Age of Mythology er jo òg å annbefale. Bedre grafikk enn AoE, men minst like bra gameplay Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Når jeg spiller på laptopen, er det gjerne fordi jeg er på farten. Da blir spill med høyt tempo mindre aktuelle. Greit å slippe mus på toget. Rundebaserte spill er altså mitt i blinken. Går mye i Football Manager 2009 for tida. Har ikke spilt slikt siden CM2, har visst skjedd ett og annet siden den gang (på godt og vondt). Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg så noen nevne de gammle Sam and Max spillene men de nye skulle jo også kunne funke bra. Lenke til kommentar
albions Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Anbefaler deg å prøve settlers 2 med dos box Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) FIRE i frames-per-second i wow med alt nede? Hva er det du sitter på, en slik en? Nei, men kan jeg få anbefale DOSbox? Kan være disse er litt for "gamle" for deg, men de er faktisk veldig gøye! Altså, dosspillene. Commander Keen kan jeg anbefale høyt! Ellers så har man jo gamle emulatorer til både nes og snes. Emulatorene finner du hos ngemu.com. Spill og sånt kan jeg ikke lenke deg til da nettsider kan inneholde ulovlig materiale som f.eks Super Mario 64 (da de fleste rom-sider inneholder roms til forskjellige systemer). Google er en god venn, mi amigo. EDIT ADD: Oja du har dos emu. Pokker. Klarte selvfølgelig å glemme innlegget ditt (trådstarters innlegg) mens jeg skrev. Måtte jo google fram bildet. Endret 6. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Han sitter på en indisk skole pc til 200 kr. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Divine Divinity og oppfølgeren Beyond Divinity er gode spill med minimalt maskinkrav. Type Diablo spill, men med en solid dose humor Ellers slår det aldri feil med Heroes of Might and Magic (2 og 3), Settlers II, og de gode gamle Lucas Arts spillene (Day of the Tentacle, Sam & Max hit the road etc.). Bullfrog-spillene Dungeon Keeper og Theme Hospital anbefales også. Civilization 2 er vel også aktuelt siden du spiller colonization (som etter min mening slår civ ned i støvlene ) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du kan jo laste ned noen emulatorer Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som vet om noen rollespill som kan anbefales til en dell 1,5 ghz, 64 eller 128 mb(husker ikke) og 1gb ram.. helst sånne fantasy med alver osv Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Runescape men det suger Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som vet om noen rollespill som kan anbefales til en dell 1,5 ghz, 64 eller 128 mb(husker ikke) og 1gb ram.. helst sånne fantasy med alver osv Enkelt... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Noen som vet om noen rollespill som kan anbefales til en dell 1,5 ghz, 64 eller 128 mb(husker ikke) og 1gb ram.. helst sånne fantasy med alver osv Mulighetene er mange. Nevner igjen som i forrige posten min: Divine Divinity og oppfølgeren Beyond Divinity. Ellers har du de gode gamle Black Isle spillene Baldurs Gate 1 og 2 + Icewind Dale. Neverwinter Nights 1 skal nok også gå fint. Sjekk på gog.com (gog = Good old games). Mye fint å velge i der også. Ellers er det jo rollespillet over alle rollespill (på norsk) - adventur delux. Finnes på Adventur.no i tekstformat edit: Gothic 1 kan være en mulighet, men har aldri sett på systemkravene. Endret 6. februar 2009 av Melfacion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå