LucarioX Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare jeg som ikke har kommet inn på PSN de siste dagene? Får feilmelding hele tiden. Nettleseren og alt slikt funker fint, men ikke PSN. Noen tips? Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Bare jeg som ikke har kommet inn på PSN de siste dagene? Får feilmelding hele tiden. Nettleseren og alt slikt funker fint, men ikke PSN. Noen tips? Hadde samme problemet en tid. Varte i over en måned faktisk. Jeg gjorde ikke stort med det, ringte heller ikke EA customer service, er så lat.. Så fant aldri ut av det, det bare ga seg til slutt. Tok en hel måned da, heldigvis hadde jeg ingen trang til å spille online i løpet av den tiden. *Et tips, hvis du bruker wlan, prøv med kabel, kanskje det har noe betydning. Endret 5. februar 2009 av Era Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan du sakse inn feilmeldingen så vi kan estimere feilen noe mer? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde samme problemet en tid. Varte i over en måned faktisk. Jeg gjorde ikke stort med det, ringte heller ikke EA customer service, er så lat.. Så fant aldri ut av det, det bare ga seg til slutt. Tok en hel måned da, heldigvis hadde jeg ingen trang til å spille online i løpet av den tiden. *Et tips, hvis du bruker wlan, prøv med kabel, kanskje det har noe betydning. Hvorfor skulle du ha ringt EA customer service? PSN fungerer som det skal hos meg i alle fall. Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 PSN var nede en hel dag hos meg i alle fall, glad at den kom opp i går kveld ettersom at Killzone 2 demoen kommer ut Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Beklager, glemte visst å poste feilmeldingen. Her er den: "Det har oppstått en feil. Du har blitt logget av PlaystationNetwork. (80710B23)" Utrolig kjipt dette her. Skulle gjerne ha testet Killzone demoen og RE5 demoen! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Finner ikke noe konkret på nettet om denne feilmeldingen. Har du lest http://manuals.playstation.net/document/en...rent/settings/c onnecttest.html ? Kanskje åpne portene for PSN? Merkelig feilmelding det der. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Takk for svar. Fikk det til nå. Trengte bare å sette MTU til 1492 så funket det, var en på det amerikanske Playstation forumet som hadde hatt samme problem. Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Flott at du fikk det ordnet. Nyt PS3 så lenge du kan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå