nilka Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Det har kommet noen nye bencmarks på G5 fra en som jobber hos NASA. Resultatene er oppsiktsvekkende særlig det at man faktisk oppnår bedre ytelse pr MHz når prosessorene kjører oppgaver som støtter multiprossesering. Testen: http://members.cox.net/craig.hunter/g5/ Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Posted: 06 Jul 2003 23:58 Jeg har heller ikke sansen for den rollen Apple utvikler i markedet nå. De begynner å bli farlig like MS. Det som bekymrer meg er at Apple i tillegg er så utrolig mye bedre på propaganda og at de har både SW og HW på sin side. Jeg elsker min Mac og kunne ikke klart meg uten min PC! Det er ingen tvil om at G5 kommer til å bli sykt bra, når den kommer da. Det kan jo ta litt tid! Og alle som elsker sin Mac er ikke en macfanatiker. MacMusic er ganske så negative til Apple sin WWDC opptreden. NASA ser ut til å like den nye Mac'en En Mactråd på SpyMac med meget bra innhold Luxologi som gjorde SPEC testene for Apple går ut med en liten forklaring. Hvis alle leser disse linkene så tror jeg alle kan klare å gjøre opp sin egen mening. Tviler på at denne diskusjonen kan komme noe særlig lengere når det gjelder hva som er raskest av Intel og G5. Vi får vente å se til G5 endelig blir klar. Når det gjelder Opteron så er det jo litt kipt å ikke kunne ha et AGP kort i maskinen hvis du skulle ha lyst til å spille litt. Noe de fleste PC brukere vel gjør Heia datamaskinene Jeg linka den for en stund siden så jeg tror egentlig ikke den er så veldig ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå