Olorinmaia Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Her er litt gameplay for Final Fantasy Versus XIII! Jeg er veldig hyped atm! http://www.gametrailers.com/video/japanese-gameplay-final-fantasy/709809 Herlig video! Takk for linken Var hypet fra før jeg, nå bare enda mer! Dette ser sykt bra ut! Kanskje endelig vi skal få en SKIKKELIG bra FF igjen. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Lurer på hvordan magi-systemet fungerer. Ser ikke helt ut som FFXII-gameplay, siden det er så mange akrobatiske-moves. Noen er som vet om FFXIII-2 kommer ut før FF-Versus-XIII? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) XIII-2 kommer ut i år, XIII Versus kommer mest sannsynlig ikke ut før i 2012. Endret 28. januar 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Final Fantasy IV Complete Collection. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kult..den skal absolutt inn i samlingen. Sitter forresten nå å skal starte på FFX på pcn. Siden ps2en min bruker noen minutter mellom hver lasteskjerm fant jeg like godt en ps2 emulator som funker flott. Har nå en haug med gode gamle ps2 titler å gå igjennom Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg har sett en fyr spille FFX på en livestream på Ustream/JustinTV. Han skulle runde det i dag, men jeg orker ikke se. Slutten er så trist. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg husker de gutta som hadde FF maraton. Gledet meg mest til å se FFX da, men klarte å sovne fra de siste 5 timene. hehe. har du en adresse til den streamen? Vurderer faktisk på om jeg skal begynne å streame litt selv. Får se om jeg får satt opp noe en dag Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Tantalus4 mener du? Ja, jeg så på de og synd at de ikke fullførte maratonen. De hadde bare FFIII igjen, men så gikk alt i dass. De skal visstnok ha ny FFmaraton til sommeren tror jeg. Regner med at du mener streamen til FFX og ikke til Tantalus4. JustinTV. Ustream. Han er på slutten nå. Endret 12. februar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 tantalus4 ja. Det var vel et problem med en ds emulator eller noe lignende ja. Kjipt å ryke på tekniske problemer. Kult at de skal prøve på nytt da. Var til FFX jeg mente ja takker for link. Har kun kommet til Rikku jeg, starta akkurat. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Tror ikke det var noe teknisk problem. Han som skulle spille FFIII dukket aldri opp elns. Jeg hadde planer om en FF-maraton for meg selv også, men bør vel prøve og fullføre en del av alle de andre spillene jeg har først. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ok..da husket nok jeg feil. Har altfor mange spill jeg skal fullføre selv. Egentlig ikke lurt å starte på ffx nå, men har hatt lyst til å spille det lenge. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Det blir vel litt feil å spille et spill man egentlig ikke vil spille. Da kan man jo heller spille de som man vil spille, til tross for at en har mange uspilte spill. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Startet Final Fantasy XIII om igjen. Jeg må rett og slett si jeg elsker spillet andre gang også. Synes kampsystemet er like morsomt hver gang, og elsker karakterene og historien Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Så fint å høre at noen faktisk liker spillet til en forandring. Da er vi 2. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Er visst ikke så mange som liker det, overraskende i grunn. Muligens populært og ikke like det. Spillet oser jo av kvalitet, og jeg elsker hver enkelt animasjon! Jaja, oss to da! Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg liker FF13 jeg også. Ihvertfall nok til å fullføre historien Men de har gjort noen litt underlige designvalg også, som gjør at det ikke kan måle seg med de beste FF. Våpenoppgraderingssystemet er forferdelig. Crystarium var jo egentlig helt likt spehere griden fra FFX. Det at det skal være så lineært i forhold til andre FF er egentlig litt feil. FFX er helt likt, man blir holdt i hånda til man når et visst punkt hvor det åpner seg opp. Tror også at det er litt populært å ikke like det, men alt i alt er det et bra spill. Kampsystemet og grafikken er fantastisk Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Å ha den frie følelsen er grunn en illusjon i de andre Final Fantasy spillene, men ser meningen din, og er delvis enig. Har egentlig ikke noe i mot at spillet er lineært, men det kan bli for mye i lengden. Gleder meg uansett vilt til oppfølgeren! Forresten, to av mine nyeste favoritt album, Distant Worlds I og II. Nydelig orkestrert musikk fra Final Fantasy, Nobuo Uematsu! Fantastisk! http://www.youtube.com/watch?v=HdLaRE3cuhg Endret 17. februar 2011 av Genetics Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå