Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Jeg har fortsatt den gamle PS2'en jeg. Den funker fortsatt, men tenker ofte at plutselig en dag funker den ikke, så det hadde vært lurt med en backupmaskin som er helt ny. De koster ingenting i disse dager.

Nå funker den streamen! Hva spiller de? Final Fantasy 6 tror jeg.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det enkleste er å bare laste ned en ROM av enten SNES- eller GBA-versjonen,

Ulovelig.

Spille igjennom 1 til 13 på 10 dager er umulig, bare FF7 krever over 50 timer og det er jo 2 dager bare det.

FF6 krever noe sånt som 30 timer, det er 1 dag, FF5 er over 60 timer, det er 2 dager.

3 spill = 5 dager, og de tror de kan klare 13 spill på 10 dager?

Skeptisk..

Lenke til kommentar

@Claudemyx

Streamen funker igjen hos meg og. Veit ikke helt hva som var galt igår. Ja, det er FF 6 de spiller nå :)

@Puro

Virker ikke spesielt umulig. Hvis du ser på denne linken, så står estimert tid og fullført tid.

FF V fullførte de på 12t 32min btw. De skal ikke gjøre alt i spillene da, så det kutter jo ned på endel tid.

Akkurat nå ligger de 3 timer foran skjema ;)

Lenke til kommentar
Det enkleste er å bare laste ned en ROM av enten SNES- eller GBA-versjonen,

Ulovelig.

Ikke hvis du eier spillet. Jeg eier alle FF i hovedserien og flere kopier av enkelte. Hva andre gjør får være opp til dem, jeg er mest opptatt av at flest mulig får ta del i den opplevelsen disse spillene er og i første omgang kan det være vanskelig å overtale folk til å bruke penger, ikke minst hvis de må surre rundt på nettbutikker i timesvis og kanskje betale blodpris for en gammel, brukt kopi.

Lenke til kommentar

Episk. Litt vanskelig å prioritere for min del, mellom jobb, egen spilling og andre aktiviteter. Er tross alt snakk om en del timer hvis man skal få med seg en hel gjennomspilling. Jeg tenker de kanskje burde regissere en filmversjon på f.eks. en time for hver gjennomspilling med høydepunktene.

Vet ikke om jeg får med meg noe i dag, på jobb nå og trening etterpå, de få timene som blir igjen av dagen vil jeg heller bruke på å spille selv enn å se på andre. Den som var arbeidsledig... ;)

Lenke til kommentar

Jeg så ganske mye av FFVI, men jeg satt opp til klokka 4 i natt og da gikk det svært dårlig. Jeg hadde håpet at de hadde klart det når jeg var våken, men jeg orket ikke være våken lengre.

Fikk se slutten på FFI og nå holder de på med FFVII. Jeg sa på chatten i natt en gang at de skulle kalle Cloud for Puppet og det gjorde de! Vet ikke om det var noe de kom på selv, men jeg foreslo det iallefall. Synes det er jævlig synd at jeg ikke fikk se FFX og FFXII. Jeg planlegger en liten maraton selv i nærmesste fremtid. Ikke at jeg skal livestreame det, men jeg tenker at det kunne være kult.

Lenke til kommentar

Sorry for dobbelpost...

I dag stod jeg opp ganske tidlig for å få med meg sistekampen mot Sephiroth. Da jeg skrudde på var de midt inne i den... :(

Jeg gikk glipp av alt. Nå spiller de det siste, FFIII, men en kan ikke se noe særlig bra for spillet de spiller på dataen ser ikke noe bra ut. Ser helt rart ut.... Det så ikke sånn ut på DS.

En maraton er nesten over. Jeg gikk glipp av det jeg ville se mest. Må nok sette meg ned selv og spille igjennom alle jeg har på egenhånd.

Lenke til kommentar

Jeg stod opp kvart på tolv og trodde jeg hadde mer enn god nok tid (15:43 var satt som målstreken tross alt), men da hadde de akkurat begynt på FFIII. Kjipt. Også er det DS-versjonen, jeg hadde håpet de skulle ta originalen til NES (tror det hadde vært lettere å få gode bilder da og). Men ja, best å spille gjennom på egenhånd, dette er mest gøy pga det sosiale, får pratet mye FF med andre fans og det er en sjeldenhet irl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...