Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japp, den heter mime. Husker jeg aldri orket å bruke det.

Takk for svar.

Tar jo en stund før du har tre som kan brukes, men når du har Knights of the Round på triple (eller hva det nå heter den materien som gjør at magien du bruker blir brukt 3 ganger samme gangen) og Mime på de to andre karakterene dine finner du hva "overpowered" betyr ;)

Lenke til kommentar

Japp, den heter mime. Husker jeg aldri orket å bruke det.

Takk for svar.

Tar jo en stund før du har tre som kan brukes, men når du har Knights of the Round på triple (eller hva det nå heter den materien som gjør at magien du bruker blir brukt 3 ganger samme gangen) og Mime på de to andre karakterene dine finner du hva "overpowered" betyr ;)

Joda, da er det en fin ting ;)

Men med mindre en tenkt å ta knekken på weaponene så trenger en ikke å være spesielt overpowered :rolleyes:

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig å ha Mime, Knights of the Round (hvor ble det av "table"?), W-Summon eller noe fancy og sjelden materia i det hele tatt, for å ta Weapons. Man klarer seg lenge med Underwater materia (mot Emerald), maks HP og MP, 99 megaelixir, Cloud med omnislash og Phoenix+Final Attack som sikkerhet. Kjør på med protect, shell og haste på alle (det finnes en magi som gjør alle tre på en gang om jeg husker riktig), pass på å heale ofte og gi Cloud (og gjerne fler mot Emerald) status-effekten fury, som gjør at de får limit break kjapt.

Men det blir jo lettere, og har man først tatt en av dem er det ingen grunn til å ikke bruke de godsakene man får tilgang til mot den neste.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefale dette fremfor Heavy Rain? Lommeboka holder ikke til begge så må derfor velge. Jeg kan, som et alternativ, låne Heavy Rain fra en venn og kjøpe meg Final Fantasy XIII. Hva anbefaler dere?

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefale dette fremfor Heavy Rain? Lommeboka holder ikke til begge så må derfor velge. Jeg kan, som et alternativ, låne Heavy Rain fra en venn og kjøpe meg Final Fantasy XIII. Hva anbefaler dere?

Hvis du har muligheten til å kjøpe ett og låne det andre så anbefaler jeg selvfølgelig det. Begge spillene er verdt en gjennomgang. Skal du bare kjøpe ett, er det ingen tvil om at det er Heavy Rain du bør gå for. Det er to vidt forskjellige spill, men Heavy Rain er en god dose bedre enn FFXIII, selv om det ikke er i nærheten av perfekt. Går ut ifra at det er god story som betyr noe for deg, siden det er det disse spillene du står imellom. (Og fra et veldig subjektivt stå-punkt så mener jeg FFXIII feiler på akkurat det).

Lenke til kommentar

Du kan fint runde Heavy Rain på en helg, mens FF vil ta lenger tid. Derfor kan det jo være greit å kjøpe FF13 og låne Heavy Rain. Selv om Heavy Rain etter min mening er en mer minneverdig opplevelse enn FF13.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar
Hvis du har muligheten til å kjøpe ett og låne det andre så anbefaler jeg selvfølgelig det. Begge spillene er verdt en gjennomgang. Skal du bare kjøpe ett, er det ingen tvil om at det er Heavy Rain du bør gå for. Det er to vidt forskjellige spill, men Heavy Rain er en god dose bedre enn FFXIII, selv om det ikke er i nærheten av perfekt. Går ut ifra at det er god story som betyr noe for deg, siden det er det disse spillene du står imellom. (Og fra et veldig subjektivt stå-punkt så mener jeg FFXIII feiler på akkurat det).

You made my day nubbiz! :D

Nå blir det Heavy Rain i spillsamlingen.

ON TOPIC: Tror jeg kommer til å kjøpe FFXIII senere. Tror ikke jeg greier meg foruten.

Lenke til kommentar

Dette må bare være en feil ?

Eller kommer det en overaskelse på E3 som starter om en måneds tid

Hmm...Kanskje det. Men det kan være at de bare har satt det opp fordi de ikke vet at det er ekslusivt enda. Mener at cdon hadde SC: conviction til pre order til ps3 før vi fikk vite at det var ekslusivt. Mange andre sider som også gjorde det.

Lenke til kommentar

You made my day nubbiz! :D

Nå blir det Heavy Rain i spillsamlingen.

ON TOPIC: Tror jeg kommer til å kjøpe FFXIII senere. Tror ikke jeg greier meg foruten.

Da har du noe å se fram til! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...