kakarlsen Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Sanntids FFVII-spilling fra landets største progamere her: Watch the three most pro Final Fantasy VII gamers in Norway play through the best game ever made over the course of a weekend. There is a potential golden chocobo coming up in a moment. If anyone's interested. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Japp, den heter mime. Husker jeg aldri orket å bruke det. Takk for svar. Tar jo en stund før du har tre som kan brukes, men når du har Knights of the Round på triple (eller hva det nå heter den materien som gjør at magien du bruker blir brukt 3 ganger samme gangen) og Mime på de to andre karakterene dine finner du hva "overpowered" betyr Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Noe som ikke er nødvendig, for Sephiroth er ikke så tøff at det gjør noe. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Japp, den heter mime. Husker jeg aldri orket å bruke det. Takk for svar. Tar jo en stund før du har tre som kan brukes, men når du har Knights of the Round på triple (eller hva det nå heter den materien som gjør at magien du bruker blir brukt 3 ganger samme gangen) og Mime på de to andre karakterene dine finner du hva "overpowered" betyr Joda, da er det en fin ting Men med mindre en tenkt å ta knekken på weaponene så trenger en ikke å være spesielt overpowered :rolleyes: Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det er ikke nødvendig å ha Mime, Knights of the Round (hvor ble det av "table"?), W-Summon eller noe fancy og sjelden materia i det hele tatt, for å ta Weapons. Man klarer seg lenge med Underwater materia (mot Emerald), maks HP og MP, 99 megaelixir, Cloud med omnislash og Phoenix+Final Attack som sikkerhet. Kjør på med protect, shell og haste på alle (det finnes en magi som gjør alle tre på en gang om jeg husker riktig), pass på å heale ofte og gi Cloud (og gjerne fler mot Emerald) status-effekten fury, som gjør at de får limit break kjapt. Men det blir jo lettere, og har man først tatt en av dem er det ingen grunn til å ikke bruke de godsakene man får tilgang til mot den neste. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Er det noen som kan anbefale dette fremfor Heavy Rain? Lommeboka holder ikke til begge så må derfor velge. Jeg kan, som et alternativ, låne Heavy Rain fra en venn og kjøpe meg Final Fantasy XIII. Hva anbefaler dere? Endret 10. mai 2010 av Ollorca Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 FFIX til Japansk PSN. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er det noen som kan anbefale dette fremfor Heavy Rain? Lommeboka holder ikke til begge så må derfor velge. Jeg kan, som et alternativ, låne Heavy Rain fra en venn og kjøpe meg Final Fantasy XIII. Hva anbefaler dere? Hvis du har muligheten til å kjøpe ett og låne det andre så anbefaler jeg selvfølgelig det. Begge spillene er verdt en gjennomgang. Skal du bare kjøpe ett, er det ingen tvil om at det er Heavy Rain du bør gå for. Det er to vidt forskjellige spill, men Heavy Rain er en god dose bedre enn FFXIII, selv om det ikke er i nærheten av perfekt. Går ut ifra at det er god story som betyr noe for deg, siden det er det disse spillene du står imellom. (Og fra et veldig subjektivt stå-punkt så mener jeg FFXIII feiler på akkurat det). Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 FFIX til Japansk PSN. Sweet...trodde det skulle komme en gang i sommeren til US ps store også. Og kommentarene på den siden er lattis XD fikk meg en god later ved å lese kommentarene. Men ff IX kommer nokk til oss også i løpet av året :/ Helst før jul plis. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Er det noen som kan anbefale dette fremfor Heavy Rain? Lommeboka holder ikke til begge så må derfor velge. Jeg kan, som et alternativ, låne Heavy Rain fra en venn og kjøpe meg Final Fantasy XIII. Hva anbefaler dere? Du kan fint runde Heavy Rain på en helg, mens FF vil ta lenger tid. Derfor kan det jo være greit å kjøpe FF13 og låne Heavy Rain. Selv om Heavy Rain etter min mening er en mer minneverdig opplevelse enn FF13. Endret 10. mai 2010 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Med litt innsats så runder en FFXIII på en helg også Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Står og faller på hva slags setting du foretrekker. Selv synes jeg realismen i Heavy Rain og lignende spill er omtrent like fascinerende som en time hos tannlegen sammenlignet med den fantasifulle eskapismen FF byr på. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvis du har muligheten til å kjøpe ett og låne det andre så anbefaler jeg selvfølgelig det. Begge spillene er verdt en gjennomgang. Skal du bare kjøpe ett, er det ingen tvil om at det er Heavy Rain du bør gå for. Det er to vidt forskjellige spill, men Heavy Rain er en god dose bedre enn FFXIII, selv om det ikke er i nærheten av perfekt. Går ut ifra at det er god story som betyr noe for deg, siden det er det disse spillene du står imellom. (Og fra et veldig subjektivt stå-punkt så mener jeg FFXIII feiler på akkurat det). You made my day nubbiz! Nå blir det Heavy Rain i spillsamlingen. ON TOPIC: Tror jeg kommer til å kjøpe FFXIII senere. Tror ikke jeg greier meg foruten. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Dette må bare være en feil ? Eller kommer det en overaskelse på E3 som starter om en måneds tid Endret 13. mai 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Dette må bare være en feil ? Eller kommer det en overaskelse på E3 som starter om en måneds tid Hmm...Kanskje det. Men det kan være at de bare har satt det opp fordi de ikke vet at det er ekslusivt enda. Mener at cdon hadde SC: conviction til pre order til ps3 før vi fikk vite at det var ekslusivt. Mange andre sider som også gjorde det. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) nvm. Endret 13. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hvis du har muligheten til å kjøpe ett og låne det andre så anbefaler jeg selvfølgelig det. Begge spillene er verdt en gjennomgang. Skal du bare kjøpe ett, er det ingen tvil om at det er Heavy Rain du bør gå for. Det er to vidt forskjellige spill, men Heavy Rain er en god dose bedre enn FFXIII, selv om det ikke er i nærheten av perfekt. Går ut ifra at det er god story som betyr noe for deg, siden det er det disse spillene du står imellom. (Og fra et veldig subjektivt stå-punkt så mener jeg FFXIII feiler på akkurat det). You made my day nubbiz! Nå blir det Heavy Rain i spillsamlingen. ON TOPIC: Tror jeg kommer til å kjøpe FFXIII senere. Tror ikke jeg greier meg foruten. Da har du noe å se fram til! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Noen som har tips til hvordan ta de 3 toonberries i en av veiene på Titan Quest missionene på FF XIII Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Noen som har tips til hvordan ta de 3 toonberries i en av veiene på Titan Quest missionene på FF XIII Samme måte som du tok den single, 3xRAV, kjør på med stagger så fort som mulig, og nuke dem. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Ting som tyder på att FF XIII versus kommer til 360 også blir yttligere forsterket. Legg merke til kommentaren nederst i artikkelen som sier oversatt att det er en sjanse for att spillet mister e3 pga forandringer i utvikling. Endret 18. mai 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå