Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pøh, ingen Vanille i FFVII, ergo er det ikke noen grunn til å spille det. :p Dere vet innerst inne at jeg har rett, og at dere er fullstendig enig, jo fortere dere aksepterer det jo lettere blir det. ^_^

Neida, er sikkert et kongespill, har desverre aldri prøvd det selv. :)

Med PSN er ikke det beste spillet i serien (og i spillhistorien) vanskelig å få tak i lenger, og det til mindre enn et måltid på burger king. FFVIII er også på vei til europeiske PSN, hvis det ikke er ute allerede, og da er det sannsynlig at IX følger på.

Av de enda eldre burde man hvertfall ikke gå glipp av IV og VI. Remaken av førstnevnte til DS er bedre enn originalen.

Lenke til kommentar

Javisst, jeg har skaffet meg både VII og VIII via PSN. VII spilte jeg helt igjennom, VIII slo jeg av etter ~5 timer. Jeg kunne ikke fordra hverken draw eller junction-systemet.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Javisst, jeg har skaffet meg både VII og VIII via PSN. VII spilte jeg helt igjennom, VIII slo jeg av etter ~5 timer. Jeg kunne ikke fordra draw systemet.

Det er nok det verste systemet i serien siden FFII. Det er litt synd, for alt annet i spillet er det like høyt nivå på som ellers, men jeg er glad for at jeg holdt ut med systemet og fikk opplevd alt det som er bra med FFVIII.

Lenke til kommentar
Javisst, jeg har skaffet meg både VII og VIII via PSN. VII spilte jeg helt igjennom, VIII slo jeg av etter ~5 timer. Jeg kunne ikke fordra draw systemet.

Det er nok det verste systemet i serien siden FFII. Det er litt synd, for alt annet i spillet er det like høyt nivå på som ellers, men jeg er glad for at jeg holdt ut med systemet og fikk opplevd alt det som er bra med FFVIII.

Word! Jeg gikk også lei av FFVIII pga draw-systemet, syntes heller ikke storyen var særlig involverende. For et idiotisk system, å stacke opp 100 av en type spells på 3 characters er ikke særlig gøy........

Lenke til kommentar

Siden dere snakker så varmt om det så har jeg nå gått til anskaffelse av FF VII. Kostet bare 75 kr på PS Store, da tenkte jeg jeg måtte teste det og se hva alt oppstyret er for. :) Plukket samtidig med meg FF VIII (og Crash Bandicoot :p).

Kjenner jeg deg rett så vil du elske VIIern, da det er fullspekket med intriger, klisjeer, action, dyp historie, og barmfagre animejenter, dog med svært få polygoner. ;)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Siden dere snakker så varmt om det så har jeg nå gått til anskaffelse av FF VII. Kostet bare 75 kr på PS Store, da tenkte jeg jeg måtte teste det og se hva alt oppstyret er for. :) Plukket samtidig med meg FF VIII (og Crash Bandicoot :p).

Det er lenge siden jeg hørte om en bedre handel enn det her. :thumbup:

Er selvfølgelig spent på å høre hva du synes om FFVII når du er kommet i gang. Hvis du kan leve med de litt primitive polygonmodellene til karakterene så blir jeg overrasket om du ikke liker det.

Dog hender det at man av uforklarlige grunner ikke liker spill som andre oppfatter som perfeksjon. Jeg har det problemet med Chrono Cross om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...