Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Pøh, ingen Vanille i FFVII, ergo er det ikke noen grunn til å spille det. Dere vet innerst inne at jeg har rett, og at dere er fullstendig enig, jo fortere dere aksepterer det jo lettere blir det. ^_^ Neida, er sikkert et kongespill, har desverre aldri prøvd det selv. Og er det faktisk noen som har fått Platinum Trophy i FFXIII her? :o Hvor lang tid brukte dere på det da? Edit: Smileys FTW! Ingen Lightning heller edit: Prøvde meg på Orphan i går igjen, etter å ha nesten maxet alle karakterene. Jeg fikk Superstar for å si det slik. Endret 2. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg finner aldri ut av hvilket spill jeg liker best av FFVII, X og XII. Ikke har jeg spilt FFXIII på lenge heller. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Pøh, ingen Vanille i FFVII, ergo er det ikke noen grunn til å spille det. Dere vet innerst inne at jeg har rett, og at dere er fullstendig enig, jo fortere dere aksepterer det jo lettere blir det. ^_^ Neida, er sikkert et kongespill, har desverre aldri prøvd det selv. Og er det faktisk noen som har fått Platinum Trophy i FFXIII her? :o Hvor lang tid brukte dere på det da? Edit: Smileys FTW! Jeg har Platinum i dette spillet. Brukt 115 timer ca. Det er fullt mulig å få platinumet på under 100 timer, men jeg tok det med ro helt til jeg var ferdig med storyen for å ikke ødelegge spillopplevelsen. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Uff, nå såret du meg dypt i hjerterota gitt.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 115 timer er jo ingenting da. Gå og legg deg nubbiz ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 115 timer er jo ingenting da. Gå og legg deg nubbiz ^_^ Okei, trekker tilbake mitt utsagn Rundet det på 35 timer nå nettopp. Makan til elendig slutt, og story forsåvidt. Men ellers et imponerende og godt spill. Ser fram til Versus dog Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er forsåvidt enig i at storyen var lite engasjerende, men dog bedre enn FFXII's story. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har prøvd meg på xii tre ganger, men ikke orket mer etter rundt 10 timer hver gang. Vurderer å sette meg med X nå, bare for å få tilbake troa på FF. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Synes det høres ut som en veldig god ide, men hva vet vel jeg. Bortsett fra XIII så er X og X-2 de eneste FF spillene jeg har spilt (mer enn 10 min). Endret 3. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du vet så meget RoR X-2 hadde du klart deg uten Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du vet så meget RoR Ja jeg gjør vel kanskje det, glemte det bare et øyeblikk. X-2 hadde du klart deg uten Likte faktisk X-2 jeg. Kanskje fordi jeg fikk dem samtidig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 X-2 hadde du klart deg uten Likte faktisk X-2 jeg. Kanskje fordi jeg fikk dem samtidig. Det er ingen unnskyldning! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Beklager, det var ikke meningen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg får gå og drukne mine sorger i Rikku og Yunas armer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Takk, takk. Det er plass her til deg også, de har stort omfang. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=c70N940sD3M Awesome... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 I går så runda jeg endelig FF XIII og for ett spill selv om slutten kunne vært bedre så nå blir det å gå for alle missions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå