Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Pøh, ingen Vanille i FFVII, ergo er det ikke noen grunn til å spille det. :p Dere vet innerst inne at jeg har rett, og at dere er fullstendig enig, jo fortere dere aksepterer det jo lettere blir det. ^_^

Neida, er sikkert et kongespill, har desverre aldri prøvd det selv. :)

Og er det faktisk noen som har fått Platinum Trophy i FFXIII her? :o Hvor lang tid brukte dere på det da?

Edit: Smileys FTW! ;)

Ingen Lightning heller :(

edit: Prøvde meg på Orphan i går igjen, etter å ha nesten maxet alle karakterene. Jeg fikk Superstar for å si det slik. :p

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pøh, ingen Vanille i FFVII, ergo er det ikke noen grunn til å spille det. :p Dere vet innerst inne at jeg har rett, og at dere er fullstendig enig, jo fortere dere aksepterer det jo lettere blir det. ^_^

Neida, er sikkert et kongespill, har desverre aldri prøvd det selv. :)

Og er det faktisk noen som har fått Platinum Trophy i FFXIII her? :o Hvor lang tid brukte dere på det da?

Edit: Smileys FTW! ;)

Jeg har Platinum i dette spillet. Brukt 115 timer ca. Det er fullt mulig å få platinumet på under 100 timer, men jeg tok det med ro helt til jeg var ferdig med storyen for å ikke ødelegge spillopplevelsen.

Lenke til kommentar

115 timer er jo ingenting da. Gå og legg deg nubbiz :p

^_^

Okei, trekker tilbake mitt utsagn :p

Rundet det på 35 timer nå nettopp.

Makan til elendig slutt, og story forsåvidt. Men ellers et imponerende og godt spill.

Ser fram til Versus dog :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...