Puro Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Litt enig der, ser ikke ut som samme animasjoner brukt i filmen som på traileren. Endret 23. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg synes Behemoth er blitt nedgradert til en mer vanlig og mindre skremmende fiende. Når man møtte Behemoth i tidligere spill, og spesielt i FFIV, så var man i trøbbel. I XIII møter man den overalt i forskjellige varianter, mer irriterende enn den er skremmende, f.eks. er den krympet i størrelse og bruker ikke Meteor. Lite skremmende, og mest irriterende, ganske likt FFX. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Behemoth zero!! VIL HA! Jeg antar du mener Bahamut Zero? Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) frosken altså! Nå har jeg skrevet både Behemot, Behemoth, Bahamut og Bahamoth, SKJERPINGS!!! Lære seg å skrive er no dritt.. Såklart, BAHAMUT zero. Endret 23. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 frosken altså! Nå har jeg skrevet både Behemot, Behemoth, Bahamut og Bahamoth, SKJERPINGS!!! Lære seg å skrive er no dritt.. Såklart, BAHAMUT zero. Stor forbokstav da, Frosken. >_> Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) ÅH HJELP!!! Jeg skylder på tastaturet, shift-knappen er syk i dag. Ja, begge to. Endret 23. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Faen, Super Ribbon gir maksimalt 'bare' 30%, jeg brukte nettopp 900.000 Gil på ekstra 5%. :\ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Eeep..har ikke spilt på lenge. Kanskje litt etterpå. Her er forresten en side med masse stoff om de fleste spillene fra FF serien. Står mye spennende der. Dessverre gidder ikke han som har laget siden å oppdatere den mer, så det står ingenting om f.eks FF13. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hvordan i F.. kunne jeg slite mot 'Raktavija', han er jo dritlett. edit; men hvordan i helvete skal man kunne ta 2 av disse på en gang?? Endret 23. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg synes nå Neo Bahamut var den kuleste, eller Bahamut i FFX. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Noen tips til Mission 55, Vaine? Growth egg er cluet. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Noen tips til Mission 55, Vaine? Growth egg er cluet. Fortisol/Aegisol, Vanille, Fullt oppgradert Marlboro Wand (Utviklet fra Belladonna Wand tror jeg), Death, Death, Death, Retry, Retry, Retry. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvordan i F.. kunne jeg slite mot 'Raktavija', han er jo dritlett. edit; men hvordan i helvete skal man kunne ta 2 av disse på en gang?? Det der må nok være det vanskeligste questet i spillet. Når de angriper på likt dør nærmest alle tre med en gang.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvordan i F.. kunne jeg slite mot 'Raktavija', han er jo dritlett. edit; men hvordan i helvete skal man kunne ta 2 av disse på en gang?? Det der må nok være det vanskeligste questet i spillet. Når de angriper på likt dør nærmest alle tre med en gang.. Trikset skal vistnok være å makse karakterene fullstendig, ultimate weapons hele veien, Fortisol/Aegisol, og 4 stk Witch's Bracelet til hver person. (Eller hva den nå het den accessoryen som gir Magic Resistance). Det er mest sannsynlig den aller vanskeligste kampen i spillet. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Greit, der har jeg satt igang med Adamantoise farming (death metoden er virkelig det eneste som fungerer noe særlig), tjente nettopp 300.000 Gil og 160.000 CP på 5 minutter. :D FYI; Før dere bruker death, sleng på så mange negative ailments som dere makter, hver eneste én øker sjangsen for at death treffer. Jeg har hittil ikke måtte retrye ved bruk av denne metoden. edit; Trapezohedron drop, HELL YEAH! Lv88 Kain's Lance :D Endret 24. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 er det slik at en må i gjennom portalene før alle disse tusen kjedelige fiendene før Orphan om en vil farme litt? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Greit, der har jeg satt igang med Adamantoise farming (death metoden er virkelig det eneste som fungerer noe særlig), tjente nettopp 300.000 Gil og 160.000 CP på 5 minutter. :D FYI; Før dere bruker death, sleng på så mange negative ailments som dere makter, hver eneste én øker sjangsen for at death treffer. Jeg har hittil ikke måtte retrye ved bruk av denne metoden. edit; Trapezohedron drop, HELL YEAH! Lv88 Kain's Lance :D Jeg har kun fått en Trapezohedron og ikke noen andre drops. Typisk min uflaks! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Greit, der har jeg satt igang med Adamantoise farming (death metoden er virkelig det eneste som fungerer noe særlig), tjente nettopp 300.000 Gil og 160.000 CP på 5 minutter. :D FYI; Før dere bruker death, sleng på så mange negative ailments som dere makter, hver eneste én øker sjangsen for at death treffer. Jeg har hittil ikke måtte retrye ved bruk av denne metoden. edit; Trapezohedron drop, HELL YEAH! Lv88 Kain's Lance :D Jeg har kun fått en Trapezohedron og ikke noen andre drops. Typisk min uflaks! Jeg tok ut 6 Adamantoises på 1 time (Må jo løpe rundt og farme TP hele tiden til summon), og fikk 1 Trapezohedron og 3 Platinum Ingots. Vaine's Ultimate Adamantoise Farm Method: Vanille, Fang, Hope. Vanille (i hvertfall) skal ha Sprint Shoes (Auto Haste). Du kjører hele kampen med SAB/SAB/SYN, med en gang kampen starter bruker du Vanille's Summon. Dette vil få skilpadda til å falle i bakken, og bli der en god stund. Følg opp med Deprotect, Deshell og Imperil mens Hecatonchair leker seg. Hver eneste negative ailment fienden har på seg øker sjangsen for at Death skal treffe, og dette er i kombinasjon med 2 Saboteurs og Marboro Wand svært effektivt. Så snart Adamantoise har fått på seg Deprotect, Deshell og Imperil begynner du å spamme Death. Når Hecatonchairs tid er ute vil Fang og Hope komme tilbake. Fang vil da påføre Adamantoise enda flere ailments, mens Hope gir Vanille Haste igjen, etterfulgt av Protect, Shell etc. slik at om Adamantoise mot all formodning ikke skulle være død før han reiser seg opp igjen, overlever du i alle fall et par stomps og får inn et par ekstra Death forsøk. Jeg har kun måtte retrye én eneste gang ved å bruke denne metoden. (Hele denne metoden er basert på Lv5 i minst 3 klasser på Crystarium.) Endret 24. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Rundet spillet i går kveld. Jeg hadde makset ut chrystarium 9, tier 2-våpen rundt level 40-50 på alle og en del god del pent og oppgradert utstyr, Light og Vanille hadde i overkant av 8000 HP, Hope i underkant av 7000, og til tross for enkeltes oppfatning av at man fint klarer siste dungeon med et delvis komplett chrystarium og lavt oppgraderte våpen, så synes jeg en del av fiendene bet godt fra seg. I og med jeg akkurat har sett den nye Alice in Wonderland-filmen så var det morsomt å støte på Jabberwocky og Bandersnatch som første boss. De var dog veldig enkle, og jeg hadde heller ingen store problemer med Tiamat Eliminator, men Wladislaus var et helvete og er den bossen jeg har dødd mest på - mounting contempt slo over 9000 på Light, om og om igjen. Jeg satte inn en SEN for å blokkere angrepet, men selv da tok det noen forsøk for du skal være veldig kjapt fremme med SEN for å være sikker på at han ikke slår på lederen. Barthandelus var lett og siste formen av Orphan enda lettere, første form derimot tok meg 4-5 forsøk. Jeg opplevde kampen som nesten umulig uten buffs og debuffs, for da trakk den ut veldig i tid og før eller siden ble Light drept med death-angrepet hans eller laget fikk så mange debuffs at alt gikk til helvete. Veldig fornøyd med slutten, akkurat passe intim og monumental på en gang. Den gjorde meg riktignok ikke trist, og etter å ha spilt VII-X ble jeg vant til å forvente at en FF-slutt skulle ha en melankolsk bismak, men den forventningen ble egentlig borte med XII. Så var det bare å vente på Versus, dog ikke med altfor høye forhåpninger da FF-spinoffs har en tendens til å føles litt halvhjertede (Dirge, Crisis Core, Advent Children, X-2, Revenant Wings) i forhold til den kanoniske serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå