Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig syns jeg Suikoden serien er bedre enn FF, hadde det ikke vært for FF7

Så du baserer en hel spill-serie av 16-18 spill, på grunnlag av 1 spill? .p

Mulig... har egentlig ikke tenkt på det sånn.. men føler FF gikk en del mere grader nedover etter ff 10

En liten ting jeg kom på etter å ha lest noe i den andre FF13 topicen:

hva tror dere om fremtidige FF spill? de begynte jo på nr 1 i en setting lignende vanlig Fantasy, med sverd, staver, magi, og typiske classer som Mage, Warrior, Theif osv... så videre til for eks: FF7 hvor det er en mere fremtidig verden med maskiner, biler, maskingevær, og ann form for magi osv.. så over til FF12 som var mere Sci-Fi med tanke på planeter, samme med FF13.

Hvordan ser dere for dere fremtidige settinger?

Hvordan har dere tid til å spille og skrive samtidig? Inhuman?

Skole + Matte = Må multitaske x)

Lenke til kommentar

Ingenting bedre å gjøre? Hva slags jobb har du? Selv sitter jeg på skolen til klokka 4, og er ikke hjemme før nesten 6. Så har ikke så god tid på meg til å spille. Mye tid til å spekulere på ting ettersom jeg gjerne er ferdig med alt jeg skal være før klokken 12, eller så spekulerer jeg fram til da også gjør ferdig alt innen 4.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg Suikoden serien er bedre enn FF, hadde det ikke vært for FF7

Så du baserer en hel spill-serie av 16-18 spill, på grunnlag av 1 spill? .p

Mulig... har egentlig ikke tenkt på det sånn.. men føler FF gikk en del mere grader nedover etter ff 10

En liten ting jeg kom på etter å ha lest noe i den andre FF13 topicen:

hva tror dere om fremtidige FF spill? de begynte jo på nr 1 i en setting lignende vanlig Fantasy, med sverd, staver, magi, og typiske classer som Mage, Warrior, Theif osv... så videre til for eks: FF7 hvor det er en mere fremtidig verden med maskiner, biler, maskingevær, og ann form for magi osv.. så over til FF12 som var mere Sci-Fi med tanke på planeter, samme med FF13.

Hvordan ser dere for dere fremtidige settinger?

Jeg ser for meg at de blir å holde seg på samme 'teknologi'-nivå de er ved nå en god stund fremover, og da mener jeg denne blandingen mellom sverd og magi i kombinasjon med skytevåpen, airships'n missiles. Sånt sett så har det jo vært sånn lenge, du hadde jo samme greia i FFVIII, bare med en god del dårligere grafikk.

Lenke til kommentar

Det er jo faktisk usikkert om det kommer mer Final Fantasy, CEO i SquareEnix har uttalt at det KAN hende de trekker hele utviklingen av FF-spill, og tar de utviklerne over på et annet projekt.

Jeg bare håper det blir mer, uansett hvordan det blir, så er det fortsatt Final Fantasy, og Final Fantasy er synonymt med god spiller-opplevelse og utrolig historie.

Lenke til kommentar

Ingenting bedre å gjøre? Hva slags jobb har du? Selv sitter jeg på skolen til klokka 4, og er ikke hjemme før nesten 6. Så har ikke så god tid på meg til å spille. Mye tid til å spekulere på ting ettersom jeg gjerne er ferdig med alt jeg skal være før klokken 12, eller så spekulerer jeg fram til da også gjør ferdig alt innen 4.

En som innebærer (valgfri) sitting foran en skjerm i 7 timer om dagen.

Lenke til kommentar

De har vel egentlig vært slik fra de første spillene, det har alltid vært en cross mellom det magiske og det teknologiske i spillene.

EDIT: Du må fortelle for jeg trenger virkelig en slik jobb også^^.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...