Kadaju Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ble Phoenix fra FFIX og Shiva fra FFX, i tillegg til FFVII International. Har den egentlig fra før, men det er som del av Advent Pieces pakka og jeg har egentlig ikke lyst til å bruke de diskene Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Stilig Kadaju. Åssen var prisene? Dyrt eller greit nok? Må innrømme jeg misunner deg bittelitt Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 så lett ut som ei sjappe jeg kunne kost meg en time eller to i:P Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ¥3500 hver for figurene. Grei nok pris egentlig... mye annet der jeg kunne kjøpt også hvis det ikke hadde vært for at jeg allerede har kjøpt det meste jeg har lyst på på TGS Spesielt et par figurer som kosta fra ca ¥25000 til ¥50000 var veldig fristende xD Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ca 240 NOK hvis jeg ikke tar helt feil, noe som ikke er gal pris nei Nei, skulle gitt mye for å dratt der selv engang. Virker utrolig moro =) Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hva ligger Yen på om dagen? hehe Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tror 100 Yen ligger på ca 7 NOK +/- noen øre. Var det forige gang jeg sjekket iallefall. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Det hadde vært farlig for meg å dra til Japan. Hadde blitt konkurs etter en dag omtrent. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sitat fra nyeste PSM3: "She may feature in most of the screenshots, but Lightning here is said not to be the main character." Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hmm, såpass ja. Viss dette er sant er det i såfall litt synd spør du meg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Synes ikke jeg. Liker best mannlig hovedperson. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg liker også best mannlig hovedperson. Kan gjerne ha fullt av damer i "party"et, men vil helst at hovedpersonen er en mann. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Advent Children may be done, but Final Fantasy VII isn't. The upcoming Blu-ray release of Advent Children Complete represents the end of the Advent Children saga. No more director's cuts, or extended director's cuts, super-special ultimate final director's cuts. This is it -- at least, according to Square Enix producer Tetsuya Nomura. While Advent Children may be done, the "Compilation of Final Fantasy VII" is far from over. Looks like a feature-length film, PS2 shooter and PSP prequel RPG haven't milked the original PS1 RPG enough. IGN reports that Nomura already has ideas for "the next product in the compilation." Final Fantasy VII remake, perhaps? Or more exciting: a Final Fantasy VII dating sim for the DS. You know you want to win Cloud's cold, broken, emo heart! Vil vi virkelig ha flere spin-offs til vårt kjære FF VII? Endret 26. mars 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Egentlig ikke, men kan godt ta ps3 utgaven Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 en remake hadde jo vært konge. har ikke noe imot spinnoffs om de holder kvaliteten til crisis core heller:) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dirge of Cerberus: Det er jo soleklart til at DoC legger opp til en oppfølger med den slutten den hadde, så er nok bare et spørsmål om tid. Men flere spin-offs i CC-kvalitet hadde ikke gjort noe nei =) Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Enig her, Crisis Core er for meg min største PSP opplevelse, så mer spinnoffs i denne kvaliteten er for meg hjertelig velkommen. Vet liksom ikke helt va de kunne bygget på videre nå da... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Det måtte i så fall bli slutten på DOC de skal lage noe ut av. Eller som alle håper på, remake av FFVII. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen nye fine bilder fra XIII: Skjul Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Pen grafikk, veldig pen Endret 29. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå