Vaine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hmpf, jeg tok nettopp ut en Adamantoise og en Adamantortoise ved å bruke Vanilles Death metode, mest kun for å få datalog entryen. Ingen Trapezohedron drop dog :\ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kamp-systemet i FF VII var en vits, selv om jeg elsker spillet til de grader og forbi, combat-systemet var ræva.. trykk, vent.... gå å ta seg en røyk for å tenke over sitt neste angrep.. *10min senere* fighten har ikke beveget seg en millimeter pga du har ikke trykket, men fienden har heller ikke beveget seg fordi det er "din tur". Utforskning i FF VII? Nærmeste man kommer utforskning er vell world map med Sierra, men til og med det er lineært til et visst punkt. Alt i alt var det historien som fanget meg i FF VII, ingenting annet. PS: FF XIII er bedre på det meste, i forhold til FF VII, men jeg savner fortsatt Cloud. Syns jeg husker at det var ATB, hvor fiendene angrep om uansett om du ikke trykket. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Neida, de står bare rolig og ser på, turn-based, først A, så B, så C, så fiende A, så fiende B, så A, B, C, Fiende A, fiende B, og alt det om igjen. Kan stå rolig i en time når det er din tur uten at noen angriper i det hele tatt, gjorde det ganske ofte, brått ringte tlf og jeg ble borte i et par min, kom tilbake og MIN TUR. Endret 22. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Neida, de står bare rolig og ser på, turn-based, først A, så B, så C, så fiende A, så fiende B, så A, B, C, Fiende A, fiende B, og alt det om igjen. Kan stå rolig i en time når det er din tur uten at noen angriper i det hele tatt, gjorde det ganske ofte, brått ringte tlf og jeg ble borte i et par min, kom tilbake og MIN TUR. ...nei? Det er ATB i FFVII, fiendene angriper selv om du ikke trykker. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har jeg aldri sett, som sagt har jeg gått fra FF VII mens det har vært på et par ganger uten å ha blitt angrepet, til og med på Sephiroth når man får limit breaker'n med en gang brukte jeg evig lang tid, bare fordi jeg kunne og fordi det var gøy. Hmm.. kan alltids trøkke i FF VII plata, men orker ikke å finne PS2'n min.< Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har jeg aldri sett, som sagt har jeg gått fra FF VII mens det har vært på et par ganger uten å ha blitt angrepet, til og med på Sephiroth når man får limit breaker'n med en gang brukte jeg evig lang tid, bare fordi jeg kunne og fordi det var gøy. Hmm.. kan alltids trøkke i FF VII plata, men orker ikke å finne PS2'n min.< Jeg kunne ha kjørt det rett her og nå på PS3n, men orker ikke gå ut av FF13 >_> Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kan ALDRI huske å ha kunne stått stille i FF7 uten å ha blitt angrepet Bare FF10 som var sånn etter det jeg kan huske Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Greit, da var Growth egg anskaffet, og jeg har straks lv5 i de 3 hovedklassene til partymedlemmene mine. Da har jeg 3 øyeblikkelige mål; Alle de 3 hovedkarakterene mine skal ha 'Super Ribbon'. Alle 3 skal ha T3 våpen. Alle 3 skal ha Genji Gloves. Endret 22. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 hva gjør genji gloves? :S Har i grunn det samme målene som deg Vaine. bare at jeg har planer om å få tak i tier 3 våpen til alle chars :/ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) hva gjør genji gloves? :S Har i grunn det samme målene som deg Vaine. bare at jeg har planer om å få tak i tier 3 våpen til alle chars :/ Øker damage cap fra 99.999 til 999.999 ^^ Kan like gjerne slenge Imperial Armlet på mål-lista mi. Jeg kan se for meg at accessorylisten til hver av hovedkarakterene mine vil se noenlunde slik ut; Genji Gloves - 999.999 damage cap. Super Ribbon - 30% Resistance against all Status Ailments. Sprint Shoes - Auto-Haste Imperial Armlet - 20% Resistance against all forms of damage / Conesseurs Catalogue - Increased drop rate for rare items / Growth Egg - 2x CP Endret 22. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Genji Gloves - 999.999 damage cap. Super Ribbon - 30% Resistance against all Status Ailments. Sprint Shoes - Auto-Haste Imperial Armlet - 20% Resistance against all forms of damage / Conesseurs Catalogue - Increased drop rate for rare items / Growth Egg - 2x CP Sweet! Mente jeg husket riktig angående FFVII Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kan bare få tak i et par Genji Gloves som jeg fikk i går! Brukte Snow som sentinel med 30.000 hp og med Mediguard tok Attacus knapt liv. Usikker på om Genji Gloves kommer til å brukes så mye dog. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Kan bare få tak i et par Genji Gloves som jeg fikk i går! Brukte Snow som sentinel med 30.000 hp og med Mediguard tok Attacus knapt liv. Usikker på om Genji Gloves kommer til å brukes så mye dog. Sikker på det? Flere guider basert på den japanske versjonen av spillet sier at du får Genji gloves for oppdrag 62(?), 63 og 64. Endret 22. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har ikke greid disse oppdragene enda. Så det kan sansynligvis stemme! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har ikke greid disse oppdragene enda. Så det kan sansynligvis stemme! Angående bruken av Genji gloves, jeg skal iallefall gi Fang et par, da Highwind capper hele tiden. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Snakker vi når en fiende er i staggermodus da? Jeg har aldri sett den cappe egentlig.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Snakker vi når en fiende er i staggermodus da? Jeg har aldri sett den cappe egentlig.. Akkurat, Highwind er kun ment for bruk under stagger, eller helt ved utgangen av stagger-modus for å være eksakt, da angrepet resetter stagger telleren. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg fikk SUPERSTAR! endingen var flott og alt den, men fikk meg til å lure litt.. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Må jeg klare siste sjefen før jeg kan unlocke crystarium videre? Jeg synes det er litt latterlig :/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg er også på Chrystarium 9 og nærmer meg kapittel 13. Såvidt jeg har skjønt kommer man ikke lenger enn det før siste boss, hvilket betyr at med mindre man er veldig opptatt av drops eller planlegger å spille videre etter slutten, så er det ingen grunn til å angripe en eneste fiende etter at du har makset ut niende nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå