Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvoe står det at det selges for en premium? Har enda ikke sett det noen plass? Står det på incentive chips f.eks? Det er snart de eneste jeg tør selge.

Du kan selge;

Premium Chip

Incentive Chip

Perfume

Gold Dust

Gold Nugget

Platinum Nugget

Moogle Puppet

Star Flower Seed

Cactuar Doll

Tonberry Figure

Chocobo Plush Toy

Og etter å ha saumfart Archylte Steppe etter chocobo treasures en stund (Og gjerne etter å ha farmet et par Sacrifice) vil du sitter på så mye Scarletite at du gjerne kan selge et par.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en plass jeg kan lese om hva stagger lock osv på våpen gjør? Sånn at det blir enklere å finne ut hvilke våpen det er best å oppgradere? :s

Jeg er ikke sikker på hva Stagger lock gjør, ut i fra navnet kan det virke som om angrep fra et våpen med stagger lock stopper eller reduserer hastigheten stagger telleren går ned under stagger.

Quick Stagger gjør at karakteren får muligheten til å slå en fiende i stagger ved f.eks 270% istedet for å vente helt til telleren står på 300%.

(Jeg tenker her på Lightnings Lionheart)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Noen som vet om en plass jeg kan lese om hva stagger lock osv på våpen gjør? Sånn at det blir enklere å finne ut hvilke våpen det er best å oppgradere? :s

Jeg er ikke sikker på hva Stagger lock gjør, ut i fra navnet kan det virke som om angrep fra et våpen med stagger lock stopper eller reduserer hastigheten stagger telleren går ned under stagger.

Quick Stagger gjør at karakteren får muligheten til å slå en fiende i stagger ved f.eks 270% istedet for å vente helt til telleren står på 300%.

Men så har du ting som heter fettered magic, Ironstrike osv som jeg ikke helt forstår hva som er godt for. Ikke det at jeg har de våpnene enda men jeg lurer på om jeg skal vente med å oppgradere våpen til jeg får ett våpen som gir best mulig buffs+str/mag

Lenke til kommentar

Men så har du ting som heter fettered magic, Ironstrike osv som jeg ikke helt forstår hva som er godt for. Ikke det at jeg har de våpnene enda men jeg lurer på om jeg skal vente med å oppgradere våpen til jeg får ett våpen som gir best mulig buffs+str/mag

Fettered magic gjør at karakteren ikke kan bruke magier, Ironstrike vet jeg ikke hva betyr.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri prøvd stagger lock, men jeg hørte et sted at stagger lock gjør slik at angrepene til den karakteren ikke har noe å si på staggermeteret til motstanderen. Hva som er bonusen for å fraskrive seg en så viktig ting i kamp vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Er nevnt tidligere her at Lionheart har muligheten til å få Stagger på 270% istedenfor 300% feks, men du kan også få en bonus som gjør at man får Instant Stagger. Vet ikke hvordan bonusene til andre våpen er, men Instant Stagger er hvertfall kjekk når den først proccer.

Lenke til kommentar

Er nevnt tidligere her at Lionheart har muligheten til å få Stagger på 270% istedenfor 300% feks, men du kan også få en bonus som gjør at man får Instant Stagger. Vet ikke hvordan bonusene til andre våpen er, men Instant Stagger er hvertfall kjekk når den først proccer.

Instant stagger ja, bare synd du må bruke 2 Accessory slots på relativt ubrukelige accessories for å få den egenskapen.

Lenke til kommentar

Instant stagger ja, bare synd du må bruke 2 Accessory slots på relativt ubrukelige accessories for å få den egenskapen.

Oppgraderer du Lionheart til Tier 2 holder det med å bruke en Accessory slot for å få Instant Stagger, men ja, ser poenget ditt. Får aldri i pose og sekk når det kommer til FF spill.

Lenke til kommentar

Oppgraderer du Lionheart til Tier 2 holder det med å bruke en Accessory slot for å få Instant Stagger, men ja, ser poenget ditt. Får aldri i pose og sekk når det kommer til FF spill.

Akkurat det jeg har gjort :)

Lenke til kommentar

Ble litt irritert av å lese tråden nå. Jeg hoppet glatt over Bhakti-sidequesten da jeg var ganske sliten og bare ville fullføre området fortest mulig, så hører jeg at den gir 600k i verdier som jeg kunne oppgradert våpen for? Damn. :cry: Nå er det for sent å gå tilbake og.

Ellers måtte jeg kapitulere på Sazh. Han holdt rett og slett ikke følge stat-messig, og er nå erstattet av Hope, som til tross for at han skal være av den svakelige sorten har bedre strength enn Sazh selv om Sazh har mer oppgraderte våpen, og over dobbelt så mye i magic. Det er synd siden Sazh er en fin karakter og som tidligere nevnt hadde jeg tenkt å bruke ham hele veien i gjennom, men han er nerfed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...