Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Ugh, ugh og atter ugh. Spy denne Attacus langt opp i ansiktet. Dette blir for vanskelig for meg altså. Er ikke en gang en smule morsomt når det er så vanskelig. 9.000.000 hp og resistant til staggering som betyr at kampen som ofte pleier å ta tjue minutt. Det å dø når han har 10% hp igjen er helt grusomt. Faens spill..... :cry:

Der har du FF i et nøtteskall :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg føler at final fantasy har død litt mer og mer etter FF7, 8 og 9 =/

FF10 var det sisste spillet som var akseptabelt bra for min del.

Men føler Versus kan rette opp i ting, men kan også hende det er noe helt annet enn det jeg forventet.

Jeg vil tilbake til FF7 systemet :(

Bare et MMO spill i FF7 verdenen hadde vært fet x)

Og slutt med kvinnelige hovedroller xD

Lenke til kommentar

FF7 Systemet? Hva er det da, om jeg tør spørre?

Får lyst til å kaste hele konsollen ut vinduet. Denne bossen tærer på sjelen min. Ble instant-death når han hadde 5% hp. Måtte spille piano en halvtime før jeg gikk tilbake til rommet..

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

jeg føler at final fantasy har død litt mer og mer etter FF7, 8 og 9 =/

FF10 var det sisste spillet som var akseptabelt bra for min del.

Men føler Versus kan rette opp i ting, men kan også hende det er noe helt annet enn det jeg forventet.

Jeg vil tilbake til FF7 systemet :(

Bare et MMO spill i FF7 verdenen hadde vært fet x)

Og slutt med kvinnelige hovedroller xD

FF7 systemet?

MMO er ikke riktig setting for et RPG etter min mening, ikke om du vil ha en kompleks story over en set timeline.

Lightning er ikke kvinne, ho er Guardian Corp, en nesten-SOLDIER.

En bra en også for å være ærlig, har da ikke noe imot forandring i et FF spill har vi? ;)

Lenke til kommentar

Nå ligger det endelig en equipment upgrade faq på gamefaqs :) Nå gjelder det bare å få skaffet seg nokk gil og items til å få oppgradert.

Edit: Dahaka var vanskelig inntil jeg kom på at jeg hadde Dispelga -.-

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Jeg spilte så hinsides mye FF13 de 3-4 første dagene etter at det kom ut at jeg ble helt utbrent, jeg har ikke rørt det nå på 4 dager. :\

Men slik var det med FFX og FFXII også, såeh, venter bare på lysten =)

Tenkte jeg skulle farme litt gil hvor du er nå Puro. De soldatdamene dropper som jeg husker en slags Perfume eller lignende og med Collectors Catalouge så økes jo da denne dropraten. Så skal ta meg en time og to der senere! :whistle:

Sacrifice dropper også perfume, i tillegg til Scarletite. FYI :)

Lenke til kommentar
Jeg fant en plass nær der du skal gå for å komme deg videre i spillet (gå mot utropstegnet) med en king behemoth og en sånn hunde ting som sloss mot hverandre. + at det er en behemoth rett ovenfor du kan sloss med etterpå sånn at de respawner igjen. På 2 min så har du 10.6k cp :o + gargutian claws (om jeg husker rett)

Og der har du hva jeg har drevet med de siste timene. ;)

Riktignok kommet videre siden det, og

er på vei opp Taejin's Tower.

Endret av Spartakus
Lenke til kommentar

Driver og løper frem og tilbake i Oprhan's cradle akkurat nå, veldig fine fiender, selv om de er grise-kjipe til tider(plasma rifle deg i nesa!), scarletite og en hel haug av Tear of Woe, som kan brukes til å gaine upgrade multiplyer.

Blir nok en 2-3 timer her skal vi se, ligger på en rundt 6.3-7k HP på alle, og snow på nesten 9.5k :D

Lenke til kommentar
Jeg fant en plass nær der du skal gå for å komme deg videre i spillet (gå mot utropstegnet) med en king behemoth og en sånn hunde ting som sloss mot hverandre. + at det er en behemoth rett ovenfor du kan sloss med etterpå sånn at de respawner igjen. På 2 min så har du 10.6k cp :o + gargutian claws (om jeg husker rett)

Og der har du hva jeg har drevet med de siste timene. ;)

Riktignok kommet videre siden det, og

er på vei opp Taejin's Tower.

Sitter nå med 400k poeng jeg ikke får brukt pga jeg ikke kan gå lenger i Crystiarium etter det tårnet :<

Lenke til kommentar

Ugh....Føler at jeg må farme mer stuff sånn at jeg kan oppgradere våpnene mine videre. Helter Skelter er jo tross alt bare lvl 29 :/ Eller burde jeg fokusere på ett annet våpen som gir status effects som feks fortere stagger eller stagger maintainer (husker ikke helt hva det heter).

Lenke til kommentar

Fiksa meg Lionheart, som du får litt senere, opp til 1 stjerne, usikker på om det er Tier1 eller hva, men ja, er ca på siste boss nå og har fortsatt lvl 5-6 våpen på de andre.:D

Men igjennom spillet kommer jeg, hahaha.

Lenke til kommentar

Fiksa meg Lionheart, som du får litt senere, opp til 1 stjerne, usikker på om det er Tier1 eller hva, men ja, er ca på siste boss nå og har fortsatt lvl 5-6 våpen på de andre.:D

Men igjennom spillet kommer jeg, hahaha.

Jeg vurderer å bli ferdig med alle sidequest og kanskje alle våpen på maks før jeg tar siste bossen så sannt jeg har lyst til å klare spillet 100% :o

Angående Gil:

Når du redder en liten tobot med navn Bhati så får du mye ting du kan selge for premium. Første gangen jeg snakket med den etter at jeg reddet den fikk jeg ca 600k gil. Tror man kanskje får mer stuff av den om man gjør quests den viser deg.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Ikke selg de tinga.:o

Hjelp meg, dere har for stort fokus på cash i dette spillet altså.:D

Det er 10 deceptisol, 3 Aeori- og fortisol og en annen jalla-ting man får av Bhakti om jeg ikke tar feil, pluss jeg fikk 'Pulsian pioneer', men det er noe helt annet.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Ikke selg de tinga.:o

Hjelp meg, dere har for stort fokus på cash i dette spillet altså.:D

Det er 10 deceptisol, 3 Aeori- og fortisol og en annen jalla-ting om jeg ikke tar feil, pluss jeg fikk 'Pulsian pioneer', men det er noe helt annet.

Jeg fikk 10 deceptisol, 3 gold nuggets, 5 perfume og noe jeg kunne selge for 160k som stod sell for a premium på + noe oppgraderingsgreier x 3 som jeg fikk 70k exp for hver ting ;o

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Gold nugget.. tror jeg fikk en sånn en ja, det var vell den jalla-tingen det sikkert.

Den kan ikke brukes til noe som helst, kan den? Oo

Nei, du kan selge den for mye og dats it. Alt som står sell for a premium er det vell bare å selge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...