Spartapus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvis Machiavelli var gamer ville han ha brukt den raskeste veien til seier. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 det er om å få en utfordring. dessuten høres det der ut som en oppfordring til å stjele i stede for å tjene penger for å få det! bøyer heller reglene da gitt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg tar heller den enkle veien først også neste gang jeg spiller er jeg mer erfaren og vet hva som venter meg, da tar jeg en vanskeligere vei. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 så unødvendig lang Orphans Cradle skulle være da Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvorfor ta den vanskelige veien, når det er en enklere vei? Det blir for lett, og jo jeg vil kalle det juks selv om det "er i spillet". Jeg tenker ikke sånn ulovelig juks, men moralsk juks.;D Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Det er sant det, men for at jeg skal få den beste mestringsfølelsen fra begynnelsen av, tar jeg den enkleste veien fordi da føler jeg at jeg greier det. Neste gang jeg spiller kan jeg velge noe litt vanskeligere fordi da er jeg litt mer inne i systemet og mer vandt til spillets mekanikker. Tar jeg den vanskeligste veien til å begynne med og jeg ikke greier det, mister jeg fokus og føler meg som den taperen og legger bort spillet. For å unngå det spiller jeg på enkleste vanskelighetsgrad først, så får det som er vanskelig komme etterpå. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Sier ikke at det er feil å gå den lette veien først, jeg personlig går alltid på de største først, COM/MED/SEN for the win, men det er meg da. Lettest CP. Endret 19. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 herrejesus, jeg tror dette må være den verste sonen jeg har vært i et spill i hele mitt liv. Fy faen, hvilken idiot bestemte at de skulle stappe så mange som mulig av deres kjedeligste fiender, sette opp hp og resistance med 10x og samtidig gjøre sonen jævlig stor??? like før jeg skrur av nå og driter i å gjøre ferdig dette. Jeg brukte nettopp 15 min på to motorsykler som brukte det samme angrepet igjen og igjen, som tilfeldigvis gjorde så mye skade at jeg måtte ha en medic og en sentinel. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 herrejesus, jeg tror dette må være den verste sonen jeg har vært i et spill i hele mitt liv. Fy faen, hvilken idiot bestemte at de skulle stappe så mange som mulig av deres kjedeligste fiender, sette opp hp og resistance med 10x og samtidig gjøre sonen jævlig stor??? like før jeg skrur av nå og driter i å gjøre ferdig dette. Jeg brukte nettopp 15 min på to motorsykler som brukte det samme angrepet igjen og igjen, som tilfeldigvis gjorde så mye skade at jeg måtte ha en medic og en sentinel. Jeg er fullstendig enig for å være ærlig, de fleste av fiendene du møter ved Orphan's Cradle er mer irriterende å sloss mot enn sistebossen :\ Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kjekt med en MED/SAB/SYN paradigm på de sykklene. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 sitter her og trykker A som en gal, så vurderer nesten å skifte over til TV og fortsette å trykke. Sjekker tilbake om 10 min? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 sitter her og trykker A som en gal, så vurderer nesten å skifte over til TV og fortsette å trykke. Sjekker tilbake om 10 min? Eller du kan hoppe over fiendene og bli ferdig med spillet. Ditt valg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Går ikke an å hoppe over når de blokkerer hele veien vet du. Wladislaus er forresten noe herk. Om ikke Fang har opp Mediguard eller noe lignende hele tiden kommer den contempt greia og oneshotter. Deretter slår Sanctum Templar Light for 100. Hope synes det da er en god ide å vente med å få opp Fang til etter å ha brukt Cure et par hundre ganger, hvorpå han bruker Raise, bare for å se Light gå i bakken av en contempt. B) Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det var da merkelig. Fordi jeg angrep ikke en eneste fiende i Orphan's Craddle, kun de minibossene du må ta for å komme videre Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det var da merkelig. Fordi jeg angrep ikke en eneste fiende i Orphan's Craddle, kun de minibossene du må ta for å komme videre Vel, det er litt synd med tanke på treasures Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Det var da merkelig. Fordi jeg angrep ikke en eneste fiende i Orphan's Craddle, kun de minibossene du må ta for å komme videre Vel, det er litt synd med tanke på treasures Hvilke treasures? Er på Titans siste sidequest nå. Attacus som er en ganske vanskelig boss. Døde et par ganger først, men har fått teken på han nå. Skal bli ferdig med han senere i kveld håper jeg! Endret 19. mars 2010 av Genetics Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 er det noen enkel måte å farme gil på tidlig i gran pulse? Eller skal jeg bare gjøre side missions om og om igjen sånn at jeg får crap jeg kan selge? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har ikke funnet noen god måte å farme gil på i Gran Pulse, men jeg er der første gangen og ikke i endgame. Det er desto bedre å farme CP der. Jeg har farmet rundt 200k så langt, og planlegger å makse ut alles hovedroller før jeg går videre. Utenom Behemoth King fant jeg at Amphysbeana (elns, det er disse pterodaktyl-lignende flyverne) også er veldig fin å grinde CP på. De gir 3500 CP, som er 500 mindre enn Behemoth King, men du finner dem i større konsentrasjoner (men alltid en og en) og er enkle nok til at du ikke behøver pre-emptive. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Jeg har ikke funnet noen god måte å farme gil på i Gran Pulse, men jeg er der første gangen og ikke i endgame. Det er desto bedre å farme CP der. Jeg har farmet rundt 200k så langt, og planlegger å makse ut alles hovedroller før jeg går videre. Utenom Behemoth King fant jeg at Amphysbeana (elns, det er disse pterodaktyl-lignende flyverne) også er veldig fin å grinde CP på. De gir 3500 CP, som er 500 mindre enn Behemoth King, men du finner dem i større konsentrasjoner (men alltid en og en) og er enkle nok til at du ikke behøver pre-emptive. Jeg fant en plass nær der du skal gå for å komme deg videre i spillet (gå mot utropstegnet) med en king behemoth og en sånn hunde ting som sloss mot hverandre. + at det er en behemoth rett ovenfor du kan sloss med etterpå sånn at de respawner igjen. På 2 min så har du 10.6k cp :o + gargutian claws (om jeg husker rett) Endret 19. mars 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ugh, ugh og atter ugh. Spy denne Attacus langt opp i ansiktet. Dette blir for vanskelig for meg altså. Er ikke en gang en smule morsomt når det er så vanskelig. 9.000.000 hp og resistant til staggering som betyr at kampen som ofte pleier å ta tjue minutt. Det å dø når han har 10% hp igjen er helt grusomt. Faens spill..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå