Joakim vas Normandy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 lite med saken å gjøre, dette er en fantasi, er ikke realistisk, trenger heller ikke å dra med slike typer inn i underholdningsbransjen da det er svært trettende å både høre og se på Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Hope er den personen som får minst hp til å begynne med i alle fall, så jeg ser på ham som ganske svak :/ Tør ikke å ha han med i party så sant han bare har 1480 hp for øyeblikket mens alle andre har over 2k (Snow har 3.5 k ;O) Endret 18. mars 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hope er den personen som får minst hp til å begynne med i alle fall, så jeg ser på ham som ganske svak :/ Tør ikke å ha han med i party så sant han bare har 1480 hp for øyeblikket mens alle andre har over 2k (Snow har 3.5 k ;O) Derfor jeg har gitt ham en fullt levlet Diamond Bangle (+1000 hp) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har ikke diamond bangle T_T Men er den catalog greia verdt å ha? Den som koster 100 000 i butikken og gir større sjanse for at fiender dropper items? Eller kan jeg bare ta å selge den? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har ikke diamond bangle T_T Men er den catalog greia verdt å ha? Den som koster 100 000 i butikken og gir større sjanse for at fiender dropper items? Eller kan jeg bare ta å selge den? Behold den, for guds skyld. Du burde faktisk ha to av den, og oppgradere den ene til Conoisseurs Catalogue, som øker drop chance for rare items. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Den er verdt det når du har rundet spillet og skal grinde. Og til dere som sier at Hope er en sutreunge og lignende. Gud, så barnslige dere er. Prøv og se moren din dø forran deg som du samtidig blir stemplet som fiende til hele Coccoon. Tror nok dere hadde vært litt triste selv. Dere så ikke bedre ut selv når dere var på den alderen? Ser helt normalt ut for meg. For å si det slik, er mer unormalt at Lightning som knapt har kjøtt på kroppen sloss slik som hun gjør Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Den er verdt det når du har rundet spillet og skal grinde. Og til dere som sier at Hope er en sutreunge og lignende. Gud, så barnslige dere er. Prøv og se moren din dø forran deg som du samtidig blir stemplet som fiende til hele Coccoon. Tror nok dere hadde vært litt triste selv. Dere så ikke bedre ut selv når dere var på den alderen? Ser helt normalt ut for meg. For å si det slik, er mer unormalt at Lightning som knapt har kjøtt på kroppen sloss slik som hun gjør Hør hør! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Den er verdt det når du har rundet spillet og skal grinde. Og til dere som sier at Hope er en sutreunge og lignende. Gud, så barnslige dere er. Prøv og se moren din dø forran deg som du samtidig blir stemplet som fiende til hele Coccoon. Tror nok dere hadde vært litt triste selv. Dere så ikke bedre ut selv når dere var på den alderen? Ser helt normalt ut for meg. For å si det slik, er mer unormalt at Lightning som knapt har kjøtt på kroppen sloss slik som hun gjør Men hun er sexy, så det balanseres ut. :D Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Den er verdt det når du har rundet spillet og skal grinde. Og til dere som sier at Hope er en sutreunge og lignende. Gud, så barnslige dere er. Prøv og se moren din dø forran deg som du samtidig blir stemplet som fiende til hele Coccoon. Tror nok dere hadde vært litt triste selv. Dere så ikke bedre ut selv når dere var på den alderen? Ser helt normalt ut for meg. For å si det slik, er mer unormalt at Lightning som knapt har kjøtt på kroppen sloss slik som hun gjør Det er et spill. Mer enn det, det er et spill som heter Final Fantasy. Vil jeg ha irriterende realisme går jeg ut døren. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Kan jeg spille det, kan jeg drømme om det. Når jeg ikke spiller kan jeg lukke øynene og være der. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Kan jeg spille det, kan jeg drømme om det. Når jeg ikke spiller kan jeg lukke øynene og være der. Og det kan du ikke uten irriterende realisme? >_> edit; Nå sier ikke jeg at Hopes oppførsel er irriterende realistisk, men hans emosjonelle tilstander er til dels forvirrende og uforståelige til tider, noe som gjør at karakteren fremstår som urealistisk etter min mening. Endret 18. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Hvis jeg også vil ha irriterende realisme går jeg bare ut døren sammen med Joakim vas Normandy. Dagdrømmer du aldri? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvis jeg også vil ha irriterende realisme går jeg bare ut døren sammen med Joakim vas Normandy. Dagdrømmer du aldri? Hele tiden omtrent, det er faktisk nesten et problem Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Kjenner til det problemet ja. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 hah, samme her Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Om jeg har forstått deg riktig Cloud vil jeg si at du bruker spill mye til Virkelighetsflukt, og da er vi to Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Riktig. Fordi virkeligheten suger. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 får vi leke med han store røde karen i introvideoen til Gran Pulse? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 får vi leke med han store røde karen i introvideoen til Gran Pulse? Fal'Cie'n Titan? 16 av oppdragene er del av en 'test' som han gir deg, denne testen får ikke du tilgang til før du har åpnet en del 'obstacles' ved Archylte Steppe. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Av og til begynner jeg å lure litt på denne vanskelighetsgraden altså. Noen av sidequestene er helt horribelt vanskelige og er knapt slåelige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå