Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hope er den personen som får minst hp til å begynne med i alle fall, så jeg ser på ham som ganske svak :/ Tør ikke å ha han med i party så sant han bare har 1480 hp for øyeblikket mens alle andre har over 2k (Snow har 3.5 k ;O)

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Hope er den personen som får minst hp til å begynne med i alle fall, så jeg ser på ham som ganske svak :/ Tør ikke å ha han med i party så sant han bare har 1480 hp for øyeblikket mens alle andre har over 2k (Snow har 3.5 k ;O)

Derfor jeg har gitt ham en fullt levlet Diamond Bangle (+1000 hp) :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke diamond bangle T_T Men er den catalog greia verdt å ha? Den som koster 100 000 i butikken og gir større sjanse for at fiender dropper items? Eller kan jeg bare ta å selge den?

Behold den, for guds skyld.

Du burde faktisk ha to av den, og oppgradere den ene til Conoisseurs Catalogue, som øker drop chance for rare items.

Lenke til kommentar

Den er verdt det når du har rundet spillet og skal grinde. Og til dere som sier at Hope er en sutreunge og lignende. Gud, så barnslige dere er. Prøv og se moren din dø forran deg som du samtidig blir stemplet som fiende til hele Coccoon. Tror nok dere hadde vært litt triste selv. Dere så ikke bedre ut selv når dere var på den alderen? Ser helt normalt ut for meg. For å si det slik, er mer unormalt at Lightning som knapt har kjøtt på kroppen sloss slik som hun gjør ;)

Lenke til kommentar

Den er verdt det når du har rundet spillet og skal grinde. Og til dere som sier at Hope er en sutreunge og lignende. Gud, så barnslige dere er. Prøv og se moren din dø forran deg som du samtidig blir stemplet som fiende til hele Coccoon. Tror nok dere hadde vært litt triste selv. Dere så ikke bedre ut selv når dere var på den alderen? Ser helt normalt ut for meg. For å si det slik, er mer unormalt at Lightning som knapt har kjøtt på kroppen sloss slik som hun gjør ;)

Hør hør!

Lenke til kommentar

Men hun er sexy, så det balanseres ut. :D :D

Lenke til kommentar

Det er et spill. Mer enn det, det er et spill som heter Final Fantasy. Vil jeg ha irriterende realisme går jeg ut døren.

Lenke til kommentar

Kan jeg spille det, kan jeg drømme om det. Når jeg ikke spiller kan jeg lukke øynene og være der.

Og det kan du ikke uten irriterende realisme? >_>

edit; Nå sier ikke jeg at Hopes oppførsel er irriterende realistisk, men hans emosjonelle tilstander er til dels forvirrende og uforståelige til tider, noe som gjør at karakteren fremstår som urealistisk etter min mening.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

får vi leke med han store røde karen i introvideoen til Gran Pulse?

Fal'Cie'n Titan?

16 av oppdragene er del av en 'test' som han gir deg, denne testen får ikke du tilgang til før du har åpnet en del 'obstacles' ved Archylte Steppe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...