Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Det svekker det norske vokabularet hvis du er omgitt av engelsk hele tiden. Jeg forsøker å veksle mellom å lese bøker på norsk og engelsk for å vedlikeholde en balanse, men det er ikke lett når det er så mye mye mer tilgjengelig på engelsk.

Veldig enig i det du sier Spartakus. Tror ikke jeg har lest en bok på norsk på flere år. Veldig trist dog egentlig. Har merket at ordforrådet mitt er blitt dårligere! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Character designer and director Tetsuya Nomura was interviewed on Twitter, an appropriate venue that forces brevity and a general lack of detail. According to Nomura (as translated by Andriasang), "not everything is connected together" in Versus, "so the various areas have different levels of progress." He did manage to reveal at least two facts about the upcoming game: "You can fly across the world map in an air ship."

Betyr dette at vi endelig får et FF med skikkelig world map igjen? :)

Kilde.

Lenke til kommentar

Har fremedeles ikke greid å downet en King Adamantoise. Med 12.000 hp på Lightning og Hope og 16.000 på Fang. Får vel farme mer, men de er utrolige vanskelige! <_<

Da er du kommet lengre enn meg iallefall :)

Men så har nå jeg tatt 3 dagers pause fra FF13 nå. :p

Lenke til kommentar

Hope ser ganske så normal ut i forhold til andre karakterer i FF serien. :whistle:

Han ser pinglete ut, jeg tror det er der problemet ligger.

Han både ser og oppfører seg som en grinerunge, det er der problemet ligger! :p

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...