Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!


Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

  1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?



Anbefalte innlegg

Hva man synes er "jall" blir jo personlig, men det tekniske grafikknivået på FF9/FFIX er noe av det beste jeg har sett på Playstation. Stilen er sterkt inspirert av de første spillene. Så det kan være et bra sted å starte hvis man ikke har spillt FF før. Forutsatt at man kan spille på Playstation eller emulator. FF8 er ikke verst, men leveling systemet er ikke helt på topp. FF7 er selvfølgelig bra, men drar på årene teknisk sett. Jeg spiller gjennom på emulator nå, og det synes veldig godt at grafikken ikke på langt nær er like banebrytende som da den kom ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aiai, slet med det samme når jeg første gang spillte ff7. Spillte det på grunn av hypen men jeg satt bare å lo pga grafikken. Å se på er det kanskje ett av de verste 3d spillene jeg hvet om. Nå tenker jeg spesielt på polygon cloud og slik. Glimrende spill da..

Lenke til kommentar

Må bare dobbelposte dette.

Noen fakta om den demoen som blir sluppet sammen med FFVIIAC: Complete. (tatt fra et annet forum bare)

- The demo is reported to be over an hour long.

- During cutscenes the player is granted full control of the camera.

- The demo is said to be a well developed version of the final product.

- Team Nora members are reported as being side characters.

- There is a new pretty boy character who has yet to be revealed.

- Pretty boy is confirmed as a member of Team Nora.

- Nora comes off of norainu, or stray dog in Japanese.

- The demo doesn't go up to the point where Lightning and Snow meet.

- The reason why Lebreau is sexy looking is because her motion actress was sexy.

Offisielle siden til FFXIII

Utennavn.png

Snow til øverste venstre, Gadot til øverste høyre, Maqui til nederste høyre og Lebreau til nederste venstre

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Hadde en idè til Sony og square: Hva med å slippe ut final fantasy 7-9 på psn? Er vell strengt tatt klin umulig å få tak i de spillene for tiden. Og slik de tuller med final fantasy 7 (crisis core, dirge of cerberus og advent children) så vil sikkert flere ville spille i alle fall final fantasy 7. Er jo i grunn bare tullete å lage en forhistorie til final fantasy 7 dersom de ikke gir ut final fantasy 7 på PSN eller gir det ut til psp.

 

Jeg synest i alle fall at det hadde vert konge med en final fantasy 7-9 spill pakke på PSN. Noen synspunkter på dette?

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Ble en tur til Square-Enix Shop i nærheten av Shinjuku i dag. Første gang jeg har vært der til tross for at jeg har bodd nesten et år i Japan :p

 

post-73-1096049142_thumb.png

Bilde fra utenfor butikken

 

post-94-1096050515_thumb.jpg

Life-size Sephiroth som ligger på display^^

 

Mange har sikkert sett det før, men, hey, det var gøy og være der selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...