Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal si Growth Egg duger! :o

Du slo Neochu? Jeg har ikke sjangs...

Vanille med Malboro Wand fullt oppgradert som gir Improved Debuffing II samt Fang som Sentinel og Hope som Medic. Bruk Fortisol og Aegisol før kampen og spam Death som bare det med Vanille. Måtte prøve et par ganger, men rundt femten minutt døde bossen med Death. ;)

Jamen jeg vil ikke bruke death :rolleyes: , det er så juks.

@Vaine Nå er jeg usikker på om du har linket til det tidligere eller ikke, men hvor er det du finner informasjon om våpnene til de ulike karakterene?

Våpen oppgradering!

Bare så dere vet det, Hihiirokane = Scarletite.

Lenke til kommentar

Vanille med Malboro Wand fullt oppgradert som gir Improved Debuffing II samt Fang som Sentinel og Hope som Medic. Bruk Fortisol og Aegisol før kampen og spam Death som bare det med Vanille. Måtte prøve et par ganger, men rundt femten minutt døde bossen med Death. ;)

Da får du grinde du til du sprekker. Det sies at det er den vanligste bossen i spillet, så om du føler Death er juks, så ikke bruk det! :whistle:

Lenke til kommentar

Da får du grinde du til du sprekker. Det sies at det er den vanligste bossen i spillet, så om du føler Death er juks, så ikke bruk det! :whistle:

Vanligste, eller vanskeligste?

Lenke til kommentar
Vanligste, eller vanskeligste?

Vanskeligste så klart. Skriveleif! :(

Forresten Vaine, har du gjort den "sidequesten" i Oerba hvor du skal finne deler til Vanille og Fangs robot? Fikk fanden meg items til rundt 700.000 gil!

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Har spilt i 23 timer nå og jeg må si jeg gleder meg til dette åpner seg litt mer. Surrer rundt i Ark nå og dette er den kjedeligste delen jeg har vært borti. Koste meg mye fram til luftskipet (eller hva det var). Men det, tett etterfulgt av kamper i hopetall på Ark, er rett og slett ikke spesielt morsomt. J-pop-musikken i dette området er også altfor ensformig og irriterende.

Endret av leterel
Lenke til kommentar

Noen som kan prøve å forklare forskjellen på hele greia her.. Sliter litt med fal cie, lec ie, pulse og purge.. Alt går i hytt å pine :p

Som sagt, dataloggen er et fantastisk verktøy om du bruker litt tid på å lese. Der står det kort og presis om det du spør om, samtidig som det står om det som har skjedd i spillet og lignende! ;)

Lenke til kommentar

Har ikke kommet så mye detaljer om FF XIII versus men ser ut som airship kommer tilbake sammen med world map så kanskje denne ps3 eksklusiven vill bli bedre enn det linære men fortsatt gode spillet FF XIII

Jeg har troen på at Versus blir kickass :)

Lenke til kommentar

Nå har alle mine karakterer oppgradert opp til og med stage 8 i crystariumet i alle sine 3 opprinnelige roller! Det ble mye Behemoth King slakting, men jeg tror det var verdt det! Den karen kommer nok til å ha mareritt om meg i natt :D

bør jeg spare CP til neste nivå, eller er det noen som bør få nye roller?

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

Bør og bør, har du et solid party så funker det, men alle må nok en eller annen gang gå litt utenfor.

Min Sazh er på vei til Medic nå han, orker han seriøst ikke som SEN, og Fang går SYN, skal bli digg.:D

PS: På vei tilbake fra de ruinene i.. ja, der borte i gata, og skal nå rett og denge Behemoth king liksom!

Lenke til kommentar

Så det er Behemoth King som gjelder for å farme CP i Gran Pulse første gangen man er der?

Nådde Gran Pulse i går kveld og tok Hopes Eidolon. Er akkurat kommet til den store sletten og er litt usikker på hva som er mest nyttig og tidseffektivt å gjøre her; slåss mot random fiender, gjøre oppdrag, eller hva?

Tenkte å farme til jeg har makset ut lvl 8 på chrystariumet.

Endret av Spartakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...