Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sant så sant, rett oppe på fjellet der.

Riktig riktig.

De Flan-skapningene er ok å farme litt for å være ærlig, jeg får litt juling av Behemoth king.:o

Hadde aldri trodd jeg lå bak på farminga.:o

Endret av Puro
Lenke til kommentar

måtte ha fortisol for å slå den behemoth king og megisthotherian utenfor den hulen. :p tror ikke det er noe vits i prøve å farme den helt enda

Det skal gå ann å gjøre det ganske rett etter du kommer til gran pulse, men det kan kanskje være en ide å ta noen av de andre små fiendene først.

Du må bare passe på å buffe og de-buffe så mye du kan før du angriper, mens du holder staggermeteret oppe med en commando (trenger bare å angripe av og til slik at ikke fienden oppdager deg før den er svak nok). Viktig at fienden ikke går i stagger før alle buffs er på plass.

PS: Du må såklart bruke Vanille og Sazh for å buffe . Fang og Hope duger ikke helt enda.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Skal si Growth Egg duger! :o

Du slo Neochu? Jeg har ikke sjangs...

Vanille med Malboro Wand fullt oppgradert som gir Improved Debuffing II samt Fang som Sentinel og Hope som Medic. Bruk Fortisol og Aegisol før kampen og spam Death som bare det med Vanille. Måtte prøve et par ganger, men rundt femten minutt døde bossen med Death. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...