Puro Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Noen som husker denne kommentaren: "Ohh.. soft" Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Ja vi har alltids en Legendary Guardian til å ta seg av alt sammen, selv gråhårfargede mammadalter med tre meter langt sverd... Lenke til kommentar
Puro Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ey, fyyyy, kaller ikke Seph slikt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Seph er en mammadalt, Seph er en mammadalt, Seph er en mammadalt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg liker Sephiroth, men han når ikke opp til badassnivået til Sir Auron. Så det så! B) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg liker Sephiroth, men han når ikke opp til badassnivået til Sir Auron. Så det så! B) +1! http://www.youtube.com/watch?v=e4iwYgd9N3Y Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Noen som husker denne kommentaren: "Ohh.. soft" Sånn ca 1 minutt og utover i denne. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Lol, kan ikke huske at Dagger noensinne het Linda.. Herlig at du fant den, husker jeg lo bra når jeg så det først gang, liten kid å alt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Du kunne gi dem det navnet du ville. Når Garnet skulle ha et dekknavn var standardnavnet Dagger, men du kunne gi henne et annet navn. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Sant det, men det der er vell FØR ho skifter navn.. Før vi får muligheten til å skifte ihvertfall, tror jeg.:o Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Sant det, men det der er vell FØR ho skifter navn.. Før vi får muligheten til å skifte ihvertfall, tror jeg.:o Det husker ikke jeg akkurat nå. Begynner å bli en stund siden jeg spilte FFIX. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 flere av fiendene er så utrolig kjedelig å sloss mot, som de utallige "Flan" skapningene, alskens planter og snegler. Blegh Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Sant det, men det der er vell FØR ho skifter navn.. Før vi får muligheten til å skifte ihvertfall, tror jeg.:o Nei du får skifte navn rett før du kommer til byen der luftskipet er. Rett etter den derre isbossen. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Så sant så sant, rett oppe på fjellet der. Riktig riktig. De Flan-skapningene er ok å farme litt for å være ærlig, jeg får litt juling av Behemoth king.:o Hadde aldri trodd jeg lå bak på farminga.:o Endret 17. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 måtte ha fortisol for å slå den behemoth king og megisthotherian utenfor den hulen. tror ikke det er noe vits i prøve å farme den helt enda Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) måtte ha fortisol for å slå den behemoth king og megisthotherian utenfor den hulen. tror ikke det er noe vits i prøve å farme den helt enda Det skal gå ann å gjøre det ganske rett etter du kommer til gran pulse, men det kan kanskje være en ide å ta noen av de andre små fiendene først. Du må bare passe på å buffe og de-buffe så mye du kan før du angriper, mens du holder staggermeteret oppe med en commando (trenger bare å angripe av og til slik at ikke fienden oppdager deg før den er svak nok). Viktig at fienden ikke går i stagger før alle buffs er på plass. PS: Du må såklart bruke Vanille og Sazh for å buffe . Fang og Hope duger ikke helt enda. Endret 17. mars 2010 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Skal si Growth Egg duger! :o Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Skal si Growth Egg duger! :o Du slo Neochu? Jeg har ikke sjangs... Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Skal si Growth Egg duger! :o Du slo Neochu? Jeg har ikke sjangs... Vanille med Malboro Wand fullt oppgradert som gir Improved Debuffing II samt Fang som Sentinel og Hope som Medic. Bruk Fortisol og Aegisol før kampen og spam Death som bare det med Vanille. Måtte prøve et par ganger, men rundt femten minutt døde bossen med Death. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 @Vaine Nå er jeg usikker på om du har linket til det tidligere eller ikke, men hvor er det du finner informasjon om våpnene til de ulike karakterene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå