Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Prøvde du deg på Yiazmat noengang? 50 mill HP! Du har jo reverse metoden og bruk av flere Masamuner (Og selfølgelig Genji Gloves), men likevel. Tar minst 50 minutter å slå, og da skal du ha flaks i tillegg.

Yay, Yiazmat! En av de dessidert kuleste kampene i FF. Elsket den kampen, selv om det var vanskelig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vaine, giang cactuar questet er jo umulig? Han tar jo et angrep som tar 10.000 hp per hit.........?

Jeg har ikke prøvd meg skikkelig på ham enda, men som han sa, equip enten 2 speed sash, eller 1 speed sash og 1 energy sash, så får karakteren en 'Random: Instant Stagger' ability. Enten det, eller så kan du vente med det missionet til du har en del mer HP, det gjør iallefall jeg. Jeg har for øyeblikket 12k, 11k og 10k på Fang, Light og Hope, respektivt.

Bare så det er sagt; Adamantoise bruker stomp, som tar rundt 10k på alle karakterene på en gang. :p

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Hence the word 'endgame' :)

jaja, tenkte nå selv at det var grinding guide for når du nærmer deg slutten eller noe i den duren :p Grinde opp level for siste bossen!

Er ikke så veldig opphengt av å skaffe alt av achievements/thropys så tviler STERKT at jeg kommer til så spille noe videre etter jeg har rundet spillet, grinder gjerne ett par timer for å gjøre noen bosser fremover enklere men gidder ikke å grinde kun for å skaffe noen flere Thropy poeng.

Lenke til kommentar

jaja, tenkte nå selv at det var grinding guide for når du nærmer deg slutten eller noe i den duren :p Grinde opp level for siste bossen!

Er ikke så veldig opphengt av å skaffe alt av achievements/thropys så tviler STERKT at jeg kommer til så spille noe videre etter jeg har rundet spillet, grinder gjerne ett par timer for å gjøre noen bosser fremover enklere men gidder ikke å grinde kun for å skaffe noen flere Thropy poeng.

Jeg gir vel blaffen i trophies, jeg grinder for å maxe karakterene, skaffe ultimate weapons, og klare alle sidequester. :)

Lenke til kommentar

Jeg gir vel blaffen i trophies, jeg grinder for å maxe karakterene, skaffe ultimate weapons, og klare alle sidequester. :)

Som til slutt gir deg noen ekstra thropies og strengt tatt ikke noe annet siden du er allerede ferdig med hoved historien :)

Selvfølgelig, hvis du liker kamp systemet og nyter bare å grinde, bare å slå deg løs :D

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve den guiden i morgen. Prøve å få tak i growth egg først da :o

Jeg har det faktisk ikke selv, ble litt paff når jeg leste om det, heh.

Men en viktig ting lærer du av den guiden; Paradigme skifte fyller opp ATB bars.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Ja! Visste ikke det en gang, så skal bli nyttig det!

Jeg kan ikke se for meg at jeg blir å bruke det mye, det er bare så så langt jeg er villig til å gå for å spare noen skarve brøkdels sekunder.

Det å konstant bytte paradigme ved enden av en angreps-kjede er bare stress.

Lenke til kommentar

:o

Det har jo såklart å si hvor mye den fylles opp hver gang du bytter da. Skal nå prøve i morgen! :)

De fylles helt opp...

Hva? :o

Har jeg aldri lagt merke til...

Jeg har ofte lagt merke til det, men har alltid trodd det var på grunn av tiden det tar å bytte paradigme, men nå er det altså slik at det å bytte paradigme tar mindre tid enn å fylle opp hele ATB bar'en. I alle fall om den er på 5 slots, derfor sparer du tid ved å bytte mellom 2 like paradigmer (f.eks 2 relentless assault; com/rav/rav) enn å vente på at bar'en skal fylles opp mellom hver angreps-kjede.

Uansett så mener jeg det blir for mye stress å drive å bytte paradigme hvert 4 sekund.

Lenke til kommentar

Se der se, han

Cid Raines

gikk ned på andre forsøk han, var bare litt kronglete med hvilke folk jeg skulle ha i party.

Er skikkelig kjipt å ikke ha en SYN i party mot han, ikke anbefalt for å være ærlig, tok meg 14 lange minutter.

Jeg tipper jeg snart er på Gran Pulse, uten at jeg vet noe som helst sikkert.:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...