Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Når jeg leser om att folk begynner å bli ferdig så bare lurer jeg, har dere på autoplay eller noe ?? hehe, selv er jeg på chapter 4 og koser meg veldig med spillet

Nå har det seg slik at jeg har spilt non-stop fra tirsdag til i dag tidlig. Så egentlig så vil jeg si at jeg har brukt lang tid med spillet! :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg leser om att folk begynner å bli ferdig så bare lurer jeg, har dere på autoplay eller noe ?? hehe, selv er jeg på chapter 4 og koser meg veldig med spillet

Nå har det seg slik at jeg har spilt non-stop fra tirsdag til i dag tidlig. Så egentlig så vil jeg si at jeg har brukt lang tid med spillet! whistle.gif

Akk ja, lenge leve skiftarbeidhuh.gif

Lenke til kommentar

HVORFOR insisterer mine kjære karakterer på å grupere seg oppå hverandre slik at uansett hvor mye Medic holder på ligger jeg alltid under 50% takket være Bazooka-Joe som holder på med sin greie?

Fordi det er et spill.

Lenke til kommentar

HVORFOR insisterer mine kjære karakterer på å grupere seg oppå hverandre slik at uansett hvor mye Medic holder på ligger jeg alltid under 50% takket være Bazooka-Joe som holder på med sin greie?

Hadde vært noe med en "spread out"-kommando, ja. Jeg for min del går all out på bazooka-joer (jeg antar du tenker på psicom destroyers?) inntil de er vekk. Alle andre i det området kan vente litt.

Koser meg på Gran Pulse nå, har akkurat kommet dit og gjort et par oppdrag. Veldig variabelt hvor vanskelige monstrene er, gitt... Blir grisebanket av behemot king når han skifter form og de svære dinosaurene holder jeg meg langt unna. Alt annet (som jeg har sett så langt) går ned for fote. :) Får bygge opp karakterene litt, trenger vel mer HP til alle.

Lenke til kommentar

Hittil er det ihvertfall sinnsykt mye bedre en de andre FF-spillene jeg har spilt, da (såklart) ikke inkludert online-greiene.

Bare tenk på måten man hopper i dette spillet, i forhold til FFVII-FFX-2, forandrer hele dynamikken.

Jeg savner free-farm da, jeg føler for å maxxe alle characters fort som mulig.:D

Lenke til kommentar

Synes spillet er nedskrytt burde hatt ca 9/10 mener jeg!!!

Spillet for meg er helt fantastisk!!

Gleder meg utrolig til mer FF i versus og kommende spill :D

Men det var jo akkurat den karakteren spillet fikk, på den beste spillsiden i verden :p

Lenke til kommentar

Og der kom jeg til Gran Pulse. Tok meg 27.5 timer. Noe som kan skyldes litt på inc chip farming og cp farming på det siste stedet.

Haha, holdt på der i kveld selv. Supert sted; bra med CP, mange fiender dropper chips og de er enkle å respawne. Samlet sammen rundt 60k gil og 15k CP før jeg ikke gadd mer.

Lenke til kommentar

Ble egentlig litt lei av Final Fantasy jeg nå. For all del, fantastisk spill, men ikke noe jeg såfall vil bruke flere timer å grinde på etter du har fulført spillet :whistle: Ble litt repetetivt med de sidequesta etter rundt førti føler jeg! :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...