Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvor får jeg tak i Uraninite? 'The Motherlode' shoppen. Koster 60.000 Gil tror jeg. Ellers får du den som reward for et par Cie'th missions på Gran Pulse, og som chocobo treasure. (Tror jeg). Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Okei da får jeg ikke oppgradert med det første da. Jaja. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Okei da får jeg ikke oppgradert med det første da. Jaja. Hva er det du vil oppgradere? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Får lyst til å kaste opp av Orphans første form. Prøvd rundt ti ganger nå med buffing og debuffing, men av og til kaster han et angrep som dreper en person med en gang. I mitt tilfelle er det selfølgelig alltid Lightning og jeg kan ikke gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Nei tenkte jeg skulle oppgradere til helter skelter på Light, men er bare kommet til chapter 7, så er vel enda et stykke igjen før den muligheten byr seg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Jeg fikk Uraninite fra bossen i Nautilus tror jeg. vet at jeg har en slik i alle fall, og er vel kommet litt ut i kapittel 8 tror jeg. Er i alle fall ferdig med Nautilus. Endret 14. mars 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hmm, jeg fikk ikke noe Uraninite av han. Kanskje fordi jeg brukte evig lang tid, men ja ok. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det er om å ha flaks vet du Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Er på Orphans siste form nå. Skal bli spennende å se om jeg klarer å ta han! Utrolig tøff boss dog! Slit med doom ettersom jeg må drepe den så raskt! EDIT: Der vant jeg jammen meg spillet gitt. Utrolig morsom boss. Den siste fasen var dog veldig enkel, noe jeg satt stor pris på! Endret 14. mars 2010 av Genetics Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Er det noen som har noen tips om ja...hvordan man overlever etter chapter 10? Er inne i den hula rett etter man har gått over den sletta lol. Har særlig problemer med en fiende som heter boxed etterellerannet som buffer de andre fiendene så fælt at det rett og slett er håpløst å gjøre noe som helst for overleve. Dør så sykt mye nå at jeg snart gir opp. Er rett og slett ikke morsomt, så hvis jeg ikke finner en god taktikk snart legger jeg spillet på hylla for nå. Kanskje jeg bare må trene meg opp litt, oppgradere noen våpen osv. (noe jeg knapt har gjort så langt). Hvor mye hp osv. bør man ha på den delen av spillet? Mine har ligger på et gjennomsnitt på ca. 1600-1700 med hope så lavt som 1300 og Snow på 2400. Endret 14. mars 2010 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Du må bruke alt du kan på å ta ned den store fienden først. Det som hjelper er at du bare lar de andre robotene være der. Om du dreper de mindre vil han hente nye roboter. Så bry deg kun om den store roboten først og fremst. Få han i stagger modus raskt! Har fulført spillet nå, og det var en utrolig nydelig slutt til et fantastisk eventyr. Nå blir det å kaste seg på sidequests og oppgradere våpen! Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Du må bruke alt du kan på å ta ned den store fienden først. Det som hjelper er at du bare lar de andre robotene være der. Om du dreper de mindre vil han hente nye roboter. Så bry deg kun om den store roboten først og fremst. Få han i stagger modus raskt! Problemet er at jeg ikke har sjangsen til å gjøre det før han får buffet medhjelperne. Og når de er buffet trenger de sånn ca. en omgang før jeg er død. Eller jeg kan kanskje overleve litt lenger hvis jeg går fullstendig defansiv, men det blir jo da bare å unngå det uungåelige en liten stund. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Prøv å flekk på Aerisol og Fortisol, tror jeg de heter, før kampen. Shield, brave, vigilance, protect og faith(og en til tror jeg), funka fjell på Brynhildr(takk til Vaine), håper det kanskje kan hjelpe. Tenkte faktisk ikke på å bruke noen av de sol'sa før Brynhildr faktisk, trenkte de bare ikke.:o Tok en pause mens jeg er på Palamecia, på tide med rawk and roll nå igjen. Endret 14. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Du må bruke alt du kan på å ta ned den store fienden først. Det som hjelper er at du bare lar de andre robotene være der. Om du dreper de mindre vil han hente nye roboter. Så bry deg kun om den store roboten først og fremst. Få han i stagger modus raskt! Problemet er at jeg ikke har sjangsen til å gjøre det før han får buffet medhjelperne. Og når de er buffet trenger de sånn ca. en omgang før jeg er død. Eller jeg kan kanskje overleve litt lenger hvis jeg går fullstendig defansiv, men det blir jo da bare å unngå det uungåelige en liten stund. Tenkte det samme første gang jeg også. Så det ble til at jeg hoppet over den roboten ettersom den var utrolig frustrerende! Nå til et annet spørsmål. Hvordan får en Chocobo og hva er de grønne sirklene du finner i Gran Pulse? :o Endret 14. mars 2010 av Genetics Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tenkte det samme første gang jeg også. Så det ble til at jeg hoppet over den roboten ettersom den var utrolig frustrerende! Vel jeg greide den nå til slutt. Den sto midt i veien så jeg så ikke noen vei rundt den. Men med litt våpenoppgradering, litt lagbytte, litt pre-emtive, litt Odin så greide jeg det den til slutt. 5 stjerner fikk jeg også, oh isn't that great. Likevel føler jeg meg litt demotivert av å slite så mye på en normal fiende. Særlig fordi jeg har hatt lignende probelemer helt siden chapter 9, og bortsett fra et par av de små fiendene var det bare å glemme å prøve seg på den gran pulse sletta. Får håpe spillet får en opptur snart... <_< Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Du må bruke alt du kan på å ta ned den store fienden først. Det som hjelper er at du bare lar de andre robotene være der. Om du dreper de mindre vil han hente nye roboter. Så bry deg kun om den store roboten først og fremst. Få han i stagger modus raskt! Problemet er at jeg ikke har sjangsen til å gjøre det før han får buffet medhjelperne. Og når de er buffet trenger de sånn ca. en omgang før jeg er død. Eller jeg kan kanskje overleve litt lenger hvis jeg går fullstendig defansiv, men det blir jo da bare å unngå det uungåelige en liten stund. Tenkte det samme første gang jeg også. Så det ble til at jeg hoppet over den roboten ettersom den var utrolig frustrerende! Nå til et annet spørsmål. Hvordan får en Chocobo og hva er de grønne sirklene du finner i Gran Pulse? :o De grønne sirklene (som egentlig er gule...) symboliserer steder kun chocoboer kan komme seg til. Du får tilgang til chocoboer ved å først gjøre missionet som åpner området de befinner seg i. (Dette stedet er markert på kartet med et 'Obstacle' symbol.) Deretter må du gjøre mission 14 før de lar deg ri på dem. Hahahaha, jeg aksepterte nettopp et mission mot hva jeg trodde var 1 stk Tonberry, det viste seg at det var mot 3 Tonberries på en gang. Jævla hard kamp men jeg tok dem. :D Endret 14. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Vet ikke helt om det er blitt nevnt tidligere, men man kan nå melde seg opp til beta-testing av FF XIV MMOer styrer jeg langt unna I second that. Også fint å se at vi begynner å bli flere som har fullført spillet. Mangler bare noen få trophys nå. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Når jeg leser om att folk begynner å bli ferdig så bare lurer jeg, har dere på autoplay eller noe ?? hehe, selv er jeg på chapter 4 og koser meg veldig med spillet Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Eller så er vi en gjeng gale folk som har for mye fritid/ prioriterer FF XIII. Er jo så godt som en uke siden jeg fikk spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå