Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!


Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

  1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Døgnet mitt har nok vært snudd lenge før FFXIII kom :rolleyes:

Mye på grunn av studiet som baserer seg på mye hjemmearbeid. Jobber bedre om kvelden/natten :)

Hehe sånn har jeg det også, for et sammentreff. Kan nok ikke skylde min ødelagte døgnrytme på FF XIII alene, men det hjelper ikke akkurat. :innocent:

 

Edit: Nattinatt Vaine. :)

 

selv skal jeg opp i morgen for å samle inn penger for Krafttak mot Kreft, så det blir en artig affære, men kan ikke slutte å spille nå nei!

Det er en god sak å jobbe for, har bidratt en god del der jeg også. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Det har du absolutt rett i!

PS3 hjelper ikke :rolleyes:

Heller ikke forumet her :p

Men tar kveld jeg også. Må opp før 13.00, da kommer mor og brosjan på besøk, og skal spandere middag på restaurant ^_^ Selv om jeg har lit dårlig samvittighet angående det -_-

 

Jeg brukte rav/rav og med/med :)

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Brukte dere Saboteur og Synergist i det hele tatt? For slik det er nå kommer jeg ikke lenger enn til ca 60% før tiden går ut, gjør rett og slett ikke nok skade

 

Saboteur kan nok hjelpe med gestalt, tror jeg i såfall. I såfall ville jeg valgt å bruke COM/RAV først. Deretter RAV/RAV for ekstra damage og bruke COM/MED når han angriper.

Lenke til kommentar

Sazh Eidolon kamp tact:

 

Brukte Syn/sab til å begynne med, etter at jeg mistet liv så skiftet jeg til syn/med og når alle hadde fullt liv så byttet jeg til rav/rav. Mistet jeg liv igjen så skiftet jeg til syn/med. Buffing hjalp som f for meg på brynhildr

 

 

Men nå er det på tide å busselalle.

Lenke til kommentar

Oooh, da tror jeg kanskje du glemmer noe av story'n.ohmy.gif

Ikke det, jeg aner jo ikke hva slags hukommelse du har.

Kjipt da, hadde noen tatt spillet fra meg nå hadde det blitt rabalder.biggrin.gif

 

 

Ypperlig anledning å lese litt i dataloggen som påpekt, storyen sålangt skal eg nok greie å huske :) Mandag og tirsdag er siste mulighet for meg å spille noen timer ihvertfall!

 

Dere andre får kose dere med spillet enn så lenge!

Lenke til kommentar

alt ble så mye enklere med rav/rav :o

Bare synd det ikke fungerer helt bra på Scalebeasts for eksempel, hjelpe meg det går treigt å builde stagger på de, uten en COM er det umulig å noensinne få stagger i det hele tatt.

Hadde vært gøy å ikke måtte bruke 5min+ på en scalebeast. :o

 

Vell, på tide å gå løs på boxen, free-farming i Palumpolum ved å save/quit/load sa du?

Aldri hørt.. har så mye CP akkurat nå til å fylle en 10-12 ringer i Crystarium, herlig.:D:D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...