Puro Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva er det du prater om nå? >_> Jeg svarte på: Eg får jo rett og slett ikkje muligheten til å spille dette noe særlig meir før eg stikker på langfri neste fredag Føler dette er ett spill som blir dradd ut over 1 mnd. tid eller meir... Kjipt at han ikke får spilt, og at han kanskje glemmer noe story før han får spilt igjen.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva er det du prater om nå? >_> Jeg svarte på: Eg får jo rett og slett ikkje muligheten til å spille dette noe særlig meir før eg stikker på langfri neste fredag Føler dette er ett spill som blir dradd ut over 1 mnd. tid eller meir... Kjipt at han ikke får spilt, og at han kanskje glemmer noe story før han får spilt igjen.. Ah.. vel, du har jo Dataloggen. Alt som har skjedd står i den. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Ah.. vel, du har jo Dataloggen. Alt som har skjedd står i den. Dataloggen er evig herlig, men jeg vet ikke om jeg hadde orket å lese igjennom den fra start til der jeg er nå, om jeg ikke hadde spilt på en uke. Nesten verdt det å resette og kjøre på igjen for å få med alt i sammenheng. Men det er meg da, liker å få med meg alt første gangen jeg runner det. PS: Hadde vært gøy med mulighet til å scrolle i informasjonen som kommer når man loader inn i gamet.:o Går litt fort noen ganger. Endret 14. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Siste bossen var ikke akuratt lett for å si det slik. Prøvd et par ganger i dag. Skal prøve mer i morgen. Det kreves et utrolig kontroll over buffs og debuffs i kampen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Wow! Jeg la ikke merke til det før nå, men ifølge tv'n min så kjører FF XIII i 1080p hele tiden. Det er imponerende. :o Edit: Kom igjen folkens, mer stemmer til Vanille takk! Endret 14. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Oppskalert til 1080p rekner jeg med Endelig får jeg bestemme hvem jeg vil ha i partyet mitt! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Denne Eidolon kampen til Sazh irriterer meg noe hinsides, de tåler ikke nok til å kunne skade ham/buffe ham til gestalt mode Endret 14. mars 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det kan godt være, kan ikke så mye om sånne tekniske greier, konstaterer bare det jeg ser. Står 1080p signalkilde hele tiden, ingen andre spill hvor det har gjort det. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kan ikke så alt for mye selv, vet bare at FFXIII ikke er true 1080p Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Jeg tror de fleste PS3 spill egentlig kjører i 720p, mens TVn oppskalerer til 1080p. Tenk FPS om PS3n skulle kjørt spillene i 1920x1080 :rolleyes: Endret 14. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kan velge på PS3 om det skal oppskaleres True 1080p med 60 FPS Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Er vel ingen spill som er det tror jeg. Fikk bare litt sjokk da jeg så det, siden hverken Uncharted 2 eller Heavy Rain sto oppført som 1080p på tv'n. Uansett tror jeg FFXIII er årets beste visuelle opplevelse for min del (kommer neppe til å spille GoW 3 med det første). Edit: Og årets nest beste musikk og historieopplevelse. Edit2: Hvor velger du det da nubbiz? Endret 14. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Siste bossen var ikke akuratt lett for å si det slik. Prøvd et par ganger i dag. Skal prøve mer i morgen. Det kreves et utrolig kontroll over buffs og debuffs i kampen! Hm, ta den tiden du trenger med ham; det jeg brukte mot ham var; COM/RAV/MED (Før stagger),COM/COM/MED (Under stagger), SEN/MED/MED (Før merciless judgment og healing etter) og SAB/MED/SYN (Når han spammer deg med ailments). Håper du fikk med deg den Item'n som gir 30% resistance mot 'Death' som du finner en eller annen plass ved Orphan's Cradle, da han vistnok kan et angrep som kan gi drepe deg på ett slag. Jeg vil også sterkt anbefale fullt levlede 'Royal/Imperial Armlet' til alle, da disse gir +15/20% resistance mot alle former for damage, hiv gjerne på ett par gode bangles med det samme, for å øke HP-bufferen. Begge medic'ene dine burde kunne 'Cura' og ha 4 ATB slots. Kan velge på PS3 om det skal oppskaleres True 1080p med 60 FPS PS3'n min står innstilt på 1080p under Display Settings (Video Output), om det er det du mener. Endret 14. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Akkurat hvor husker jeg ikke i farten, under innstillingene på ene submenyen. Kan sjekke det når jeg inne på den Jeg satte min til å oppskalere iallefall. Finnes noen få spill som kjører native 1080p. WipeOutHD og enkelte av Pixelspillene(om ikke alle?). Tror kanskje Lair også Men så å si alle spillene som en kjøper på plate er rendret i 720p. Vaine: Rekner med det. Husker ikke navnet på valget, men høres riktig ut Endret 14. mars 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 skjønner virkelig ikke greia med Brynhildr, siste forsøk var jeg nesten i mål, men nå når jeg har gjort det jeg gjorde sist gang bedre, er jeg enda lengre unna når tiden går ut...? ehhh så mange tilfeldigheter i dette spillet, burde i det minste få plassert oss selv Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 skjønner virkelig ikke greia med Brynhildr, siste forsøk var jeg nesten i mål, men nå når jeg har gjort det jeg gjorde sist gang bedre, er jeg enda lengre unna når tiden går ut...? ehhh så mange tilfeldigheter i dette spillet, burde i det minste få plassert oss selv Det der er Sazh's Eidolon, ja? Det jeg brukte mot ham var COM/RAV og COM/MED, bare spy på med damage, så tar du ham. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Om du mener sette opp paradigms før kampen; Trykk trekant rett før kampen begynner, etter at du har skippet cutscenes. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 plassere karakteren din selv på slagmarken, slik at ikke alle karakterene bestemmer seg for å bli angrepet samtidig av det beste angrepet til fienden takk for tipset Vaine, skal prøve igjen nå Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Brynhildr ja, brukte samme taktikk som Vaine så vil si det er en god taktikk, klarte det på første forsøk. PS3'n min står innstilt på 1080p under Display Settings (Video Output), om det er det du mener. Hmmm pussig at det skulle endre seg selv da, jeg har ikke rørt noen innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå