Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Hva er det du prater om nå? >_>

Jeg svarte på:

Eg får jo rett og slett ikkje muligheten til å spille dette noe særlig meir før eg stikker på langfri neste fredag :( Føler dette er ett spill som blir dradd ut over 1 mnd. tid eller meir...

Kjipt at han ikke får spilt, og at han kanskje glemmer noe story før han får spilt igjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det du prater om nå? >_>

Jeg svarte på:

Eg får jo rett og slett ikkje muligheten til å spille dette noe særlig meir før eg stikker på langfri neste fredag :( Føler dette er ett spill som blir dradd ut over 1 mnd. tid eller meir...

Kjipt at han ikke får spilt, og at han kanskje glemmer noe story før han får spilt igjen..

Ah.. vel, du har jo Dataloggen. Alt som har skjedd står i den. :)

Lenke til kommentar

Ah.. vel, du har jo Dataloggen. Alt som har skjedd står i den. :)

Dataloggen er evig herlig, men jeg vet ikke om jeg hadde orket å lese igjennom den fra start til der jeg er nå, om jeg ikke hadde spilt på en uke.

Nesten verdt det å resette og kjøre på igjen for å få med alt i sammenheng.

Men det er meg da, liker å få med meg alt første gangen jeg runner det.:D

PS: Hadde vært gøy med mulighet til å scrolle i informasjonen som kommer når man loader inn i gamet.:o

Går litt fort noen ganger.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Er vel ingen spill som er det tror jeg. Fikk bare litt sjokk da jeg så det, siden hverken Uncharted 2 eller Heavy Rain sto oppført som 1080p på tv'n.

Uansett tror jeg FFXIII er årets beste visuelle opplevelse for min del (kommer neppe til å spille GoW 3 med det første). :)

Edit: Og årets nest beste musikk og historieopplevelse.

Edit2: Hvor velger du det da nubbiz?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Siste bossen var ikke akuratt lett for å si det slik. Prøvd et par ganger i dag. Skal prøve mer i morgen. Det kreves et utrolig kontroll over buffs og debuffs i kampen!

Hm, ta den tiden du trenger med ham; det jeg brukte mot ham var;

COM/RAV/MED (Før stagger),COM/COM/MED (Under stagger), SEN/MED/MED (Før merciless judgment og healing etter) og SAB/MED/SYN (Når han spammer deg med ailments). Håper du fikk med deg den Item'n som gir 30% resistance mot 'Death' som du finner en eller annen plass ved Orphan's Cradle, da han vistnok kan et angrep som kan gi drepe deg på ett slag. Jeg vil også sterkt anbefale fullt levlede 'Royal/Imperial Armlet' til alle, da disse gir +15/20% resistance mot alle former for damage, hiv gjerne på ett par gode bangles med det samme, for å øke HP-bufferen. Begge medic'ene dine burde kunne 'Cura' og ha 4 ATB slots.

Kan velge på PS3 om det skal oppskaleres :)

True 1080p med 60 FPS :whistle:

PS3'n min står innstilt på 1080p under Display Settings (Video Output), om det er det du mener.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Akkurat hvor husker jeg ikke i farten, under innstillingene på ene submenyen. Kan sjekke det når jeg inne på den ;) Jeg satte min til å oppskalere iallefall.

Finnes noen få spill som kjører native 1080p. WipeOutHD og enkelte av Pixelspillene(om ikke alle?).

Tror kanskje Lair også :)

Men så å si alle spillene som en kjøper på plate er rendret i 720p.

Vaine: Rekner med det. Husker ikke navnet på valget, men høres riktig ut :)

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

skjønner virkelig ikke greia med Brynhildr, siste forsøk var jeg nesten i mål, men nå når jeg har gjort det jeg gjorde sist gang bedre, er jeg enda lengre unna når tiden går ut...? ehhh så mange tilfeldigheter i dette spillet, burde i det minste få plassert oss selv

Det der er Sazh's Eidolon, ja? Det jeg brukte mot ham var COM/RAV og COM/MED, bare spy på med damage, så tar du ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...