Toman18 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Min stemme stod mellom Lightning og Storm men endte på Lightning, bare en hårsbredd unna til å ta Snow!! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Synest ikke oppførselen til Vanille er så urealistisk til den situasjonen de er i. Bedre å være i godt humør når man er så å si dømt til døden enn emo (Hope ARRGHH!!!) Det er en forskjell på å være i godt humør, og å være fullstendig useriøs og oppføre seg som om en er totalt intetanende om hva som foregår rundt seg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Mislikte Vanille sterkt i starten, men etter som spillet går så faller noen brikker på plass og min forståelse for hennes oppførsel øker. Lightning virker for meg, den mest realistiske, kanskje bortsett fra Hope, som jeg ikke helt klarer å skjønne meg på, ennå Snow er elsk, rett å slett fordi han er så hinsides idiotisk med all den heltensnakken din :rolleyes: Var det noen som overrasket, var det faren til Hope. Måten Hope hadde snakket om han gjennom spillet, fikk ham til å virke som en egoistisk fjomp. Det var han altså ikke. Du tar nok feil RoR. Er bare regnbuer og blomster innerst inne i baken min Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Hope må skjerpe seg, ja det er fælt og alt det, men det var da ikke Snow sin feil! Not though enough! Jeg fikk nettopp fang, og tar dermed en bitteliten pause. PS: Helter kaller aldri seg selv det, imo. Endret 13. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 PS: Helter kaller aldri seg selv det, imo. Han er ikke en helt, bare kaller seg det Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Han kunne vært det, om han ikke hadde kalt seg selv det.;D Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Synest ikke oppførselen til Vanille er så urealistisk til den situasjonen de er i. Bedre å være i godt humør når man er så å si dømt til døden enn emo (Hope ARRGHH!!!) Er vel ikke emo å være trist og nede når en ser sin egen mor dø forran seg og deretter bli merket som en l'Cie. Endret 13. mars 2010 av Genetics Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Enig der, men hevn er ikke veien å gå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Mislikte Vanille sterkt i starten, men etter som spillet går så faller noen brikker på plass og min forståelse for hennes oppførsel øker. Lightning virker for meg, den mest realistiske, kanskje bortsett fra Hope, som jeg ikke helt klarer å skjønne meg på, ennå Snow er elsk, rett å slett fordi han er så hinsides idiotisk med all den heltensnakken din Tror det vil falle flere biter på plass for deg videre. Skjønner ikke hvorden man kan trekke koblingen mellom Vanille og urealistisk, synes hun gjør rollen sin helt perfekt, er akkurat slik jeg ville forestilt meg at hun hadde oppført seg. Lightning er kanskje den mest realistiske, men også den mest brukte typen person (kanskje med unntak av Snow). Klassisk type silent badass karakter. Ikke så orginalt. Du tar nok feil RoR. Er bare regnbuer og blomster innerst inne i baken min I SO didn't want to know that. Edit: Synes Vanille minner litt om Lucy fra Elfen Lied faktisk. Endret 13. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 hmm...ff 13 er stuck på now loading på kapittel 8...Er det bare jeg som har det problemet? Jeg har 2 saver, men den andre er så langt bak at jeg kommer til å klikke om jeg må starte derifra. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg håper alle nyter spillet nå. I og med at neste FF følger i sporene til FFXI blir det nok mange år til før vi får servert en ny historie. Personlig synes jeg det er et dårlig valg av Square Enix å inkludere MMORPGene som en del av hovedkanonen og ikke som en bi-serie. Visst er Versus og Agito på vei, men det er vel nesten uunngåelig at disse får litt spinoff-preg og ikke blir å regne som spill på nivå med XIII. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Pokker da. Jeg hater de forbanna motorsykkel fiendene med gatling gun. Hvordan i helvete skal man overleve det. Selv med Snow i Sentinel og Emo i Medic tar han knekken på snow. Forbanna irriterende å måtte satse på at han tar gatling på Emo for så å bruke Phoenix down etterpå. Edit: Blæh. Var jo enkelt. Bare jeg som stolte for mye på at auto battle var helt oppegående. Steelguard er elsk. Endret 14. mars 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg håper alle nyter spillet nå. I og med at neste FF følger i sporene til FFXI blir det nok mange år til før vi får servert en ny historie. Personlig synes jeg det er et dårlig valg av Square Enix å inkludere MMORPGene som en del av hovedkanonen og ikke som en bi-serie. Visst er Versus og Agito på vei, men det er vel nesten uunngåelig at disse får litt spinoff-preg og ikke blir å regne som spill på nivå med XIII. I Versus serverer de samme grafikk som XIII. En spennende historie med en karakterer som virker utrolig tøff og brutal. I tillegg skal de gå litt tilbake til røttene og inkludere byer og mer frihet. Sammen med fantastiske cut-scenes og design fra Coccoon og Pulse er dette noe jeg såklart gleder meg til! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Steelguard er elsk. blockblockblockblockblockblockblock <3 Viktig å ikke stole for mye på Auto-battle ja, men den er til vanlig veldig flink syns jeg, selv om jeg var skeptisk til det. Endret 14. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Imperial Guard *, Ribbon *, Entite Ring* er elsk <3 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Kapittel 7! :o Gleder meg til free-running med fuggæ'ln Selv om jeg ikke aner når det skjer. Endret 14. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Eg får jo rett og slett ikkje muligheten til å spille dette noe særlig meir før eg stikker på langfri neste fredag Føler dette er ett spill som blir dradd ut over 1 mnd. tid eller meir... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kapittel 7! :o Gleder meg til free-running med fuggæ'ln Selv om jeg ikke aner når det skjer. Du må gjøre 'Mission 14' først, før Chocoboene lar deg ri på dem, men før det må du gjøre missionet som åpner 'obstacle' foran området de befinner seg i. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Oooh, da tror jeg kanskje du glemmer noe av story'n.:o Ikke det, jeg aner jo ikke hva slags hukommelse du har. Kjipt da, hadde noen tatt spillet fra meg nå hadde det blitt rabalder. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Oooh, da tror jeg kanskje du glemmer noe av story'n.:o Ikke det, jeg aner jo ikke hva slags hukommelse du har. Kjipt da, hadde noen tatt spillet fra meg nå hadde det blitt rabalder. Hva er det du prater om nå? >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå