Cloudemyx Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Dere får kose dere, dere som har det. Jeg får ikke mitt eksemplar på en stund. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Pokker, lå ikke noe ff i kassa i dag men da kommer det i morra, blir bare mere stress å skyndte seg igjennom det da Kratos kommer neste uke. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 De hadde kun fått inn 2 CE av spillet på Gamestop visst, som plaster på såret gav madammen bak kassen meg en kalender med på kjøpet hvordan så madammen ut?:o Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Lightning minner meg om Cloud :rolleyes: Og Snow er badass Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Oh Hope og Vanille irriterer meg noe helt grenseløst. :P Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Spesielt Vanille! Gud for en skapning Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg ser for meg at jeg ikke kommer til å like han der Sahz (?) fyren noe særlig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg liker han Morsom, men samtidig litt mystisk. Vet ikke så mye om han, ennå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Han er jo comic relief i spillet. Jeg håper bare det ikke blir klisjeaktige vitser fra den fronten, for det liker ikke jeg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Sazh > alle de andre. Fyren har en Chocobo i afroen ffs. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) De hadde kun fått inn 2 CE av spillet på Gamestop visst, som plaster på såret gav madammen bak kassen meg en kalender med på kjøpet hvordan så madammen ut?:o Why you asking EDIT: Chocobo`en er jo mega søt da! Neida, men virker hyggelig ho der altså Har ekspidert meg tidligere ved forhåndsbestillinger også^^ Endret 9. mars 2010 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kunne jo hende du hadde en ting for ho, må la nysjerrigheten ta overhånd av og til vettu. Hvilken poster fikk du? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg fikk Final Fantasy XIII til PS3 seff og en kalender, og kansje jeg får kjøpt limited edition av broren min, håper det Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Første gang på mange år at jeg ikke har kjøpt Final Fantasy på releasedato. Hva har skjedd meg meg? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Kunne jo hende du hadde en ting for ho, må la nysjerrigheten ta overhånd av og til vettu. Hvilken poster fikk du? Hehe neida, ingen romanse den veien hehe. Hmm alle fikk vel lik poster? Eller Fikk spillt rett over 2 timer i dag, ganske fornøyelig så langt om noe tregt. Grafikken er jo som forventet, veldig bra og in-engine og CGI-sekvensene sklir rett inni hverandra utrolig bra til tider!! Ellers skulle eg virkelig ønske de hadde fått presset japanske stemmer...faen feiler det egentlig dialekten til Vanille Endret 9. mars 2010 av Mala Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hehe neida, ingen romanse den veien hehe. Hmm alle fikk vel lik poster? Eller Vet aldri om Mala for special treatment vett! Mannen er jo så kjekk =D Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har tapt et par ganger mot den første bossen i Lake Brezha. Crystal Rain angrepet til bosses ruinerer meg helt vær gang... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vet aldri om Mala for special treatment vett! Mannen er jo så kjekk =D Mehehe, naaaaaw Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kampen mot Odin var røff. :| Indeed! Brukte noen forsøk der gitt :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå