Cloudemyx Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Er det ja. Jeg sitter å kjeder meg for jeg kan ikke begynne på noen av de spillene jeg har. Hvis jeg begynner på de også får jeg FFXIII, da må jeg bare begynne på det og da mister jeg litt tråden i det andre spillet jeg opprinnelig startet på. Så jeg venter bare på FFXIII nå. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Last ned et spill fra PSN De kan rundes på en dag som regel Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg fikk beskjed om at spillet er blitt sendt i dag, så har det vel om et par dager. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 hrmf...cdon sender meg ikke ff 13 CE pga de ikke har flere sa de. Fikk pengene mine tilbake. Men Gamezone har sendt meg ff 13 CE Bare synd at jeg sikket ikke får det før på onsdag/torsdag :/ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg får det sikkert ikke før rundt den tid jeg heller... <_< Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vurderer å ringe Game for spørre om de holder åpent til etter 12 i natt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg fikk beskjed om at spillet er blitt sendt i dag, så har det vel om et par dager. Ditto. Plager meg ikke noe særlig at jeg ikke får det akkurat på releasedaen, har et hav av andre spill å fullføre uansett. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vedder en cheeseburger på at du driter en lang marsj i spillet du holder på med når FF lander i postkassen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sender du den med posten hvis jeg vinner? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Da hadde jeg spilt FF13 i 2 timer, og førsteinntrykket? JEG ELSKER DET!!! Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Da ligger oxo mitt FF13 Collectors Edt. på bordet rett foran meg. En PS3 versjon og en X360 versjon Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Stikker innom Gamestop i dag etter jobben, blir en fin avlastning fra Bad Company 2:) Går selvfølgelig for PS3 versjonen! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) jeg fikk ff 13 CE etter av gamezone i dag. Det tok bare 1 dag så det gikk fort o.o Nå sitter jeg og hører gjennom soundtracket før jeg må ta meg en dusj og lage noe middag før jeg tar til å spille i alle fall en titalls timer :s Endret 9. mars 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Den visuelle delen av dette spillet er virkelig fantastisk gjennomført. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg var oppe tidlig i dag på Elkjøp for å kjøpe Final Fantasy, merkelig nok, fikk jeg beskjed om at spillet ikke var ute og at "ingen butikker i Norge hadde fått det inn". Dette var da utrolig merkelig, så jeg får ringe opp noen butikker i nabolaget å se om de har fått det inn. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 For noe tull, jeg kjøpte det på platekompaniet for noen timer siden. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kjøpte det på Game Tromsø nesten med en gang de åpnet. Jeg hadde forhåndsbestilt det da, så de hadde lagt det av til meg. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Fikk det også i posten idag, fra gamezone. Popper det inn senere ikveld, litt nervøs tross anmeldelser med veldig blandede følelser, men har stor tro på at jeg kommer til å like det godt. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 De hadde kun fått inn 2 CE av spillet på Gamestop visst, som plaster på såret gav madammen bak kassen meg en kalender med på kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå