Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Fikk en deilig mld til min epostadresse nå att FF XIII er på vei, med litt flaks har jeg spillet på lørdag :)

Woah! Allerede, hvor har du bestillt fra?

Cdon som vanlig da de som hovedregel er kjappe med levering på forhåndsbetillinger.

Oi bestillte også derfra, jeg har ikke fått noen mail om at de har sendt den ennå. :( Står at varen pakkes på mine sider.

Vent, er det den vanlige versjonen eller CE du har bestillt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vel det samme som DBs terningkast 3. Det er litt lavt synes jeg. Tviler på at spillet er SÅ dårlig. Jeg kommer i det minste til å forvente et Uncharted-type spill, med mye fokus på historie. Hvis det er det utviklerne har valgt å satse på så blir det rart å skulle trekke ned pga det.

Hvis jeg skulle dømme spillet her og nå, uten å ha prøvd det ville jeg nok gitt det 7 eller 8/10.

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere, VG, Dagbladet og andre medier uten hovedfokus på spill tar jeg med en klype salt :) Men nå kommer det vel helt an på øyet som ser, rettere sagt, smaken er som baken :p

Mistet litt av respekten for GR etter at de publiserte sine lister over tidenes mest oppskrytte spill, hvor FFX fikk førsteplassen <_<

Lenke til kommentar

Indeed, bortsett fra X-2 :whistle:

Fikk aldri sansen for det spillet dessverre. Jeg mener historien burde slutte slik den gjorde i X, og ferdig med Spira :)

Men burde vel kanskje dra det fram, bare for å prøve det igjen :)

Neh, FF13 som gjelder nå :D

Lenke til kommentar

Anbefaler alle å lese Eurogamer sin anmeldelse. Synes den gir et godt, relativt nøytralt bilde av spillet uten å legge seg for mye opp i overfladiske elementer slik som mange av de Norske anmelderne har gjort (da tenker jeg like mye på Gamer som på DB eller Gamereactor)

http://www.eurogamer.net/articles/final-fantasy-xiii-review

Selv har jeg ikke forhåndsbestilt spillet så blir nok ikke noe CE på meg. Likevel hender det rett som det er at butikkene har igjen CE versjoner, ofte lenge etter release. Så jeg kan jo håpe. Som student er det uansett like greit å slippe å betale 200-300kr mer for noe stash som bare blir stående i hylla. Især nå som jeg må kjøpe meg ny 360 før Splinter cell release :(

Lenke til kommentar

Jeg ser på CDON at nå går det ikke ann å kjøpe CE av FFXIII lenger. Jeg håper virkelig at jeg får min. Jeg bestilte for lenge siden... Om ikke annet får jeg kjøpe fra Platekompaniet, der er den fortsatt tilgjengelig.

Hvis du går inn på ordre så ser du hvilken versjon av FF du får, ble ikke noe FF på meg i går men da har jeg vell spillet på mandag.

Lenke til kommentar

Jeg ser på CDON at nå går det ikke ann å kjøpe CE av FFXIII lenger. Jeg håper virkelig at jeg får min. Jeg bestilte for lenge siden... Om ikke annet får jeg kjøpe fra Platekompaniet, der er den fortsatt tilgjengelig.

Hvis du går inn på ordre så ser du hvilken versjon av FF du får, ble ikke noe FF på meg i går men da har jeg vell spillet på mandag.

Ifølge den får jeg noe som heter "Final Fan"....

Lenke til kommentar

Det er nok CE du har ja, for å være helt sikkert er det bare å sjekke om det er produktnr 3008219711, hvis det er det så får du CE. Spurte dem når de sender den og han sa han regnet med at pakken blir sendt i morgen. :)

Edit: Er sikkert da de sender din også, hvis det står at varen pakkes på din ordre.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...