Rider of Reason Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hehe det skal du ikke se bort ifra. Er nok ikke uten grunn heller. Men hva skal man gjøre, fristelsene er for mange og for store for et stakkars menneske å motstå. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Tror ikke den unnskyldningen berger meg gitt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sant, i slike tilfeller hjelper det ikke med logiske forklaringer desverre. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Haha, nei, jeg får ta smekken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Herregud jeg gleder meg til Final Fantasy XIII, ser så innmari bra ut!!! Tipper vi får følelsesladet spill med diverse triste hektiske cutscenes i uncompressed CG 1080p med bilde å lyd, gjelder da bare PS3 versjonen Endret 2. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 En jeg kjenner har spilt PS3-versjonen en del allerede og han sier grafikken er "deilig", hva jeg nå skal legge i det. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hvor mye koster FF7 på PSN? Orker ikke det derre new-age graphix med null background-story, så jeg kjører på med de oldschool FF-spella som fortsatt har storien sin intakt.;D Får ikke sjekka PS-store pga en teit idiotisk add-on jeg må legge inn til PsP for å kunne se PS store, latterlig. Kjekt at jeg må legge inn noe til PSP når jeg ikke har PSP, ikkesant? Endret 2. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Final Fantasy 8 kostet 45 kr sist jeg sjekket tror jeg, så vil vel anta at FF7 gjør det samme. Med forbehold om feil. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 FFVII koster 75,- Det samme gjør FFVIII Personlig liker jeg historien i X bedre enn VII Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg er også svak for historien i X. Husker hvordan jeg hatet Tidus i begynnelsen, men etterhvert så ble han bare bedre og bedre. Og når slutten kom, så satt jeg der med tårer i øyekroken og klump i halsen. Fantastisk slutt på et fantastisk spill. Selv Perfect Ending på X-2 kunne ikke gjort slutten bedre, selv om den var litt kos den også. Men i mine øyne burde historien om Spira sluttet på luftskipet. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Husker jeg hatet stemmen til Tidus de første timene. Hørtes ut som en snørrunge FF X-2 burde aldri ha eksistert! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nå nærmer vi oss Final Fantasy XIII!! Vi som er dedikerte fans har masse å glede oss til! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bare en uke, gleder meg ekstremt Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Blir minst 60 timer med kosespilling med FF13 hos meg ja Håper jeg får den kalenderen med selve spillet! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Håper bare jeg ikke får obliger eller noe som stjeler min tid :rolleyes: Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Godt jeg er ferdig med skole and shizz, fri mann og kan gjøre hva jeg vil . Godt jeg har anledning til å sette av minst 7 timer hver dag til spilling Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Går et spillstudie og har skole 1-2 dager i uken, hvor jeg er på skolen fra halv 10 til 12, så vil påstå at jeg er en ganske så fri mann Eneste er vel obligene, men de er forholdsvis relaterte til spill, så skal ikke klage ^_^ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nei da hadde jeg ikke klaget ^_^ Gleder meg å se de råe cutscenene i 1080p ukomprimert og ukomprimert lyd , da skal anlegge skrus høyt på!!! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Indeed! Endelig skal 47" bevise hva den er god for Forsåvidt var det jo greit med en stor tv på MGS4, med tanke på alle timene som gikk med på å bare se cutscenes :rolleyes: Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Spillet hadde like bra cutscene som ingame grafikk og det kaller jeg sykt . Og FF13 blir rålekkert!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå