Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!

Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud jeg gleder meg til Final Fantasy XIII, ser så innmari bra ut!!! :D

Tipper vi får følelsesladet spill med diverse triste hektiske cutscenes i uncompressed CG 1080p med bilde å lyd, gjelder da bare PS3 versjonen ;)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Hvor mye koster FF7 på PSN?

Orker ikke det derre new-age graphix med null background-story, så jeg kjører på med de oldschool FF-spella som fortsatt har storien sin intakt.;D

Får ikke sjekka PS-store pga en teit idiotisk add-on jeg må legge inn til PsP for å kunne se PS store, latterlig.

Kjekt at jeg må legge inn noe til PSP når jeg ikke har PSP, ikkesant? :D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Jeg er også svak for historien i X. Husker hvordan jeg hatet Tidus i begynnelsen, men etterhvert så ble han bare bedre og bedre. Og når slutten kom, så satt jeg der med tårer i øyekroken og klump i halsen. Fantastisk slutt på et fantastisk spill.

Selv Perfect Ending på X-2 kunne ikke gjort slutten bedre, selv om den var litt kos den også. Men i mine øyne burde historien om Spira sluttet på luftskipet.

Lenke til kommentar

Går et spillstudie og har skole 1-2 dager i uken, hvor jeg er på skolen fra halv 10 til 12, så vil påstå at jeg er en ganske så fri mann :p Eneste er vel obligene, men de er forholdsvis relaterte til spill, så skal ikke klage ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...