Dunedain Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tror han bare skulle gjøre det oppmerksom på at i Japan så er det kun PS3 som får XIII, så dersom du skulle forhåndsbestille, så måtte det blitt til den konsollen. Ellers så har det kommet en ny trailer med undertekst: Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva skal folket kjøpe FFXIII til? Tror det blir PS3 versjonen på meg siden jeg bruker PS3 aller mest, noe som jeg har gjort de siste 2 årene med gromtitler kastet etter meg!! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Allerede forhåndsbestilt JP PS3-versjonen, så blir den i første omgang i hvert fall Jeg bor dog desverre ikke i Japan for tiden så må vente på at det blir sendt i posten Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 blir det mulig å kjøpe en FF XIII versjon som man kan velge språk på? for på den japanske blir det vel bare JP tale og ENG tekst? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva skal folket kjøpe FFXIII til? Tror det blir PS3 versjonen på meg siden jeg bruker PS3 aller mest, noe som jeg har gjort de siste 2 årene med gromtitler kastet etter meg!! Blir PS3 versjonen på meg også. blir det mulig å kjøpe en FF XIII versjon som man kan velge språk på? for på den japanske blir det vel bare JP tale og ENG tekst? Hvis det blir JP tale og ENG tekst i menyer og slikt, er det fullt mulig jeg kjøper den versjonen. Liker det best. Hvis ikke får jeg bare ta meg til takke med engelsk tale. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Selv om jeg, til tider, irriterer meg kraftig over voiceoverene i den engelske versjonen, kunne jeg aldri tenkt meg å bytte språk til japansk (med engelsk undertekst) om muligheten var der. Ingenting slår det å kunne gjenta hva personene sier. Endret 14. oktober 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Det hadde vært fint å ha muligheten til det da. Å bytte til engelsk tale eller japansk tale med enten engelsk eller japansk undertekst. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Tenkte jeg skulle gjenopplive denne tråden hvor vi kan diskutere serien. Final Fantasy XIII har fått dato og alle hjerter gleder seg. I mellomtiden kan vi mimre litt om tidligere titler i Game Trailers The Final Fantasy Retrospective. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 The Final Fantasy Retrospective får meg alltid i godt humør. Er skikkelig kos å fyre de opp på iPhonen på bussen hjem etter en lang dag på skolen Planen var å spille FF VIII denne jula, men spørs om jeg får tid til det med MW2 og R&C ACiT uåpnet under tven, og jobb i romjula Lenke til kommentar
cas22 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 The Final Fantasy Retrospective får meg alltid i godt humør. Er skikkelig kos å fyre de opp på iPhonen på bussen hjem etter en lang dag på skolen Haha, som om du skulle beskrevet min egen busstur på vei hjem fra skolen Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er det bekreftet at den japanske versjonen vil inneholde engelske subs og menyer? Da importerer eg i så tilfelle Famitsu score er ute : Clicky Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Forskjellen mellom xbox 360 og PS 3 versjonen har blitt lagt ut på nettet: Square Enix has just confirmed a couple of differences between the Playstation 3 and Xbox 360 release of Final Fantasy XIII. In an interview in Famitsu they state that the video and audio is compressed on the Xbox 360 DVDs while the Playstation 3 version will be uncompressed and appear on a dual-layer blu-ray disc. The 360 version will obviously be released on multiple DVDs. This means that the uncompressed game will be 25GB minimum. Kilde Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Famitsu score er ute : Clicky Bare 39/40? Hmmm, kanskje jeg står over dette da. IRONI B) Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 FFXIII er ikke importvennlig så for de som ikke skjønner døyt japansk må nok bare smøre seg inn med litt tålmodighet. Det er altså ingen engelsk tekst. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Da er mitt eksemplar sendt fra yesasia, så da håper jeg på FF til jul Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 det ble visst en ny final fantasy versus trailer på Jump Festa i går. En som har sett den skrev: "It's all realtime though and looks stunning, particularly the lighting. The scene is set on a bright day". Jeg har lyst til å se den, men det er ingen som har opptak av den eller noe som helst virker det som....*sigh* Lenke til kommentar
Puro Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan ikke spille FF uten Japansk språk, lyden er halve opplevelsen. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er det bekreftet at den europeiske versjonen ikkje vil inneholde japanske stemmer i tillegg til engelsk? Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Er det bekreftet at den europeiske versjonen ikkje vil inneholde japanske stemmer i tillegg til engelsk? Fant ikke noen kilder på det, men har lest før at det skal ikke være japanske stemmer med i den versjonen som vi får i USA og Europa. Men fant som sagt ikke kilder på det så er jo ikke sikker. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Da er mitt eksemplar av FFXIII kommet seg gjennom tollen, så sjanse for at jeg får det i morra eller på julaften^^ Snakk om julegave til seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå