Dunedain Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Next the silver haired man featured in the E3 2009 trailer. Never again will he need to be called that or anything similar, with V-Jump sharing that his name is Yaag Rosch - lieutenant colonel rank, if anyone's interested. The magazine describes him as being the rival of Lightning and co., suggesting that he'll play a role similar to the Turks in Final Fantasy VII or Seymour in Final Fantasy X.It is stated that Yaag desires peace for Cocoon's citizens, so he won't take to any threatening individuals too kindly. Det er greit nok at FF VII er et av tidenes beste spill og at Square bruker det som inspirasjonskilde til det XIII. Men nå syns jeg at det begynner å bli litt vel mange likheter.. Kilde. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Square Enix viste noen videoer av FFXIV på Gamescom 2009. Husk at dette er tidlig i fasen og blir ikke det endelige resultatet. Video 1. Her er en trailer for spillet. Endret 19. august 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Next the silver haired man featured in the E3 2009 trailer. Never again will he need to be called that or anything similar, with V-Jump sharing that his name is Yaag Rosch - lieutenant colonel rank, if anyone's interested. The magazine describes him as being the rival of Lightning and co., suggesting that he'll play a role similar to the Turks in Final Fantasy VII or Seymour in Final Fantasy X.It is stated that Yaag desires peace for Cocoon's citizens, so he won't take to any threatening individuals too kindly. Det er greit nok at FF VII er et av tidenes beste spill og at Square bruker det som inspirasjonskilde til det XIII. Men nå syns jeg at det begynner å bli litt vel mange likheter.. Kilde. det er jo typisk FF, er ikke bare ff7. De nevner jo også seymour og det er samme greia med seifer i ff8. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Joda, det er typisk FF. Men legg til disse likhetene også, og vi begynner å se et mønster. Skjul = Kvinnelig Final Fantasy XIII is set in a futuristic world controlling advanced technology and magical crystals. = Snow is the head of the resistance group against the theocratic government of Cocoon. = Vanille is a citizen of Pulse and ostensibly a subject of great interest to both the Holy Government and the resistance group led by Snow Villiers. She is a l'Cie, and carries a heavy burden she is not initially aware of herself. = Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Spiller vel ingen rolle om det ligner, bare det er bra. Sånn er det for meg iallefall... Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 tja, kan jo si først at ja jeg ser likheter, men flere av de strekker seg mot ff som franchise ikke bare ff7. man ser det man vil se på ein måda:) som cloudemyx så er det ikke veldig farlig for meg så lenge det blir bra. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Endelig et nytt PSP-spill som skal handles inn Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen som har fått prøvd Dissidia ennå? Jeg har lastet ned demoen, men siden PSP-en er på utlån, hjelper ikke det så mye. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Jeg har bestilt det fra Play, så jeg får det vel snart. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har fått Dissidia, men har ikke fått prøvd det ennå. Skal prøve å få det til de nærmeste dagene. Ny trailer til FFXIV! Kongesmud! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Final Fantasy XIII kjøper jeg til PS3, synes FF serien passer der best Damn jeg gleder meg!! Vurderer faktisk å importere spillet fra Japan når det kommer ut der! B) Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har hatt dissidia i en knapp uke nå. Har spillt veldig lite for jeg har dårlig tid for tiden men det er virkelig bra. Å se gamle angrep som cross slash og braver er rett og slett nergasmisk Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har prøvd demoen av Dissidia og er storfornøyd!! Skal skaffe spillet med engang Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) I dag har jeg fått prøvd Dissidia. Jeg er en bitteliten smule skuffet egentlig. Jeg skulle ønske det var på PS3, det hadde vært mye bedre. Selve spillet har mye gameplay. Du har nesten uendelige muligheter. Det var litt kjedelig og rotete i begynnelsen, men etterhvert blir det bedre. Jeg var sikker på jeg ville bruke Cloud mest, men jeg liker egentlig Tidus bedre. Endret 27. september 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Blir Japan import av FF 13 for min del iallefall, orker ikke vente månedsvis på att spillet skal komme ut i US eller EU. Sitter også med ett ønske om at Squaresoft skal lage en remake av klassikkeren Final Fantasy VI som for min del har den beste historien i Final Fantasy universet. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du er ikke den eneste som drømmer om en remake av FF VI. Gjerne til DS Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Blir Japan import av FF 13 for min del iallefall, orker ikke vente månedsvis på att spillet skal komme ut i US eller EU. Sitter også med ett ønske om at Squaresoft skal lage en remake av klassikkeren Final Fantasy VI som for min del har den beste historien i Final Fantasy universet. Viss du skal importere til 360 så kommer det ikke ut i Japan, så da må det bli PS3 versjonen på deg Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vet att FF VIII kommer kun ut på PS3 i Japan men spiller egentlig ingen rolle om det står logoen til 360 eller ps3 på coveret for spillet er det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå