iharal3 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skammer meg nesten litt over ikke å ha spilt noen av disse spillene Er de noen gode FF spill til enten Xbox 360 eller til en PC som så vidt kan kjøre CS:S? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du kan jo prøve FF XI, men det er sånn onlinespill alla WoW. Og fortjener absolutt ikke "XI" i navnet sitt. Burde heller hett FF Online! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 På tide å få liv i denne tråden igjen: Nomura is no longer involved in the development of Final Fantasy XIII. All the character design is finished so he's moved onto working with his own projects.He's currently concentrating on Final Fantasy Versus XIII and Final Fantasy Agito XIII. The battle system for Agito has evolved since we last saw it. Even though Agito is on the PSP, they're aiming to make it the pinnacle" of this handheld generation. Final Fantasy Versus XIII is being developed by many members from the Final Fantasy VII team who are working well together. The team isn't making any compromises so the quality of the finished product should be great. They're currently testing the battle system and map gimmicks in Versus. Versus will have a day and night cycle. Nomura wants to show the result of leaving a character on their own for a long period of time. He asks us to be patient for Versus information. Once he gets to a certain point he'll have a surprise for us. (Versus won't be shown at E3 almost 100% confirmed). Final Fantasy XIII will have new screenshots and a trailer revealed at E3. Jeg er en link. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 ohh man,fikk sykt lyst til å spille FFX igjen etter jeg så den trailern..digger den sangen der..To zanarkand... angående online spillen for ff..jeg fatter ikke hvorfor de kaller det ff11 osv,de online spilla er jo disgrace for ff. de skulle bare vært kalt ff online ellerno...forresten er det lov å banne litt her på forumet?...bare lurer:p Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 PS3 Exclusive MMORPG FFXIV Lenke til kommentar
h_var Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nope, FF14 blir ikke ps3 eksklusiv. Originally, thought to be a PS3 exclusive, Final Fantasy XIV will in fact be making an appearance on the PC. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor kaller de online-spillene i serien 14 og 12 og whatever? Er de ikke mer spinoffs enn ordentlige deler av hovedserien? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Ny gameplayvideo av FF XIII. The demo features Lightning, Snow and Vanille, fighting in an area of the game we haven't seen in video form before. EDIT: Nå er alle de offisielle hjemmesidene oppdatert. Bla med denne wallpaperen av Vanille: Skjul Så nå kan dere pynte opp skrivebordet deres Endret 6. juni 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Demoen ser jo helt nydelig ut Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fra videoen ser det ut som vi ikke har fri kameravinkel lenger. Syns også alle i partyet kunne løpt sammen som i XII. Deilig at vi kan se fiendene, men litt kjipt at kampene ikke starter automatisk, men kommer en liten "cutscene". Kampsystemet vet jeg ikke helt hva jeg mener om. Får vente til jeg får prøvd det selv, eller iallefall sett nærmere på det. Uansett så gleder jeg meg til neste vår når det kommer til vår del av verden Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kampsystemet virker litt avansert. Virker som om du må trykke raskt osv. for at du skal holde følge. Men dette er vel en vanesak Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kjenner jeg Square rett, så blir det to "forskjellige" kampsystem. Et der man må tenke kjapt, og et der man kan bruke god tid. Så kan man bruke den siste til man blir varm i trøya, så gå over til førstnevnte. Eller man kan leke tøff og hoppe rett på førstnevnte Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Dissidia release dato i Europa! Dissidia har endelig fått en slipp dato i Europa. Den 4 september kommer det. Det vil komme en collector’s edition som vil inneholde noe forskjellig snacks. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Da har jeg noe å glede meg til på PSP-fronten også Dissidia virker sykt rått. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 jeg fattar fortsatt ikke at Dissida ikke er til ps3 også..det hadde vært badass.ff 7-12 er jo eksklusivt til ps3 og så kommer Dissida plutselig eksklusivt til PSP. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dersom Dissidia skulle kommet til PS3, måtte de lagt enda mer arbeid i grafikken, flere onlinemuligheter, mulighet for MP på en konsoll og sikkert mye annet også. Men er vel mulig å laste ned Dissidia fra PSN og spille fra PS3-en? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 hadde håpet de hadde tatt seg tid til det jeg.men det hadde vært fett hvis dissida hadde blitt lagt på psn ja og gjort om slik man kan spille på ps3. er enige med de online spilla ff.de burde de kutta.online spilla kan ikke måle seg med originalene uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå