Cloudemyx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg har nå tatt mot til meg og startet opp denne tråden. Jeg har aldri startet en tråd før, så dette blir spennende. :unsure: Final Fantasy en en fantastisk serie, jeg vet det er et par fans av serien her, så en slik tråd må vi ha. Siden spillene i Final Fantasy serien ikke lenger er bare å finne på Sonys konsoller føler jeg at "Felles" subforumet er det riktige stedet for denne tråden, men bare flytt det hvis det ikke er passende her. For tiden venter vi på spillene i Fabula Nova Crystallis serien som har tre titler. Final Fantasy XIII, Final Fantasy Versus XIII og Final Fantasy Agito XIII. Det er også rykter om en fjerde tittel som heter "Haeresis". Mer om dette vet ikke jeg. Final Fantasy XIII kommer vel mest sannsynligvis i 2010, her i Europa iallefall, men det er bare en gjetning fra min side. I den forrige tråden hadde vi en slags medlemliste over de som ville være med i Final Fantasy klubben. Om det er ønskelig her også så bare si ifra. Medlemmer: Cloudemyx Genetics Avenius S-r-ex Statuen Fjodor Jikla Endret 13. mars 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Count me in ^_^ Final Fantasy er jo da en av mine favoritt serier gjennom tidene. Spesielt Final Fantasy IX, men selfølgelig det legendariske Final Fantasy VII Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fantastisk spill serie. Ene og alene grunnen til at jeg kjøpte meg PsOne en gang for lenge lenge siden. Jeg hoppet på toget ved FFVII, som jeg fremdeles holder som et av de beste spillene gjennom tidene. Skjønner ikke at Square Enix ikke tar seg til å lage en remake av FFVII. Det spillet hadde garantert solgt i bøtter og spann. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Skjønner ikke at Square Enix ikke tar seg til å lage en remake av FFVII. Det spillet hadde garantert solgt i bøtter og spann. Nå vet vi jo ikke om de ikke gjør det :rolleyes: Håper inderlig det. Det ville blitt stort. Endret 5. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skjønner ikke at Square Enix ikke tar seg til å lage en remake av FFVII. Det spillet hadde garantert solgt i bøtter og spann. Nå vet vi jo ikke om de ikke gjør det Håper inderlig det. Det ville blitt stort. Tviler sterkt. De har nevnt mange ganger at de ikke vil lage remakes av gamle spill. Final Fantasy bør holdes en legende ved å holde det på det stadiet det er nå. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 De har nevnt mange ganger at de ikke vil lage remakes av gamle spill. Wait....wat? ...tenk deg litt om. Det er faktisk ikke mange månedene siden det kom en remake av FFIV til DS. Har ikke snart alle spilla fra 1-6 fått remakes nå da? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Elsket Crisis Core: FF, det beste spillet på PSP. Skal ha XIII, gleder meg!!! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eg har faktisk ikkje noe særlig forhold til serien, la rundt 3-4 timer i Final Fantasy 7 her i sommer. Syns det virket som eit utrolig bra spill , men pga. jobb/studier og ein håndfull andre titler til PS3 og 360 har eg ikkje fåt plukket opp spillet igjen desverre. Sisre trailer til FF13 såg heilt rå ut,så det blir nok kjøp på PS3 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skjønner egentlig at du la fra deg VII i sommer Mala, det er litt gammeldags hvis man ikke har et forhold til det. Vet jo aldri om jeg hadde elsket det hvis jeg hadde prøvd det for første gang i dag. Dersom du har PSP bør du prøve Crisis Core og få et forhold til karakterene derifra først, så får du kanskje større lyst til å spille gjennom VII =) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nja var vel egentlig ikkje grafikken som var noe hinder slik sett, mer det enn at eg ikkje akurat var klar for noe 20 timers epos ( veit ikkje kor langt dette spilet er, men litt er det vel?). Musikken i spillet var rå ihvertfall B) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg brukte 62 timer på å runde Final Fantasy VII, vel verdt det. Jeg spilte det for første gang i 2006 og likte det. Gammeldags kanskje, grafikken var ingen hinder heller. Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg husker fortsatt den gangen jeg prøvde FFVII for første gang.. husker jeg fikk låne det av en kamerat fordi jeg syntes den så så stilig ut på reklamene.. Men jeg hadde aldri forventet meg noe som det dette spillet ga meg.. jeg ble HELT blåst av banen.. jeg og en kamerat satt og spilte dette spille hver eneste bidige minutt vi hadde ledig.. etter det har jeg alltid likt meg i FF universet. fantastisk serie.. må si jeg er meget glad for at det blir multiplattform på det neste spillet så jeg slipper og cashe ut for en PS3 for jeg hadde nesten gjort det hvis det hadde holdt seg eksklusivt. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg husker fortsatt den gangen jeg prøvde FFVII for første gang.. husker jeg fikk låne det av en kamerat fordi jeg syntes den så så stilig ut på reklamene.. Men jeg hadde aldri forventet meg noe som det dette spillet ga meg.. jeg ble HELT blåst av banen.. jeg og en kamerat satt og spilte dette spille hver eneste bidige minutt vi hadde ledig.. etter det har jeg alltid likt meg i FF universet. fantastisk serie.. må si jeg er meget glad for at det blir multiplattform på det neste spillet så jeg slipper og cashe ut for en PS3 for jeg hadde nesten gjort det hvis det hadde holdt seg eksklusivt. Da må jeg dessverre nevne det at vi som også har Ps3 får FF XIII: Versus, som er en mørkere historie i samme verden som FF XIII. Sjekk ut trailerne og nyt hvert bidige sekund Kanskje du skal revurdere kjøpet av en PS3 Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gleder meg veldig til FF XIII. Skulle ønske Square Enix ga ut FF VII kommer ut som PSone classic på playstationstoreen. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis du tror du har sett den nyeste traileren til FF XIII, så har du ikke det før du har sett den i 1080p. En helt ny opplevelse Se den her. (fila er på 353,6 MB så kanskje lurest å laste den ned først) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Selvom jeg har en xbox nå må jeg nok skaffe meg en ps3 til FFXIII kommer ut, skal ha de begge. Eller faktisk alle tre, må jo ikke utelukke agito. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det egentlig håp for at Agito kommer til oss her i Europa? Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis du tror du har sett den nyeste traileren til FF XIII, så har du ikke det før du har sett den i 1080p. En helt ny opplevelse Se den her. (fila er på 353,6 MB så kanskje lurest å laste den ned først) Har ikke sett en annen versjon. Ser ganske smooth ut på tv'en. Lenke til kommentar
Balthier35 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Final Fantasy er av mine yndlingsserier, liker VI, VII, X og XII best. IV, V og IX var også veldig bra, men jeg likte ikke VIII noe særlig. I og II er litt vel gammeldagse, så det er vel kun de spesielt interesserte som tar seg bryet med å spille de. FFIII er det eneste jeg ikke har spilt (itillegg til X-2 og XI), orker heller ikke å spille igjennom remaken på DS, da det vil ta for lang tid. Ser virkelig frem til XIII. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Er det egentlig håp for at Agito kommer til oss her i Europa? Så vidt jeg har forstått så kommer det til PSP, så jeg synes vel ikke det skulle være noen grunn til at det ikke skulle komme hit også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå