Gå til innhold

Hvor blir det av Gran Turismo 5?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som lagde Forza (Take Two? Husker ikke =X au...) brukte ikke så lang tid og deres fysikk og modeller er nydelige. Bare litt feil shader på bilene slik at de ser litt for fake ut i forhold til GT5. :p

Jeg meg selv er rett og slett skuffet over hvor lang tid Polyphony har brukt på dette spillet. Det kommer nok til å bli det beste bilspillet noensinne, men når Forza Motorsport 3 sannsynligvis kommer før GT5 er det ikke bare at de er for nøyaktige. Forza-serien er rett og slett gode og nydelige bilspill, og deres utviklingspolitikk med at de gir ut tre spill over en tidsperiode der det ikke gis ut et eneste Gran Turismo er om ikke annet hvertfall langt bedre for brukeren.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal de vente så lenge? De har jo grafikkmotoren og det kan jo ikke ta så lang tid å lage en håndfull nye baner og biler osv.?

En bil tar ca et halvt år å lage. Så JO, det tar ganske lang tid. Det vil si et halvt årsverk vil jeg tro. Men det sier litt om hvor lang tid det tar. Si at de har et team på 20 stk som presser ut 3,3 biler i måneden. Så er det ikke rart det tar lang tid. Spesielt med tanke på at banene tar mye lengre tid å lage.

Det er en grunn til at GT er den beste serien, de bruker så sinnsyk lang tid at det ikke kan annet en å være utrolig bra.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal de vente så lenge? De har jo grafikkmotoren og det kan jo ikke ta så lang tid å lage en håndfull nye baner og biler osv.?

En bil tar ca et halvt år å lage. Så JO, det tar ganske lang tid. Det vil si et halvt årsverk vil jeg tro. Men det sier litt om hvor lang tid det tar. Si at de har et team på 20 stk som presser ut 3,3 biler i måneden. Så er det ikke rart det tar lang tid. Spesielt med tanke på at banene tar mye lengre tid å lage.

Det er en grunn til at GT er den beste serien, de bruker så sinnsyk lang tid at det ikke kan annet en å være utrolig bra.

Yet they still have bumper-car physics.

Lenke til kommentar
Jaja da får vi håpe det blir SINNSYKT bra når det endelig kommer

Tyder vell på at de faktisk måtte tilbake på skrivebordet for å forandre/forbedre på en del ting når Forza serien kom ut.

For min del har GT falt utallige mange steg etter GT2.

Etter dette har fysikken stått stille. Noe som var imponerende for 10 år siden er rett og slett ikke det lengre idag.

Lenke til kommentar

Yet they still have bumper-car physics.

:lol:

You know it! :p

Lenke til kommentar

Fysikken er det som ødelegger for meg. Regner med de har fikset på dette. Er ikke så kult å komme i en sving i 200km/t også kommer en bil og er anig deg... og der i fra starter dominospillet; man kræsjer inn i veggen, så rett ut på banen igjen og inn i en annen bil, så tilbake --- rinse and repeat. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...