LucarioX Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare jeg som savner mer info om dette spillet? Har jo ikke fått noe som helst info om dette spillet siden Prologue kom ut. Er på tide med noen nye bilder eller hvertfall noe ny info nå synes jeg. Skal det rekke å komme ut i 2009 er det vel snart på tide at vi hører noe? Kjenner jeg er skikkelig sulten på et nytt racing spill nå. Har liksom vært litt stille på denne fronten siden Forza 2 og Prolouge kom ut. Hva tror dere? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 TBA2010 såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 2010? Sa de ikke 2009 i fjor? Jaja, uansett på tide at vi hører noe nytt. Veldig lenge siden GT4 nå! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg og sinnsykt til dette spillet ! på play sine sider står det vertfall følgende om spillet Pre-order. | Due for release on 25/09/2009 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vel, i følge denne featuren så er release ikke annonsert. Spekulasjonene er jo som kjent bare spekulasjoner, men rimelig sikker jeg leste i Gamereactor at Europa mest sannsynlig ikke ser GT5 før 2010. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Er jo mulig det kommer tidligere i USA, og som dere sikkert vet er jo PS3 sonefri Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Gleder meg sykt til dette spillet! Klarer ikke å vente til det kommer. Endret 4. februar 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 så vidt jeg har fått med meg har det aldri vært snakk om release i 09. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 GT har alltid vært i mitt hjerte, og jeg gleder meg til GT5. Jeg vil bare at de skal fjerne den bumper-car fysikken deres. Fysj for noe boss. I hvert fall etter å ha spilt spill som Forza. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De skal jo komme med "realistisk skade"-oppdatering til prologen. (skulle komme til jul...) GT5 kommer nok "when it's done". Vi får håpe det blir i PS3s levetid. Lenke til kommentar
vegart Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 lurer på om eg har lest at gt5 skulle komme til jul? hugser ikkje kor eg har lest det.... Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvorfor skal de vente så lenge? De har jo grafikkmotoren og det kan jo ikke ta så lang tid å lage en håndfull nye baner og biler osv.? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror det er det at de jobber med skademodel. Lenke til kommentar
Spirograf_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og ikke er det noe finanskrise-tullball som bremser for Polyphony? Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Leste tidligere at det skal komme rundt juletider. Har vært snakk om nærmere 1000 biler, så det tar vel litt tid. Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er virkelig på tide at det kommer snart, blir gal av å vente.... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes å ha lest at det tar rundt 3 måneder per bil fra start til mål, så med tanke på ambisjonene rundt antall biler og baner, så er nok det riktige svaret at det kommer når det kommer. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De er jo svært detaljerte, men TRE måneder? Lenke til kommentar
vegart Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 3 måner, tar jo litt tid vist de skal laga skikkeli skademodell på bilen og da... skal dei lage skademodell så må det vertfall være skikkeli ikkje noko tullete 1 stor bulk greie:P Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De som lagde Forza (Take Two? Husker ikke =X au...) brukte ikke så lang tid og deres fysikk og modeller er nydelige. Bare litt feil shader på bilene slik at de ser litt for fake ut i forhold til GT5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå