Gå til innhold

Little Big Planet 2 på vei!

- FuzioN

Anbefalte innlegg

(GameReactor:) Selv om Little Big Planet ikke kommer i butikkhyllene før til neste uke, har Sony merket seg den enorme interessen rundt spillet, og har allerede satt i gang produksjonen av oppfølgeren. I et intervju med BBC News sier en talsmann fra Media Molecule at de jobber med det neste spillet i serien, og at Sony er i full gang med å utforske mulighetene rundt å lage diverse andre produkter basert på spillet, for eksempel tegneserier, tegnefilmer og leketøy.

Dette er en annonse:

Alex Evan, teknisk sjef i Media Molecule, har dessuten uttalt at en god del av de banene som spillerne selv har laget og som vil være tilgjengelig for alle når spillet lanseres er bedre enn det firmaets egne nivådesignere har laget til spillet. Noe som lover godt for fremtiden til Little Big Planet.

---------------------------------

Gammelt nytt, men viktig nytt...

Noen ønsker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sannelig vet Sony hvordan en skal melke en ku :huh: Håper faktisk inderlig at de ikke har tenkt å lage et Little Big Planet 2. Hva er galt med updates og patcher? :mellow:

Er så enig! Er ikke så mye annet de kan legge til uten å ødelegge spillet. Og å lage en bedre byggefunksjon e vel ikke mulig? :p

Lenke til kommentar

Det er litt pinleg å inrømme det, men eg hadde faktisk ikkje fått med meg dette. :)

Eg er litt overraska, trudde strategien til MM var å berre utvide originale LBP ei stund framover. Men eg ser absolutt fram til ein oppfølgjar. Sjølv om LBP er genialt som det er, er der massevis av moglegheiter for forbetringar. Til dømes hadde det vore gøy med væsker, materialar som kan knekke/bli knust, materialar som er fleksible, meir programmeringsmoglegheiter i bretteditoren osb. Kontrollane kunne òg med fordel bli litt "fastare". Eller kva med "power ups" til Sackboy? Frå før av har vi jetpack-en, og eg har sett eit malingsgevær, men dette er berre småtteri samanlikna med t.d. alt Mario hadde i SMB3. Oooh, og når eg tenker på SMB3: kva med undervassbrett? Eller ein editor der du kan sette saman ein serie med brett til eit heilt lite spel?

Som sagt, moglegheitene er mange. Og LBP er faktisk so omgwtfbbqkonge!! som alle skal ha det til. :p

Kay

Lenke til kommentar
Alex gives us a taste of first person LittleBigPlanet, and it looks amazing.

Alex Evans: There's no reason why features like this could never make it.

The next few minutes are spent playing through part of a level from this new perspective and a few others as well, as we're witness to a Gears of War style third person view. Though the 2.5D levels of LittleBigPlanet understandably mean a first person mode is, for now, something of an eccentric proposition, it goes to show the versatility of the engine, and indeed the team at Media Molecule.

Side 3 av dette intervjuet

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

MM er såvidt i gang med produksjonen av oppfølgeren og det "bues" og ropes melking? Dere er rare. :)

Er det en ting MM har bevist, så er det at de er kreative og sinnsykt flinke utviklere. Husk at Little Big Planet er et resultat av et team på kun 25 personer. ;)

Jeg, som KayAU, stiller meg meget positiv til en oppfølger, med flere og større muligheter. De blir neppe å stoppe patching og oppgraderinger av originalen av den grunn.

Lenke til kommentar
Det er litt pinleg å inrømme det, men eg hadde faktisk ikkje fått med meg dette. :)

Eg er litt overraska, trudde strategien til MM var å berre utvide originale LBP ei stund framover. Men eg ser absolutt fram til ein oppfølgjar. Sjølv om LBP er genialt som det er, er der massevis av moglegheiter for forbetringar. Til dømes hadde det vore gøy med væsker, materialar som kan knekke/bli knust, materialar som er fleksible, meir programmeringsmoglegheiter i bretteditoren osb. Kontrollane kunne òg med fordel bli litt "fastare". Eller kva med "power ups" til Sackboy? Frå før av har vi jetpack-en, og eg har sett eit malingsgevær, men dette er berre småtteri samanlikna med t.d. alt Mario hadde i SMB3. Oooh, og når eg tenker på SMB3: kva med undervassbrett? Eller ein editor der du kan sette saman ein serie med brett til eit heilt lite spel?

Som sagt, moglegheitene er mange. Og LBP er faktisk so omgwtfbbqkonge!! som alle skal ha det til. :p

Kay

Det er da faktisk mulig å sette sammen flere brett til en "historie" i LittleBIGPlanet. Og nei, ikke gi oss flere Power-ups.

Lenke til kommentar
Og nei, ikke gi oss flere Power-ups.

Det var du som ikke likte power-ups ja :p

Men hvorfor ikke liksom? Jeg syns at både jetpacken og paintgønnen er dritkule, og åpner for et større spekter i gameplayet.

Og som nevnt over håper jeg også på nye materialer. Spesielt vann. Og hva med dykkerutstyr-power-up slik at sackboy kan svømme rundt og ha det gøy ^_^

Lenke til kommentar
MM er såvidt i gang med produksjonen av oppfølgeren og det "bues" og ropes melking? Dere er rare. :)

Er det en ting MM har bevist, så er det at de er kreative og sinnsykt flinke utviklere. Husk at Little Big Planet er et resultat av et team på kun 25 personer. ;)

Jeg, som KayAU, stiller meg meget positiv til en oppfølger, med flere og større muligheter. De blir neppe å stoppe patching og oppgraderinger av originalen av den grunn.

Hvem har buet om Media Molecule? Vi snakket da om Sony og om hvordan de hadde tenkt til å lage figurer, filmer og tegneserier. Det blir å melke kua for alt den har spør du meg. Men som sagt så håper jeg de fortsetter å patche istedenfor en oppfølger. Heller en "Utvidelse" pakke som du kan kjøpe litt billig på Playstation Store.

Lenke til kommentar
Det er da faktisk mulig å sette sammen flere brett til en "historie" i LittleBIGPlanet. Og nei, ikke gi oss flere Power-ups.

Går det an med dei brukerlagde bretta? Eg veit det er slik med dei bretta som følgjer med spelet, men har ikkje sett noko slikt i det brukarlagde innhaldet. Og då tenker eg altso på det klassiske opplegget der du har brett som er kopla saman med "stiar", og der du må gjennom eit brett for å komme til det neste.

Kay

Lenke til kommentar

Sånne historiebrett med progressjon som i singleplayer-modusen er ikke mulig etter hva jeg kan huske, man kan navne dem med "del 1", "del 2" og så videre, men ikke noe mer enn det. Ikke noe mulighet for å binde sammen levels fysisk, eller låse dem med krav om å fullføre andre først.

Jeg syns jo det blir litt dumt å bruke mange penger på utvidelsesstoffet til det første spillet hvis de allerede er i gang med neste da. Da får man i så fall håpe det går an å bruke det nedlastbare innholdet i toeren også, sånn som i for eksempel Rock Band.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...