Neonfisk_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Gleder meg og gleder meg... Diablo er ikke favorittspillserien min, men som Xolan sier; det er et spill laget av Blizzard - og da MÅ det få en sjanse, for alt de gir ut blir klassikere! Pluss at denne gangen er jeg litt mer erfaren innenfor "rollespill" enn jeg var da jeg spilte Diablo I og Diablo II =) Da har du jo en god grunn til å hoppe erfarent tilbake inn i Diablo 1 & 2 før 3'ern viser seg. Anbefales Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Støtter forslaget over. Både Diablo 1 og 2 virker også knirkefritt i Vista. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvordan får man Diablo II til å virke på Vista? jeg får det ikke til Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vel, jeg har ikke prøvd med x64-utgaven av Vista, så det er sagt. Men det er i grunn bare å installere Diablo, LoD (expansion) og så laste ned patchene manuelt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har 32 bit, men det funker ikke uansett, kommer bare opp en feilmelding og sier at Diablo II har sluttet å virke. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Du må gå på kompability mode runne det som xp og disable desktop composition.. tror det var det jeg måtte gjøre for og få det til og funke Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ble skuffet over at det ikke kom noe release date.. bare en class -.- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det betyr vel at det er lenge til vi får sett spillet i hylla. Classen så jo ganske fet ut. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg er litt usikker på hvilke av Diablo 2-klassene jeg helst ser returnerer i Diablo 3. Eneste så langt er jo Barbarian, jeg kommer til å savne både Paladin og Necromancer om de ikke er med i en eller annen form. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Han munken var litt mer kung fu/shaolin enn jeg hadde forventa i et Diablo-spill B) Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Monken er vel istedenfor assassin vil jeg tro, blizzard greier og tenke litt nytt Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 virka som det var combo oppbygging og finnishing moves det gikk i hvertfall. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Munk var jo kjempe kul! Han hadde jo awsome spells og han var god meele og. Men jeg går nok for barbarian.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Et av flere spill som gjør at jeg må få oppgradert PCen min så snart jeg har muligheten til det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Jeg er litt usikker på hvilke av Diablo 2-klassene jeg helst ser returnerer i Diablo 3. Eneste så langt er jo Barbarian, jeg kommer til å savne både Paladin og Necromancer om de ikke er med i en eller annen form. Er ikke Witch-Doctor en liten vag versjon av Necromancer? Er ikke helt sikker, men skal sjekke ut noen gameplay videoer. Edit: Sorcerer er jo fortsatt med. Endret 22. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Witch Doctor er mer natur og voodoo og greier enn mørkskummelmagi, da. Heter Wizard nå, da. Og nå er de ikke like bundet til elemental-saker som Sorceress var. Endret 22. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Så nå at WD var noe annet, ja. Håper virkelig de tar med Necromancer, det var uten tvil min favorittklasse. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det blir 5 klasser i spillet, eller? Uansett hva den siste blir, hadde det vel vært overraskende om det ikke dukka opp en expansion med en eller flere nye klasser etter hvert. Kommer ikke på noen Blizzard spill som ikke har fått utvidelser, og at Diablo3 skulle selge dårlig er vel ganske utenkelig.. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Sett fram til dette spillet en god stund nå. Eneren og toeren er spillene som fikk meg til å bli den spillentusiasten jeg er Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det blir 5 klasser i spillet, eller? Uansett hva den siste blir, hadde det vel vært overraskende om det ikke dukka opp en expansion med en eller flere nye klasser etter hvert. Kommer ikke på noen Blizzard spill som ikke har fått utvidelser, og at Diablo3 skulle selge dårlig er vel ganske utenkelig.. Da gjetter jeg på at den siste blir enten Knight/Paladin eller noe range physical damage ala amazon i d2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå