Gå til innhold

Diablo 3, noen som gleder seg?

Anbefalte innlegg

Gleder meg og gleder meg... Diablo er ikke favorittspillserien min, men som Xolan sier; det er et spill laget av Blizzard - og da MÅ det få en sjanse, for alt de gir ut blir klassikere!

Pluss at denne gangen er jeg litt mer erfaren innenfor "rollespill" enn jeg var da jeg spilte Diablo I og Diablo II =)

Da har du jo en god grunn til å hoppe erfarent tilbake inn i Diablo 1 & 2 før 3'ern viser seg.

Anbefales :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-127711
Jeg er litt usikker på hvilke av Diablo 2-klassene jeg helst ser returnerer i Diablo 3. Eneste så langt er jo Barbarian, jeg kommer til å savne både Paladin og Necromancer om de ikke er med i en eller annen form.

Er ikke Witch-Doctor en liten vag versjon av Necromancer? Er ikke helt sikker, men skal sjekke ut noen gameplay videoer.

Edit: Sorcerer er jo fortsatt med.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Det blir 5 klasser i spillet, eller? Uansett hva den siste blir, hadde det vel vært overraskende om det ikke dukka opp en expansion med en eller flere nye klasser etter hvert. Kommer ikke på noen Blizzard spill som ikke har fått utvidelser, og at Diablo3 skulle selge dårlig er vel ganske utenkelig..

Lenke til kommentar
Det blir 5 klasser i spillet, eller? Uansett hva den siste blir, hadde det vel vært overraskende om det ikke dukka opp en expansion med en eller flere nye klasser etter hvert. Kommer ikke på noen Blizzard spill som ikke har fått utvidelser, og at Diablo3 skulle selge dårlig er vel ganske utenkelig..

Da gjetter jeg på at den siste blir enten Knight/Paladin eller noe range physical damage ala amazon i d2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...