Gå til innhold

Diablo 3, noen som gleder seg?

Anbefalte innlegg

Til det taco-eksempelet hvor det ble sagt at taco med annet krydder kan smake enda bedre: Da er det ikke taco lenger! Dessuten har vi prøvd det andre krydderet i form av kloner...

Satser på at enkelte områder blir fine og mørke, hvis ikke får vi bare lage en book-vision mod xP

Hadde vært festlig med en cow-level til <3

Uansett, jeg gleder meg. Er bare nedtur at det ikke kommer til å stå Blizzard North når spillet blir startet opp ='(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg syns det var dårlig at de kalte det en spirituel oppfølger. Diablo følelsen var ikke tilstedeværende, og alt det som var spesielt med D1+2 var heller ikke tilstedeværende.

Lenke til kommentar

Ja, potensialet var der. Ingen tvil om at det var mange gode idear ute og gjekk, men heilheten holdt ikkje mål. Eg vart enkelt og greit utruleg skuffa over Hellgate, burde nok skrudd ned forventningane litt. Får berre håpe eg ikkje går i samme fella med Diablo 3..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Husker enda da jeg kom til jungelen og sloss mot små folk, jeg måtte ta meg sammen for hva var det jeg banka? en fetish? jeg holder på og banker en fetish uff nei

Husker enda jeg bare kikket på skjermen og tenkte

"hehe jaha fetish? for hva da uniformer? olje og krem? GI MEG SVAR DA"

var på Lan på den tiden med 5 andre så det ble bra latter av og banke fetisher

og ingen ting slår "Zargas was killed by a fetish" da er man ute og kjører da

Diablo 3 er noge vi gleder oss til

gjengen har vokst men enda så spilles det ;) ser frem til det her

Lenke til kommentar

Blizzard har gitt segselv en sykdom. Og den heter WoW. De har holdt på så lenge med den at de klarer ikke å gjøre annet.

Designet, og stilen til WoW sitter fast i selskapet og det er helt tragiske i min meining. Det har gitt Blizzard en fanbase med overhypet unger som beguder ALT Blizzard gjør og nekter å innse feil.

Jeg gledet meg til Diablo III, men etter å sett på alt media så langt har jeg mistet troen at dette blir bra. Gameplay og teknisk er spillet helt sikkert bra, Blizzard er flikk her. Men det grafiske, og stemningen er helt borte.

GUIen er så å si 100% WoW, character design er 100% WoW, verden er 100% WoW, character development er tatt fra WoW.

Nei faen heller.

Diablo har alltid hatt en annen design og følelse fra Blizzards andre spill, og det er hovedsakelig dette som gjorde at jeg elsket den (har aldri likt de andre spillene de har laget).

Men nå har Diablo blitt smittet av den grusomme designen, er der som om de ikke husker hvordan å tenke ut av boksen. :angry:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Blizzard har gitt segselv en sykdom. Og den heter WoW. De har holdt på så lenge med den at de klarer ikke å gjøre annet.

Designet, og stilen til WoW sitter fast i selskapet og det er helt tragiske i min meining. Det har gitt Blizzard en fanbase med overhypet unger som beguder ALT Blizzard gjør og nekter å innse feil.

Jeg gledet meg til Diablo III, men etter å sett på alt media så langt har jeg mistet troen at dette blir bra. Gameplay og teknisk er spillet helt sikkert bra, Blizzard er flikk her. Men det grafiske, og stemningen er helt borte.

GUIen er så å si 100% WoW, character design er 100% WoW, verden er 100% WoW, character development er tatt fra WoW.

Nei faen heller.

Diablo har alltid hatt en annen design og følelse fra Blizzards andre spill, og det er hovedsakelig dette som gjorde at jeg elsket den (har aldri likt de andre spillene de har laget).

Men nå har Diablo blitt smittet av den grusomme designen, er der som om de ikke husker hvordan å tenke ut av boksen. :angry:

Tja, WoW tok vel en hel del fra Diablo og Diablo II, så det er vel ikke rart om Diablo III tar "tilbake" noe.

Personlig dog syntes jeg dessverre at grafikken i D3 virker alt for utdatert, og alt for wow-i-fisert. Karakterene virker bl.a. alt for low-poly, og hakkete / kantete. Der var formene i tidligere Diablospill mye rundere.

Men, det kan vel ha noe med at D1 og D2 var 2D med pre-rendrede animasjoner, mens D3 nå kjører full 3D. En annen årsak er at Blizzard dessverre ikke pusher grafikk lengre fordi de vil nå et mye større marked enn kun de med high-end PC'er.

Lenke til kommentar
Tja, WoW tok vel en hel del fra Diablo og Diablo II, så det er vel ikke rart om Diablo III tar "tilbake" noe.

Er uenige der. Synes at WoW tok fra Warcraft spillene. Det var her de startet med deres "tegneserie/barnslige" design. Diablo har alltid vært mer seriøs.

Lenke til kommentar

Diablo 3 blir deilig.

Når man sitter med hele pakka, druknende i en dyp, mystisk og stemningsfull verden er jeg sikker på at klagene på grafikken kun kommer til å virke som en latterlig bagatell, Diablo 3 er ikke WoW 1 og en halv.

Endret av Übermagnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...