Anech! Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Til det taco-eksempelet hvor det ble sagt at taco med annet krydder kan smake enda bedre: Da er det ikke taco lenger! Dessuten har vi prøvd det andre krydderet i form av kloner... Satser på at enkelte områder blir fine og mørke, hvis ikke får vi bare lage en book-vision mod xP Hadde vært festlig med en cow-level til <3 Uansett, jeg gleder meg. Er bare nedtur at det ikke kommer til å stå Blizzard North når spillet blir startet opp ='( Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Det er egentlig helt greit for meg. Blizzard North prøvde seg, og kom fram til et resultat likt Hellgate: London. Nei takk. Endret 3. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg syns det var dårlig at de kalte det en spirituel oppfølger. Diablo følelsen var ikke tilstedeværende, og alt det som var spesielt med D1+2 var heller ikke tilstedeværende. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tenkte ikke over Hellgate... Det er et spill jeg helst ikke vil tenke på... Hadde forhåpninger, men kunne ønske jeg ikke hadde testet det, slik at jeg kunne levd i drømmen =P For ideen virket grei Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Psh, dere er for pirkete ;P Bedre å ikke være så kravstor, ikke ha skyhøye forhåpninger og nyte spill og filmer som jeg gjør Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Synes Hellgate var et kult spill jeg, men med noen dårlige løsninger som dessverre ødela alt for mye av den totale opplevelsen. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, potensialet var der. Ingen tvil om at det var mange gode idear ute og gjekk, men heilheten holdt ikkje mål. Eg vart enkelt og greit utruleg skuffa over Hellgate, burde nok skrudd ned forventningane litt. Får berre håpe eg ikkje går i samme fella med Diablo 3.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Må innrømme at jeg ikke ser kjempemye fram til igjen å springe gjennom en veritabel skog av småtasser på jakt etter shamanen som reparerer dem fortløpende... Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jaja, så får vi vel springe halve kartet rundt etter de irriterende shamanene igjen da. Spendt om de greier å si noe annet en Rakanishu da... Det ble slitsomt på D2 i lengden husker jeg. Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Husker enda da jeg kom til jungelen og sloss mot små folk, jeg måtte ta meg sammen for hva var det jeg banka? en fetish? jeg holder på og banker en fetish uff nei Husker enda jeg bare kikket på skjermen og tenkte "hehe jaha fetish? for hva da uniformer? olje og krem? GI MEG SVAR DA" var på Lan på den tiden med 5 andre så det ble bra latter av og banke fetisher og ingen ting slår "Zargas was killed by a fetish" da er man ute og kjører da Diablo 3 er noge vi gleder oss til gjengen har vokst men enda så spilles det ser frem til det her Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Blizzard har gitt segselv en sykdom. Og den heter WoW. De har holdt på så lenge med den at de klarer ikke å gjøre annet. Designet, og stilen til WoW sitter fast i selskapet og det er helt tragiske i min meining. Det har gitt Blizzard en fanbase med overhypet unger som beguder ALT Blizzard gjør og nekter å innse feil. Jeg gledet meg til Diablo III, men etter å sett på alt media så langt har jeg mistet troen at dette blir bra. Gameplay og teknisk er spillet helt sikkert bra, Blizzard er flikk her. Men det grafiske, og stemningen er helt borte. GUIen er så å si 100% WoW, character design er 100% WoW, verden er 100% WoW, character development er tatt fra WoW. Nei faen heller. Diablo har alltid hatt en annen design og følelse fra Blizzards andre spill, og det er hovedsakelig dette som gjorde at jeg elsket den (har aldri likt de andre spillene de har laget). Men nå har Diablo blitt smittet av den grusomme designen, er der som om de ikke husker hvordan å tenke ut av boksen. Endret 27. mai 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Syntes grafikken er fin, og uansett, så gir jeg blaffen i grafikk. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Syntes grafikken er fin, og uansett, så gir jeg blaffen i grafikk. Jeg og, bryr meg mer om grafisk design enn at det skal være ultra høy oppløysning og realistisk som mulig. Er jo det jeg forsøkte å si. Designet til D3 er ræv. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg synes designet ser flott ut. Omgivelsene ser jo bare utrolige ut, og jeg må si jeg er lei av folk som klager på at fargene er for lyse. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Må si jeg tenkte litt WoW jeg også når de stygge impene dukket opp. Ja, det ser ut som det er laget for barn.... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Blizzard har gitt segselv en sykdom. Og den heter WoW. De har holdt på så lenge med den at de klarer ikke å gjøre annet. Designet, og stilen til WoW sitter fast i selskapet og det er helt tragiske i min meining. Det har gitt Blizzard en fanbase med overhypet unger som beguder ALT Blizzard gjør og nekter å innse feil. Jeg gledet meg til Diablo III, men etter å sett på alt media så langt har jeg mistet troen at dette blir bra. Gameplay og teknisk er spillet helt sikkert bra, Blizzard er flikk her. Men det grafiske, og stemningen er helt borte. GUIen er så å si 100% WoW, character design er 100% WoW, verden er 100% WoW, character development er tatt fra WoW. Nei faen heller. Diablo har alltid hatt en annen design og følelse fra Blizzards andre spill, og det er hovedsakelig dette som gjorde at jeg elsket den (har aldri likt de andre spillene de har laget). Men nå har Diablo blitt smittet av den grusomme designen, er der som om de ikke husker hvordan å tenke ut av boksen. Tja, WoW tok vel en hel del fra Diablo og Diablo II, så det er vel ikke rart om Diablo III tar "tilbake" noe. Personlig dog syntes jeg dessverre at grafikken i D3 virker alt for utdatert, og alt for wow-i-fisert. Karakterene virker bl.a. alt for low-poly, og hakkete / kantete. Der var formene i tidligere Diablospill mye rundere. Men, det kan vel ha noe med at D1 og D2 var 2D med pre-rendrede animasjoner, mens D3 nå kjører full 3D. En annen årsak er at Blizzard dessverre ikke pusher grafikk lengre fordi de vil nå et mye større marked enn kun de med high-end PC'er. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tja, WoW tok vel en hel del fra Diablo og Diablo II, så det er vel ikke rart om Diablo III tar "tilbake" noe. Er uenige der. Synes at WoW tok fra Warcraft spillene. Det var her de startet med deres "tegneserie/barnslige" design. Diablo har alltid vært mer seriøs. Lenke til kommentar
Übermagnus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Diablo 3 blir deilig. Når man sitter med hele pakka, druknende i en dyp, mystisk og stemningsfull verden er jeg sikker på at klagene på grafikken kun kommer til å virke som en latterlig bagatell, Diablo 3 er ikke WoW 1 og en halv. Endret 28. mai 2009 av Übermagnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå