EpicNerd Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 I don't see why everyone is complaining about the palette and the look of the characters. If the gameplay is as addictive as Diablo and D2, that's all I'm gonna care about. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 I don't see why everyone is complaining about the palette and the look of the characters. If the gameplay is as addictive as Diablo and D2, that's all I'm gonna care about. 1+ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) I don't see why everyone is complaining about the palette and the look of the characters. If the gameplay is as addictive as Diablo and D2, that's all I'm gonna care about. Blir som å spise taco uten tacokrydder i kjøttdeigen, se på en grøsser i opplyst rom....settingen i Diablo spillene er selve rammen på hvorfor spillet er bra. Hvor mange andre spill i sjangeren finnes det som er nesten kloner av Diablo spillene? Det er ikke få ivertfall, men ingen som er i samme mørke triste settingen som Diablo spillene og ingen som er blitt like populære. Taco uten tacokrydder smaker ikke så godt. Endret 1. april 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Men taco med andre typar krydder kan smake endå betre, veit ikkje får ein har prøvd! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Men taco med andre typar krydder kan smake endå betre, veit ikkje får ein har prøvd! Sant Jeg spilte ikke D2 fordi det så gothisk ut.. Jeg spilte det fordi det hadde god story, gode quester og fordi det aldri ble kjedelig å slakte 100 monster samtidig ;P Men det er jo bare meg Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er en av de (få?) som syntes D2 ble for mørkt og gritty, mye lettere å sette pris på design og grafikk i åpnere og litt lysere spill som f.eks. Fable kontra gjørmepyttene GoW og Killzone. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Selv om det er Blizzard som lager det, er jeg veldig spent på hvordan det vil gå. Er jo ikke så lenge aiden nesten hele Blizzard North stakk, og skapte det middelmådige HG:L. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ny klasse: The Archivist Haha, digger Blizzard sine aprilsnarr, de er alltid så gjennomførte. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hadde tenkt til å linke den selv, den var dritkul! En venn av meg gikk rett på, og tror fortsatt på det. Han synes den er drikul Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, digger "Shush" Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Utrolig gjennomførte spøker, egentlig. Lurer på hvor mye tid de brukte på å lage dem. EDIT: Post nr. 700 Endret 1. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fantastisk aprilsnarr Legg merke til hvordan Archivisten blir oneshota hver gang, hahaha Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) hahaha! Questbolt ftw! Aaahh... Shuuuush.. aah.. splat! Endret 2. april 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det ville jo vært en kul klasse Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hehe, "In my day, there were no colors." Book vision. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Haha, det er jo en liten håning til de som klager over at Diablo III har for mye farger. Skjønte ikke det før nå Endret 2. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
LMH Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Haha Genial spøk! "The cows haunt my dreams." Kva trur dykk, blir det ein cowlevel? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Diablo : Engelsk: deuce, deuces, devil, devils Spansk: diablo Norsk: djevel, jævel Det er klart at et slikt spill er best tjent med en mørk setting og dystre scener, lurer på hvilken aldersgrense diablo 3 får. Blir settingen for lys og de setter 12 år på spillet - har det bomma totalt. Selv om forhåndshypen allerede har sikret økonomisk suksess for Blizzard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå